Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bubák-po úpravě
Autor: Dareen (Občasný) - publikováno 3.3.2007 (13:19:22)


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 3.3.2007 >

je to technicky preciznější... ale oproti původnímu to dľa mojho ztratilo život ;o)

a kopec je napravo příliš světlý


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.3.2007 > pozadi dobre zda, popredi dolni tyrkys podlozka mnam, draperie ne idealni..
Body: 4
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 19.3.2007 >

teda tu mas stejne chyby jako u toho umyvadla, ale Lumig s Prokletim jsou moc mekkci, aby ti rekli co tam je doopravdy spatne.

 

Delas kazdou vec zvlast, popredi si jeste jakztakz s trochou dobre vule barevne propojila s tim bubakem, ale na pozadi ses lehce receno vybodla - to si tam jen tak natrela na zaver, aby to nebylo prazdny. Mimochodem, kdyby to nebyl bubak, ale hadr, tak bych jeste dodala, ze ten hadr je namalovan dost katastrofalne.  Kombinace barev ovsem neni spatne vybrana, jen nestatne umistena, studene barvy davej pro zacatek dozadu a teple dopredu - umocni to dojem hloubky. Jde to i jinak, ale kdyz si clovek neni jisty, tak by se mel drzet osvedcenych pravidel.

 

Pokud pisu moc osklive staci rict a nebudu .


<reagovat 
 Dareen (Občasný) - 19.3.2007 > zabicka> Vůbec nepíšeš ošklivě:O) Já tu kritiku potřebuju - obzvlášť u maleb, protože v tomto jsem docela dost začátečník. Maluju, jak mě napadne. To s těma teplýma a studenýma barvama mě třeba vůbec nenapadlo.
Jináč...já sama si spíš myslím, že jsem víc odflákla drapérku než pozadí...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter