Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Velmi kvalitní rakev.
Autor: petr kurka (Občasný) - publikováno 7.2.2002 (00:43:57)

Velmi kvalitní rakev.

Přijde Kohn k truhláři:
"Pane Bloch, mám v rodině úmrtí. Potřeboval bych nějakou kvalitní rakev, žádnej póvl. Měli by pro mě něco ?"
"No, kdyby se jim líbila tahleta, tak bych ji měl pro ně za padesát zlatých."
"Ale dovolej, přesně takovouhle rakev má Roubíček za výkladem za čtyřicet."
"Tak si sami zkusej' v tý rakvi od Roubíčka rozpažit loktama, vašnosti !"



Poznámky k tomuto příspěvku
Ungeheuer (Občasný) - 7.2.2002 > Ne, že by to byl špatnej vtip, ale znám ho už od mládí... je však možné, že ho neznají ostatní. Podle mě je tedy jenom dobře, že sis na tenhle vtip vzpomněl. Jsem také příznivcem židovských anekdot. Holocaust smíchu - já osobně bych to bral. Smích je totiž velmi vzácné koření a někdy léčebně účinkuje lépe, než (reklamami a cenami) proslavený Žen-Šen. Na rozdíl od ostatních drog nemívá totiž smích nežádoucí vedlejší efekty (side-effects).
<reagovat 
Ungeheuer (Občasný) - 7.2.2002 >
Body: 3
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 9.2.2002 > Parádní kameňák ! Já jsem ho neznal.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter