Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci DanesC z kolekce Tvare
Autor: juddita (Občasný) - publikováno 7.2.2002 (00:18:26), v časopise 6.3.2002
další v kolekci>
Americka retus, kopie
Americka retus, kopie


Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 7.2.2002 > Čím dál lepší, čím dál lepší... i v barvě. A vůbec mi nevadí, že ta Danesová přece jen vypadá trošku jinak :) Na tom prvním obrázku se ti ji podařilo chytnout daleko líp. To si myslím, ačkoli to není relevantní a nemá to ani nejmenší vliv na to, jak se mi tenhle obrázek líbí.
Body: 5
<reagovat 
Ungeheuer (Občasný) - 7.2.2002 > Retus nebo Re[c]tus ? Farářskej, tys tu holku na obrázku poznal ? Já vůbec nevím, že nějaká Danesová existuje, ale obrázek se mně líbí až moc - snad proto, že celý život [marně] obdivuju opravdu hezký ženský... takže úsměvek Number One jenom za úspěšný útok na moje citové JÁ.

K použité technice - jedná se o redukci počtu zobrazitelných polostínů, zde však aplikovaný na barvu. Tedy záměrně redukovaný počet zobrazitelných barev. Tahle technika byla velmi známá (a oblíbená) už v černobílé fotografii, ale nemůžu si na jméno téhle techniky za Boha vzpomenout. Pomůže někdo mé skleróze nebo mám shánět (zaprášené) příručky černobílé fotografie ?

Už jsem si vzpomněl. Technika redukovaného množství polostínů (v černobílém provedení) anebo redukovaného množství barev, se jmenuje Izohélie.
Isos = stejný, vyrovnaný. Helios = Slunce.
Takže je to technika vyrovnávání barev. Model je ve skutečnosti mnohem barevnější, než obraz, ale dobře provedená izohélie je velké umění. Může se tedy snadno stát, že izohélií upravený obraz je mnohem hezčí než model. Rád bych pro porovnání viděl původní obraz, z něhož Juddita vycházela. Pokud je provedená izohélie Judditiným dílem, tak všechna čest ! Víc bodů než jeden dát nemůžu.

Mám však obavy, že se téhle technice dnes už Izohélie neříká. Je takzvaná Americká retuš barevným synonymem pro černobílou Izohélii ? To by mně snad mohla napsat autorka obrázku.
Body: 5
<reagovat 
Matt (Občasný) - 7.2.2002 > Vubec nevim vo čem se tu mluví ale ten obrázek je fakt dost dobrej.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.2.2002 > Hm hm, zajímavý...snad až na to tričko.
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Mně se ten obrázek moc líbí, ať už je to izohélie nebo izomérie.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.2.2002 > nádhera:-)*!!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.2.2002 > jéééé foukání :-)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.2.2002 > Tak to je hodně dobrý!
Body: 5
<reagovat 
Lenny (Občasný) - 13.2.2002 > No parada nova technika, to zkousis na skole nebo doma???
Napis styska se mi....
Body: 5
<reagovat 
faust (Občasný) - 26.2.2002 > Nadherny, dokonaly.
Body: 5
<reagovat 
Ladiss (Občasný) - 1.3.2002 > Moc moc hezké !!! Poslední dobou jeden z nejhezcich obrazku co jsem tu videl..
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 6.3.2002 > Tenhle obrázek jsem prostě neměla vidět, a už vůbec jsem si neměla zpětně prohlížet celou kolekci. Ještě dneska splachuju svoje malířský nádobíčko do záchodu!
Body: 5
<reagovat 
Typhoon (Občasný) - 27.3.2002 > Moc pekna prace!!!
Body: 5
<reagovat 
matta (Občasný) - 6.12.2002 > Super! Jo a neni to ta co hrala ve filmu Romeo a Julie???
Body: 5
<reagovat 
Pat0 (Občasný) - 16.1.2003 > Sakra... jak to delas, vsechno mas tak dokonale, az prilis skoro :o) ty jo, jsou to paradni dila, jak dlou se venujes kresleni a malovani?
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 27.3.2003 > Jéééé, to je moje CLAIRE!!!!!!! :-))))
<reagovat 
ms_ (Občasný) - 11.5.2003 > Hm, mne se to nak vubec nelibi.. ale kazdy ma asi jiny vkus.
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 11.8.2004 > líbí
Body: 5
<reagovat 
poet (Občasný) - 8.10.2004 > Připomíná mi to obrázky z poutě. žádný nápad ani fantazie. Jenom technicky je to slušně zvládnuto. Není to snad podle šablony???
Body: 2
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 15.12.2004 >

supr, btw americká retuš alias airbrush je technika založená na tvoření obrazů pomocí stříkací pistole popř. pera, kterým se nanáší vrstvy barev, tím vznikají přechody atd.. používají se přitom šablony a ještě spousta dalších pomůcek. Používala s e kdysi k retušování fotografií protože při dobrém zacházení a zkušenostech lze docílit fotorealistického obrazu. Škoda, že ej airbrush tak drahý a docela dost náročný jinak v dnešní době je to docela moderní záležitost. Vypadá to dobře a líbí se mi to, víc takových prosím :)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
turbo (Občasný) - 2.1.2005 > Tady už se dělají i příručky na kožní?
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 7 9 10 11 12 13 (16) 17 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter