Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zbývá poslední porotce
Autor: nefoto (Občasný) - publikováno 8.12.2006 (20:05:56)

Zbývá vydolovat hodnocení z posledního porotce. Jednoho z dalších přejelo auto, ten hodnocení nedodá, usilovně sháníme náhradu. Ať už to dopadne jakkoli, nejpozději o půlnoci v neděli 10. prosince budou výsledky vyhlášeny.

Dodatek - náhradního porotce jsme získali a už máme i jeho hodnocení.



Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 3.12.2006 > Protože člověk se má nejen celoživotně vzdělávat, člověk má i celoživotně soutěžit, milé děti. Jinak je přítěží společnosti.
<reagovat 
RD (Občasný) - 3.12.2006 > Vazene Nefoto. Predpokladam, ze rovnez bude zverejneno kteri porotci odvedli svou praci vcas - a kteri ne.
<reagovat 
 Čtenář - 4.12.2006 > doupovec> jen pevne doufam za to nevyhraje nekdo tak vlezly jako ty nebo proflakla jana hehe Prudis protoze pocitas ze to vyhrajes doufam ze ma porota rozum
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 4.12.2006 > Už jsme za polovičkou, snad už to brzy dorazíme.
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.12.2006 > Nenecháte už to vyhlášení výsledků na silvestra? At je tu víc veselo.

A k těm "odporným" cenám. Já měl zato, že budou od nějakýho sponzora (auto, LCD televize atd.) a vy je zatim nejspíš vytahujete někde z popelnic.
Že já vůči týhle soutěži nepojal podezření už dřív.
<reagovat 
Čtenář - 5.12.2006 > tak kdy budou ty vysledky dovime se to nebo se tady uz na vsechno sere
<reagovat 
RD (Občasný) - 6.12.2006 >

<reagovat 
Čtenář - 8.12.2006 > to jako jeste ty vysledky nejsou?a kdy tedy budou?a neni to poruseni pravidel?Plati ta soutez tedy nebo ne?a co kdyz za techto okolnosti chci odstoupit a uz nemam zajem aby me fotografie kolovaly nekde v katalogu!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.12.2006 > čtenář> 

Je to porušení pravidel, možná by se měli porotci za trest ze soutěže vyloučit? Pomohlo by to?

Pokud chceš odstoupit, není problém, stačí, když tvé nefotky nezůstanou na Totemu do konce práce poroty (viz pravidla). Ale možná bylo by dobré  vystoupit z anonymity a sdělit, o které  příspěvky se jedná, aby nedošlo k omylu a tys nevyhrál to auto proti své vůli.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 8.12.2006 > čtenář> Ano. Je to porušení pravidel a můžu za něj jen já. Naprostá většina zpoždění padá na mou hlavu.
<reagovat 
 Čtenář - 9.12.2006 > Minerva> kdo je tím posledním porotcem na kterém to vázne?
zasloužíme si jméno.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 8.12.2006 > Minerva> Za trest třikrát oběhneš táborový totem
<reagovat 
 nefoto (Občasný) - 10.12.2006 > čtenář> Už na nikom, vše je hotovo, teď jen zformátovat a dát na web.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter