Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planety
Autor: Megizze (Občasný) - publikováno 24.1.2007 (23:19:22)
„A jsou nám k něčemu?“ zeptal se malý Merrenom – obyvatel planety Merren – jménem Martin. Ukázal při tom na hromadu malých hýbajících se tvorů velikosti škvora, kteří se shlukovali do drobných bublinek plavajících ve vzduchu.
„Nejsou, Martine. Pokud je ale zabiješ, vyrojí se jich dvakrát tolik a mohli by zaplavit naší planetu. Jmenují se Fosolové,“ oznámila mu jeho matka stojící vedle.

„Mohu do nich šlápnout?“ tázal se na jiné planetě Fosol Kája. Měl na mysli hromadu bílých živých teček, která se nacházela uprostřed pouště. Otec se na něj přísně podíval. „Ne! Chceš snad, aby naše rodina žila v prokletí?“ Kája se ušklíbl.

„A jak hodně jsou škodliví?“ chtěla vědět Amélie z planety Kolpus, když si ve virtuální učebnici nainstalované do své mysli prohlížela kapitolu jménem parazité. „Hodně. A těmto se říká Dopsakové,“ dostalo se jí odpovědi od virtuálního učitele.

„Do nich!“ zvolal na planetě Dopsako desetiletý Dopsak Marek a svou nohou kopl do vějíře živočichů jménem Zokypové.

Planetu Zokypo v tu chvíli postihlo zemětřesení a mnoho Zokypů zemřelo. Osmiletá obyvatelka této planety rychle utekla k potoku, poblíž něho našla již dříve krásnou malou kouli. Během několika minut k ní přiběhl její kamarád, ukázal na kouli a zvědavě pronesl: „Co to držíš v ruce?“ „Maminka říká, že v tomto předmětu žijí primitivní zvířátka nazývající se Lidé,“ odpověděla mu.

Mezitím se na planetě jménem Země malý Michal procházel se svým dědečkem v lese. Zastavili se u mraveniště a dědeček chtěl Michala poučit o tom, co jsou to mravenci. Na konec vysvětlování dodal: „Ale samozřejmě nejsou chytří tak jako my. My jsme nejinteligentnější ve vesmíru.“

V tu stejnou chvíli obyvatel planety Mraveniště, mladý mraveneček Petr, přemýšlel o tom, zda-li existují chytřejší organismy, než jsou oni – Mravenci.


Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 24.1.2007 > plavajících... spíš plovoucích, či plujících
myslím, že matka v druhém odstavci mu to prostě řekla, nikoliv oznámila... atd., atd... takové neobratné je to... a ten nápad je jako z plechovky holandského kakaa, kde jeptiška nese plechovku holandského kakaa, na které jeptiška nese plechovku holandského... a tak pořád dokola... vzhledem k tomu, že pointa naprosto nepřekvapí a navíc se rozbředne ještě do mravenců...není nějak nad čím jásat... škoda.
<reagovat 
Lokianna (Občasný) - 25.1.2007 > Hm, to už bylo zpracováno na mnoho způsobů.
<reagovat 
.duke. (Občasný) - 25.1.2007 > taková sci-fi pro děti..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter