Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mrtvá sezóna
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 2.2.2002 (00:50:01), v časopise 21.3.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 2.2.2002 > **!
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 2.2.2002 > propána, tohle je DOKONALÉ...
Body: 5
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 2.2.2002 > Mňam, tak něco takovýho bych si velmi rád pověsil doma na stěnu pokojíku. Mocmoc líbí... kolik by mě to tak stálo?
Body: 5
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 2.2.2002 > Jestli je to teda na prodej...
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 2.2.2002 > To je výborné - snový obraz. Ty máš ale nápady! Miluji staré haraburdí. Čím je věc starší, tím rozmanitější a bohatší příběhy má k vyprávění. PS: Název sedí!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 2.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář čtenář - 2.2.2002 > Působí to na mě smutně. Ale máme naději, nemusíme přece směřovat do toho rezavějícího auta. Kolem je jistě krásná příroda.
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 2.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Morgenthaler (Občasný) - 3.2.2002 > wunderbar
Body: 5
<reagovat 
silent fighter (Občasný) - 3.2.2002 > Tak tohle mi skoro vyrazilo dech. Ta voda je úžasná, jen jsem přemýšlel, jestli to není fotka. Tím chci naznačit, že je to tak věrohodné, že jsem musel podrobně studovat, jestli to není koláž. Po takové analýze jsem usoudil, že není a tak smekám klobouk. Tohle bych nedovedl.
Body: 5
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 3.2.2002 > Buchtís: na to bys fakt neměl :))))))
silent fighter: vždyť taky G.H. je uznávaný profesionál
:))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 3.2.2002 > Teda Gino... teda... TEDA! Koukám, že se v tý frontě zájemců o tvý obrázky (a tenhle obzvlášť) budeme strkat. Je nádhernej, fakt :)
Prodáš? Prosím?
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 3.2.2002 > Krásně ponuré a ten název to bezvadně vystihuje. !!!*
To já bych měla vážně zájem o: Ticho v rovnováze!

Ach jo. :O)))
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 3.2.2002 > Jo, děti zlatý, takových by se našlo (a já v první řadě), kdo by měl zájem, ale pochybuju, že je na Totemu moc lidí, co mají na kontě tolik, aby mohli kupovat obrazy od profíka, jenž prodává v Beverly Hills v cenách i desítek tisíc dolarů. Nechci nikoho podceňovat, ale vsadil bych obsah peněženky, že tolik nikdo z nás nemá.
:((
Škoda, přeškoda, že? :)
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 3.2.2002 > Tak sem to aspoň zkusil... na to fakt nemám. Co se dá dělat :-)
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 4.2.2002 > wopi - ty mi sakra fandis, ale myslim, ze prehanis:-)))
<reagovat 
wopi (Občasný) - 4.2.2002 > Tož sorry.
No, já už si přesné sumy nepamatuju, ale vím, že jsem sebekriticky uznal, že s platem systémového programátora si můžu tak leda něco namalovat sám.
:)))
<reagovat 
kafka (Občasný) - 4.2.2002 > dokonáno...
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 5.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 6.2.2002 > pri pohledu na dilo me napadlo - malilinko rozsirit na obou stranach. zda se mi totiz, ze to chce (opravdu jen o malou trosicku) vice prostoru mezi blatnikem auta a okrajem dila. jenze kdyby se to rozsirilo jen na prave strane, posune se to kompozicne vice ke stredu, takze o stejny kousinek pridat i vlevo.
tak to mne napadlo. Jenze po precteni prispevku nevim, zda to neni troufale. Ja nakreslim velke ..., tak jak si vubec muzu dovolit mit poznamky k dilum Mistra!
Ale clovek nemusi ani cist prispevky, aby zjistil, ze se jedna o Mistra, staci se podivat na toto Dilo i na jina jeho dila.
Skoda jen, ze je tak daleko. Urcite by nas bylo dost, co bychom k nemu radi sli do uceni.
Body: 5
<reagovat 
Lukáš (Občasný) - 6.2.2002 > Zvláštní směs reality a neskutečna...
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 7.2.2002 > keporkak - jen si klidne dovoluj mit poznamky. Je to prave skrze kritiku a postreh jinych, kdy si jeden uvedomuje pripadne vlastni nedostatky a pomaha to v dalsi praci.
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 21.11.2002 > jo!
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 22.1.2003 > uff
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter