Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Povedená dovolená
Autor: HONEY (Občasný) - publikováno 8.2.2002 (10:41:04)


Rezi (Občasný) - 8.2.2002 > Hm. Mám podobné jadrné zkušenosti s cestovkou světového jména World travel, ale to je asi tak jediné, co je na ní světové. My se dozvěděli o změně ubytování až v autobuse, naše delegátka, co nás tam přivezla neuměla ani slova španělsky (ve Španělsku nutnost) a nebýt spolucestujícího, který tuto řeč velmi dobře ovládal, nenašla by ani místo našeho ubytování, což byl dost šílený hampejz. Na místo dorazila pak delegátka jiná, která sice španělsky uměla, ale jinak byla úplně k ničemu. Jedněm slečnám prodala nekompletní jízdenky na Aqua park za kompletní cenu. Jednoduše bylo lepší vytáhnout angličitinu a všechno si všude zařídit sám. Když jsme si delegátce stěžovali na ubytování - ve smlouvě byl hotel, šoupli nás do hostelu, řekla, že si máme stěžovat v cestovce a ne jí. Stěžovali jsme si i na snídaně. Opět neuspěli. Hrůza. Argumentovala nám slovy - neotravujte si dovolenou, vždyť je hezky a je tu moře. Vysvětlování, že když už si na to člověk vydělá, chce si za ty peníze patřičně užít, nepadlo vůbec na úrodnou půdu. Po návratu jsme si stěžovali na cestovce, ale tam nás naprosto odpálkovali.Takže vím, že s touto kanceláří již nikdy více.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rezi
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter