Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Madona s růží
Autor: monet (Občasný) - publikováno 1.3.2002 (12:05:53), v časopise 29.10.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Martina (Občasný) - 1.3.2002 > .
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 2.3.2002 > *
Body: 5
<reagovat 
čtenář Bullerbyn - 2.3.2002 > Ja mam doma takovy pristroj a ten udela podobnych obrazku tisic jeste driv, nez ty vubec zacnes malovat. Fotoaparat se to jmenuje, mozna jsi uz o tom slysel.
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 3.3.2002 > Líbí. Možná bych byl kritický k růži.
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.3.2002 > zajímavý, ale asi ne dokonalý, a Bullerbyn je hustej, ha ha, že jo, proč malovat, když mužem fotit? ježiši....
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 8.3.2002 > Pro Bullerbyna:Vis on foťák má doma dneska každý,ale zkus vzít štětec do ruky a něco takovýho namalovat,pak můžeš psát takovýhle blbosti!!!!!Mně se to líbí strašně moc:
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.3.2002 > Přijde mi, že v obličeji nemá dost stínů, že je tam všude hodně světla, takže to působí plošně. Vlasy a hábit se mi líbí, ale zas kousek kůže, který prosvítá na hrudi...je to jen plocha bez tvaru.

Ještě následkem toho ploššího obličeje vypada pusa jako by ji někdo přilepil...za to oči se mi líbí jde z nich ten správný výraz :-)
<reagovat 
 Čtenář - 18.3.2002 > Thomas Hudson> Je to obraz foceny bleskem, tak se omlouvam za nedokonalost zachyceneho......Je to moc nasvicene.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 29.10.2002 > Ty jo, člověče, kreslit neumím, tedy z toho zasvěceného úhle toho moc komentovat nemohu, ale mému oku diváka to víc než lahodí...nádherné!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 23.11.2002 > Bloody Hell,tohle je hezká kresbička či malba nebo co to vlastně je,je mi to jedno vypadá to dobře má to příběh,obrazy musí vyprávět.A tenhle to podle mě dělá....pěkný.....
Body: 5
<reagovat 
Jan Lípa (Občasný) - 15.11.2002 > "Monetova" dáma v černém

Jen Lípa


Potkal jsem tu dámu v černém,
dámu s růží v obětí,
znám ji však jen nedůvěrně
jako předzvěst prokletí...

žal a slzy ze zármutku
a ze smrti obavu.
Potkal jsem tu "Paní smutku"
z "Monetových" obrazů.

Body: 5
<reagovat 
 monet (Občasný) - 25.11.2002 > Jen Lipa> Tak to je teda bomba!!!Je to skvely!!!Mozna bychom se mohli domluvit a ja namaluji nejakou tvou basen!!!
<reagovat 
Jan Lípa (Občasný) - 25.11.2002 > Skvělý jsou Tvoje obrazy, tohle je už jen odlesk, odraz v zrcadle :) moje omezený vnímání hloubky Tvýho díla:) ale jsem pro. Jen nevím, kterou...
<reagovat 
 monet (Občasný) - 25.11.2002 > Jen Lipa> Co takhle ozivit ty "holuby"???

<reagovat 
Jan Lípa (Občasný) - 26.11.2002 > Ty si jí stále ještě pamatuješ? Vždyť je to sedm let?!? Bohužel jsem ji už nenašel, je nadobro ztracena v temných hlubinách mojí mysli, v hlubinách zapomnění:)
<reagovat 
 monet (Občasný) - 27.11.2002 > Jen Lipa> Hlubiny zapomneni neexistuji.....nekde tady urcite jeste visi v nejake duchovni rovine....jen se k ni dostat....a to zase neni tak tezke....
<reagovat 
Odpad (Občasný) - 26.7.2003 > na lici sui nejake divne farby, ale
inac velmi pekne, a pekna
<reagovat 
čtenář kithia - 28.11.2003 > opravdu moc pekne...jen ta ruze mi trosku nesedi...
<reagovat 
Tan (Občasný) - 18.6.2004 > malby jsou vzdy hezci nez fotky:))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter