Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Liškomelec
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 14.1.2007 (11:05:36)

 

 

   

 

 

 

undefined    

 

 

             Liška parádnice

  do stěn zrcadla

                                světlušku posílá
      košer a liška?
               věta protivná
                                    raději nugát
                    než prstem zahrozit
i pro piškot se cirkus dělá !
     kotrmelce, marše s překládanou nohou
  za drobky válku!
             ptákům co je zobou.

 

                                                                                                  ***



Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 14.1.2007 > dobrý
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 14.1.2007 > born to be child>  Od tebe čtu jen samé jednoslovné přívlastky, nepovíš někdy více?
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 14.1.2007 > Janele z Liků> 

neumím psát kritiky..jen poznám, když se mi něco líbí nebo nelíbí..dokážu ten pocit odstupňovat..ale to je tak vše..nejsem kritik a psát kritiky neumím..a ani snad nechci..chci psát ty moje blbosti

8¨-)


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 14.1.2007 > born to be child> Já také neřekla, že musíme s mými kousky hned na pitvu akademismu.-)Třeba nějaký pocit, čistě subjektivní, který v tobě je vyvolán...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 14.1.2007 > Janele z Liků> 

rád tě čtu a nikdy nejsem zklamán..tedy zatím..máš styl..už jsem to někde psal..a ten se mi líbí..je čarovnej

je to jako vaječná špička s kávou

8¨-))


<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 14.1.2007 > já při čtení Tvých kousků většinou zápasím s pocitem nesourodosti, často bych škrtal a "uhlazoval" (nechci říct, že výsledek by byl "lepší", byl by jen prostě "mému vkusu příjemnější"); na druhou stranu zase hodně pozitivně vnímám expresivitu, oceňuju, že ta dílka nejsou sterilní. tady zatím vítězí ten první dojem.
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 14.1.2007 > hm, já dostal v Dánsku akorát pendrek  ... ani pes by ho nežral (empiricky ověřeno )
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 14.1.2007 > Moc se mi líbí tvé přirovnání k pochutinám.-)Vše skloňováné kolem zákusků, čokoládových pralinek, nugátu, oříšků, vanilky, mandlí koupaných ve skořici, vaječného koňaku, čajů a kávy je mi více než blízké...Oblíbené téma, vzdělání si neustále doplňuji pravidelnou konzumací .-), nedávno mi kamarád přivezl balíček dánského nugátu, to bys měl vidět, co to s takovou liškou jako na obrázku udělalo...Ta báseň je o mně, o mém druhém já...Překabátila jsem veverce.-)Děkuji za komentář, příjemnou neděli...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 14.1.2007 > Janele z Liků> 

 zákusků, čokoládových pralinek, nugátu, oříšků, vanilky, mandlí koupaných ve skořici, vaječného koňaku, čajů a kávy...

ano! to miluju! už jen ta slova slyšet je pro mě je jako cítit

dámský nugát...och 8¨-)))

musím na zkoušku..přeji těž krásný den 8¨-)


<reagovat 
 toono (Stálý) - 14.1.2007 > born to be child> chichichi..
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 14.1.2007 > toono si jistě vuzualizoval dámský nugát...
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 15.1.2007 > (  zaujal mne názor Leatherface ) Nesourodost jako pocit i reál pobízí, myslím, čtenáře k navazování nitek k jeho fantazii.S tím souvisí i nevyhlazený objekt ( budiž báseń i možným objektem ).Takže se vladně nalézám na opačné straně houpačky.
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 15.1.2007 > Tenhle typ nesourodosti má pro mě neskutečně přitažlivý šmrnc, přestože s ní zápasím podobně jako Leatherface. U naprosté většiny autorů mě nesourodost buď odradí od dalšího čtení, nebo dokonce přímo znemožní jakoukoli percepci, zvlášť když jde o ledabylé asociační psaní... Což evidentně není Lišceznin případ, ledaže jsem ošálen...
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.1.2007 > Máte pravdu, chvíli zvoním kovem a kamenem, pak přinesu z kaluže vylovené dřevo, porostlé mechem...Nesourodost, nechci být nějaká, to raději nijaká...Více poloh...Pokud nesourodost během jediné básně...Ano, někdy cítím, že packám , ale jakoby chci být ta zakopávající, jemně shrbená, nepoučená...
<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 15.1.2007 > Janele z Liků> Přiléhavě potvrzuješ, co říká Leatherface. Ta tvoje expresivní obraznost se jen tak nevidí, a klidně může občas klopýtnout. Pěkně svěží.
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 15.1.2007 > Taky si myslím, že je to dobré, další nová poetika naám tady jen a jen pomůže. Uvidím co další věci a pak napíšu co se mi z nich navařilo v hlavě!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter