Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sousedský ples II
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 23.1.2007 (08:41:39)

undefined 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 23.1.2007 > pornogrind ?
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 23.1.2007 > sköld> e-e?
<reagovat 
pláně (Občasný) - 23.1.2007 > na takových se tančí nejlíp!
<reagovat 
hermit (Občasný) - 23.1.2007 > omlouvám se za nevhodnou velikost fotky, nějak se mi nepoštěstilo...:-(
<reagovat 
hermit (Občasný) - 23.1.2007 > už jsem to opravil, díky.
<reagovat 
xbone (Občasný) - 23.1.2007 > Není špatná, ale ta předchozí mě nadchla víc, musím přiznat, každopádně líbí kontrast, zaznamenání pohybu. Nelíbí už moc velký šum a kompo, tak nějak nevím čeho se chytit, kdyby ten saxík byl aspoń ze předu.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 23.1.2007 > xbone> su si toho vědom. mě nevadí šum, ten mám rád, ale problém už je s ostrostí, kterám je tam problematická a kompozice... nojo. s tím už nic nejde udělat. jen znovu nafotit někde něco podobnýho, no. ovšem za světelných podmínek jaký tam byly - tohle je focený  na clonu 3,5, ISO 1600, 1/8 s.... ;-)) totální šero, u stropu sálu dvě stovky žárovky...
<reagovat 
 xbone (Občasný) - 23.1.2007 > hermit> ufff ISO 1600, těžko se mi bude radit, fotím teď objektivem co má 1,4 průchod světla je mnohem lepší, mám jiné parametry při focení podobných scén. Ale taky se teď s něčím podobným potýkám, blbý světlo, blesk mi dělá stíny takže ten se snažím vynechat, každý pohyb je mázlý. Ach jo uvidíme, až na něco příjdu. občas se to blbě kecá, ale rada žádná viď :o/ no jo to sem celá já :o)
<reagovat 
pláně (Občasný) - 23.1.2007 > ta žena má pánské držení!?!
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 24.1.2007 > pláně> 

ona totiž tancuje s ženou; ale je to spíš dívka, leč hrubé zrno to skrývá

škoda, bylo to pěkné, leč mé zpracování to zcela nevystihlo../


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter