Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozumu.
Autor: petr kurka (Občasný) - publikováno 4.2.2002 (00:58:11)

O rozumu (a věcech souvisejících).
****************************

K vítězství zdravého rozumu je především třeba - dostatek rozumu !

Více hlav - více rozumů - více keců !

Jak si mohou lidé pamatovat věci, které jsou zmámé již od nepaměti ?

Požadavek zakalenosti se s největší pravděpodobností na rozum nevztahuje.

Čím vyšší je strom, tím praštěnější jablka z něho padají. (Newtonův gravitační zákon.)

Existují lidé, jejichž Achillovou patou je paradoxně hlava.

Mrzuté je, když někdo zapomene, že ztratil paměť.

Kdysi bylo nejlépe placeným povoláním - nepamatovat si. (Jan Werich...  poznámka: Některé Werichovy myšlenky mají takovou nepříjemnou vlastnost, že platí pořád.)

Hlavou potřásáme, když nám stávkuje rozum. Že by hrozila generální stávka ?



Poznámky k tomuto příspěvku
Jarmila Svobodová (Občasný) - 5.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Doucha (Občasný) - 5.2.2002 > Je toho na mě trochu moc, ale jinak dobrýý.
Body: 3
<reagovat 
farišta (Občasný) - 6.2.2002 > děsím se vítězství zdravého rozumu!!
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 > Ad farišta: Já se zase děsím vítězství Hmoty nad Duchem. Už jsem to totiž jednou zažil - při demontáži TOTALitního počítače sovětské výroby, v němž byly ve společném kabelovém svazku vedeny i hadice tlakovzdušného ovládání (tehdy u nás nejpokrokovější) výpočetní techniky.
<reagovat 
Ungeheuer (Občasný) - 7.2.2002 > Doucha má plnou pravdu ! Rozděl vícenásobné příspěvky ! Přesto dostáváš úsměvek Number Two za
originální myšlenku:

Víc hlav - víc rozumů - více keců.

Ani citát o Achillově patě není marný a "vítězství Hmoty nad Duchem" je krásné přirovnání. Kéž by to bylo JENOM přirovnání !
Body: 3
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Ad Ungeheuer & Doucha: V TOTÉMu je každému autorovi dovolen jenom jeden příspěvek denně. Jenže když přijde Můza, vyplodím toho najednou víc. Už jsem si kvůli tomu založil soubor Vtipník.doc kam si ukládám své inspirace. Jinak - máte oba pravdu.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 9.2.2002 > U mě jednoznačně vede citát:
Víc hlav - víc rozumů - víc keců (a houby práce)
Je totiž ze života. Dej ho jako zvláštní příspěvek !
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter