Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sobotní odpoledne... z kolekce ...come in
Autor: Zuzzz (Občasný) - publikováno 13.1.2007 (22:49:09)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Nikkarin (Občasný) - 13.1.2007 > :-) Toho chci
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 13.1.2007 > Nikkarin> Jsem si jista, ze toho bys opravdu nechtel... :-)
Nedavnym ulovkem byl muj mobil (a to jsem byla doma!), zlikvidoval ho behem ctvrt hodiny, druhy den nasledovalo pravitko a muj telefonicek, vcera uz treti jeleni luj behem jednoho mesice a klicky od auta jsem po usilovnem hledani nasla v jeho pelechu a prijela pozde do prace...
Neznam jineho psa, ktery by kradl lidem veci z kapsy...
Pokud ho stale jeste chces, mohu ho zapujcit, aspon si konecne odpocinu... :-)
<reagovat 
 Nikkarin (Občasný) - 13.1.2007 > Zuzzz> Supr. Ideální pes do domácnosti...mám v pokoji hroznej brajgl....potřeboval bych ho trošku vyčistit...no ale že jsem si teď na něco vzpomněl...tak pes mého bratra pravidelně žral mýdlo...sice potom slušně pěnil, ale aspoň hezky voněl:-)A taky si myslím, že by to byl ideální pes do sběrnýho odpadu....když mu dáš pet lahev, precizně z ní odšroubuje vršek a pak celou petku slisuje zubama. K nezaplacení.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 13.1.2007 > Nikkarin> Hm... takze uz ho nechces, co? Tak to budu muset zkusit v tech sbernych surovinach... :-(
<reagovat 
toono (Stálý) - 14.1.2007 > ten pes je nakej opelichanej..

v smutnych ocich zasly cas, kdy honosil ho, pysne hrivy, bujny vlas..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.1.2007 > toono> Tak ted jsi me dostal... a dokonce jsi z toho vseho zacal i rymovat... :-)

Jen vic Tvych rymu, vic...
ja rymu mam uz pres mesic.
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 13.1.2007 > Prašivec
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 13.1.2007 > Prokletý Filip> Ty jsi taky prasivec, ty... ty... kocicaku jeden!
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 14.1.2007 > Zuzzz> Juíííííí
<reagovat 
jesper (Občasný) - 14.1.2007 > Rovnou do umprum muzea s tím.
Body: 5
<reagovat 
romim (Občasný) - 14.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 14.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 14.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Jakub Očivid (Občasný) - 14.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 14.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 14.1.2007 > Působí hladově, na něj se asi nedostalo...Ve výšce očí čokoládové bambule, že se neobslouží...Zvláštní posazení uši, až lidsky útrpný pohled...
Body: 5
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.1.2007 > Janele z Liků> Usi ma napul postaveny po otci Erdelterierovi a napul plandaci po mame...
Pohled je utrpny a opovrzlivy zaroven... plazila jsem se pred nim s fotakem a zaroven ho nutila sedet na urcenem miste... byl z toho dost vzpruzenej...
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 14.1.2007 > Zuzzz> jo s tim mam taky naky zkusenosti.. veselej nevysel nikdy... :)
jinak sem prisel na to ze se me to proste libi.. coz se teda divim, bo snad zadna fotka zvirete na totemu neco takovyho ve me nevyvolala...
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.1.2007 > *Jakub*> No ja bych sem obycejnou fotku zvirete nedala (i tady mi malinko vadi, ze je ustrednim motivem), ale tahle presne vystihovala naladu toho dne a zaroven svou atmosferou navazuje na moje predchozi momentky...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 14.1.2007 > *Jakub*> No zuzz by sem obycejnou fotku zvirete nedala (i tady ji malinko vadi, ze je ustrednim motivem), ale tahle presne vystihovala naladu toho dne a zaroven svou atmosferou navazuje na autorciny predchozi momentky...
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 15.1.2007 > Ten výraz je super. Provedení taky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 15.1.2007 > krása:)
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 15.1.2007 > Holt si o nás myslí nejspíš to svoje. :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter