Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lenkita *10*
Autor: lenkita (Občasný) - publikováno 30.1.2002 (18:05:42)


Thomas Hudson (Občasný) - 30.1.2002 > Podle mě tam máš moc tvrddý přechody...nejvíc to je vidět na spodní straně prsou (vypadaj jak našroubovaný:))). Když už sme u těch prsou, tak to vypadá, jakoby se ji na ně někdo trefil takovejma těma přísavkama jak sme s nima stříleli jako malý kluci:-).
Košile - hlavně nejvíc v okolí uzlu - se mi nezdá jako ztvárnění draperie...použít víc odstínů a hlavně jak už jsem řekl...neudělat jen tvrdou čáru, ale trochu ji vyladil polostínama...
Palec u pravý ruky je mimo proporce (moc úzký)
Celkově mě tam nehraje moc světlo..na klobouku to vypadá jako by svítilo mírně ze strany ze shora, ale obličej vypadá osvícen jako víc ze strany a prsa jako by bylo každý osvícená zvlášť...levý z levý strany seshora a pravý z pravý strany seshora (podle těch tmavejch míst), ale přitom maj nejvíc světla spíš dole..
U obličeje možná míň zatónovat pusu, aby nevypadala jako nasazená. A jak sem už říkal..s těma tmavostima pozor...bylo mi řečeno, že v obličeji se pro skutečnější výraz dělají pouze tři místa víc tmavě a to je spodní víčka u očí, spodek nosu a střed rtů...

To byly jen poznatky když sem se na to kouknul hnidopišským okem :-)..jinak se mi to líbí :-))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter