Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Solus
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 8.2.2002 (17:37:44), v časopise 5.4.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Martina (Občasný) - 8.2.2002 > velmi zvláštní...
Body: 5
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 8.2.2002 > Ach jo... proč má G.H. tak dokonalý díla... já z toho pak mam komplexy méněcennosti...
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.2.2002 > Já mám komplexy ze známkování. Ale musím zase. Tohle je přímo sci-fi. Ani vlastně nevím, co představuje ona hlavní část. Spadlý květ zvonku?
PS: Obloha je také skvělá, dostatečně v pozadí. Teď možná provalím své výtečně neznalosti, ale neříká se právě tomuhle surrealismus? (A zároveň asi tak 80 % z celkového počtu Tvých výtvorů).
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 9.2.2002 > mě tan trošku vadí, jak je udělaný závoj a taky moje odedávná nechuť k centrální kompozici :-)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 9.2.2002 > a naopak to v sobě má něco co se mě tam líbí víc než v předchozích dílech :-)
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 9.2.2002 > KSTK - interpretace je volna; co v tom vidis, to to je...(tak tak, surrealismus, v podstate jde o zobrazeni nerealnych veci tak aby pusobily realne a realnych tak aby pusobily nerealne...)


TH - centralni komposice to je a neni, kazdopadne tvuj pocit vzat na vedomi. Zavoj delali na Nuga-X, napisi jim aby uz konecne zmenili strih.




<reagovat 
lindgren (Občasný) - 9.2.2002 > precizní procházka po poušti...
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 9.2.2002 > krásné, Gino...takové Dali-ovské :-)
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 9.2.2002 > Tohle mě příliš nenadchlo. Možná ale jsem to blbě pochopil (Solus - Falus) a tak mě to přijde nijaké prázdné.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 9.2.2002 > cmelak - Solus je latinske slovo a znamena "samoten/tna", jednoduse "solo". :-)
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 10.2.2002 > Jo tak takhle :)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.2.2002 > Byt je tam ta suchá půda, připomnělo mi to, nevím proč, moře...nádherně udělané...
Body: 5
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.2.2002 > V tomto umění neumím kritizovat, proto se spokojte jen s pocitovým názorem. Připadne mi to jako jemné, tiché, poslední stání.
Body: 5
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 20.2.2002 > musim souhlasit s TH - ten zavoj je takovy moc nacancany, nakadereny. vic by se mi libil splyvavy. Ale centralni kompozice mi nevadi, naopak, umocnuje samotu.
trosku mi jeste nesedi ty prsty - prostrednicek a prstenicek maji takovy neprirozeny oblouk, jsou takove moc plasticke, jako z gumy
Libi se mi ta perspektiva, co tam je, ta dalka.
Popraskana zeme mi hodne pripomina Badwater v Death Valey, jenom tam je to v bilem :)
a ten "upadly zvonecek" me pripomina klepytko kraba.
Trosku me provokovaly ty skvrny na ukazovacku a palci. pak mi to ale doslo - vzdyt to je kresba ze stojanu starych sicich stroju! takze to tam patri.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 21.2.2002 > keporkak - vse je namalovano zamerne tak jak to je, pochopitelne kazdy ma svuj nazor a libilo by se mu to treba namalovano jinak...kazdopadne znovu opakuji, nehledejte v mych vecich realitu tak jak jste na ni zvykli..."upadly zvonecek"- k horni casti me inspirovala musle.
<reagovat 
 keporkak (Občasný) - 26.2.2002 > Gino Hasler> tak si tu svou poznámku čtu znovu a ono to fakt vypadá, že v tom hledám realitu. Ale ono to tak není. Já sice píšu o jednotlivých částech a píšu rozumově, ale nechávám to na sebe působit celé a pocitově ... :)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 6.7.2003 > hi hi
Body: 5
<reagovat 
hany (Občasný) - 25.10.2009 > trosku "daliovske" :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter