Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jan Saudek: umělec, který ve všem najde krásu.
Autor: Lather (Občasný) - publikováno 5.2.2002 (00:11:08)

          Jan Saudek je pro mě celkem zvláštní člověk. Jedněma očima ho vidím jako šíleného a nespoutaného exhibicionistu, ale druhýma očima vidím nepřekonatelného umělce. Jeho fotky, jak je známo, vyvolávají nechuť, nebo prostě něco nad čím lidé neslintají blahem, ale naopak jsou znechuceni. Ale když se na jeho díla díváte z té druhé stránky, tak musíte uznat, že je jedinečný a nenapodobitelný.
          Najde krásu v jakékoli ženě. Ošklivé, vrásčité, buclaté………. . Má asi dar od boha. Dovede v té nejneatraktivnější ženě najít to, co jí zkrášluje. Umí nalézt ženskost. Nevím, možná je to tím, že se na svět dívá jinýma očima, ale každopádně je ten pohled ztřeštěný a překrásný.
          Když jsem poprvé viděla jeho fotky, byla jsem unešená. Nevím ani jestli v dobrém nebo špatném slova smyslu, ale byla. Byla jsem vlastně z těch lidí, v kterých to vzbouzelo nechuť, ale cosi mě k té nechuti táhlo. Fotky se mi zdály moc odvážné, ale přesto elegantní. Vše ve mně vzbouzelo velkou škálu pocitů, ale mezi všemi zvítězil obdiv. Ano, obdiv a veliký respekt, to je asi to co k Janu Saudkovi cítím. 
           No jo, chtěla jsem začít jen tak fotit, ale když už si vezmete za vzor takového umělce, nikdy vám vaše výtvory nepřijdou tak dokonalé jako jeho.


 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čmelák (Občasný) - 5.2.2002 > Mě ta krása ale nepřijde vůbec přirozená, že bych se fakt zdráhal nazývat to uměním, nezlobte se na mě.
<reagovat 
 Lather (Občasný) - 5.2.2002 > čmelák> Já napsala jen svůj názor a nepočítám s tím, že s ním všichni budou souhlasit. Každej v tom vidí něco jinýho, nebo mu to nic neříká.
<reagovat 
zjihu (Občasný) - 5.2.2002 > Nezdráhám se nazývat "Saudka" uměním, ale já radši jinší fotky. Natož mít někoho takovýho v rodině... Určitě je však jeho dílo osobité. Někomu se to líbí, někomu ne ... Znechucení? Připadá mi to spíš jako pózy jeho odpůrců, které možná on sám vyvolává svým jednáním...

<reagovat 
 Lather (Občasný) - 5.2.2002 > zjihu> Chyby jsem se snažila opravit:o) Hold moje čeština není slavná, ale chybama se člověk učí a tak moc dík za upozornění.
<reagovat 
 zjihu (Občasný) - 6.2.2002 > Lather> :) není zač. Proto jsem taky upozornění smazala, abych ti nedělala ostudu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter