Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O penězích
Autor: petr kurka (Občasný) - publikováno 2.2.2002 (00:59:24)

O penězích.
**************

Slušný příjem bývá buď za slušnou práci, nebo naopak za velmi neslušnou práci.

Peníze mají být prostředkem, nikoliv však cílem. Proto si tolik lidí stěžuje na trvalý nedostatek prostředků. Ještě jsem však neslyšel, že by si někdo stěžoval na nedostatek cílů. Zejména policejní [ostro]střelci si na  nedostatek cílů nikdy nestěžují.

S penězi není tak dobře, jako je bez nich zle. (Gruzínské přísloví).

Proč se vlastně všeobecně předpokládá, že chudák je ten, kdož v Pánu zesnul ?

Kdo jinému jámu kopá, může si přijít na docela slušné peníze. Například hrobník...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Ungeheuer (Občasný) - 7.2.2002 > Odkud to vlastně opisuješ ? (aspoň některé věci, protože zmíněné gruzínské přísloví znám taky).
Body: 5
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Teď už odnikud. Ostatně, z TOTAL-itního vtipníku se téměř nic beze změny opsat nedalo. Kdybych opsal nějaký (tehdejší) politický vtip, tak už by se mnou aspoň na TOTÉM-u nikdo nemluvil.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 9.2.2002 > Na to, že je to opsaný z dob totality, jsou ty aforizmy poměrně na úrovni. Nejlepší je jednička.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter