Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
18 Prasák s r. o. z kolekce Chladnou hlavu
Autor: Rimmer (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 6.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Rimmer (Občasný) - 6.3.2007 > Připadá mi vhodné ukázat čtenáři, jehož text zaujme, cestu ke zbylým povídkám, zatímco odkazovat ho z Chladné hlavy na Totem se mi, ač se to může zdát sobecké, jeví irelevantní. Nikde tam žádnou odkazovou sekci nevedu a Totem není pro Chladnou hlavu ničím klíčovým. Jen mi připadlo vhodné sem jednou za měsíc vpadnout a totemáky pobavit. Myslím, že to je podstata Totemu a bez lidí, kteří sem přispívají, by nebyl. Zřejmě teď působím sebestředně, ale nic s tím nenadělám. Pokud cítíš, že se bannery odkazující na komplet povídek příčí nějaké etiketě, popravdě... raději je odstraním, než bych na Chladné hlavě odkazoval na Totem.
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 6.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 6.3.2007 >

ještě jsem nečetla... ale časem na to taky dojde...

 

pro zatím si dovolím jen jednu takovou rýpavou poznámečku (kterou nepíšu poprvé a nejspíš ani naposled) - je hezký, že máš pod povídkou  na totemu svůj banner, který odkazuje na tvoje stránky, ale na tvých stránkách jsem nikde nenašla odkaz na totem... což mne trochu mrzí...


<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 8.3.2007 > Quotidiana> to já bych asi nebyl tak slušný jako rimmer a omezil se na sprosté "a jinak jsi zdravá?"

jsem hrubián
Doporučil 
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 8.3.2007 > s r. o.? no, napadá mě hodně variant, ale přece jen: s r. o.?



dobrý fóry
a dobrá povídka, no
no dobrá no
<reagovat 
 Rimmer (Občasný) - 8.3.2007 > Nemocný> Copak je za potíž se "s r. o."?
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 9.3.2007 > Rimmer> no tak jsem vedle hrubiána i blbec
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 9.3.2007 > Nemocný> 

Nejsem nemocná, jsem ekonom!!!

 

myslím, že by mělo exitovat nějaké pravidlo, které říká, kdo a kdy a kde může publikovat na totemu odkazy na své stránky. A aby to bylo co nejjednodušší, naznačila jsem rimmerovi i všem ostatním, že navrhuju - kdo má odkaz na totem na svých stránkách, může mít i na totemu odkaz na své stránky a jediná výjimka jsou sponzoři přispívající na provoz serveru...

- zatím na to pouze upozorňuju (byť tuším, že mám nastavená práva tak, že bych ty odkazy mohla rovnou mazat - muhehe)

 

takže klid a chladnou hlavu :p


<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 12.3.2007 > Quotidiana> ekonom.. aha
já zas chtěl bejt požárník

ale už nechci
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 13.3.2007 > Nemocný> já popelář... ale neumim roztočit popelnici, takže musím roztáčet peníze .-)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 13.3.2007 > Quotidiana> to si s pěnízkama klidně hraj:), ale do práva radši nechoď
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 22.3.2007 >

a máš po banneru :p

 

pokud chceš mít odkaz na své webové stránky, tak v sekci weby, nebo jako web autora - ne přímo u příspěvků....

 

nebo si dej na své stránky odkaz na totem :)

 

zpětně ti to mazat nebudu, ale pro příště!!!

(na tvých stránkách na levé liště pod inzercí od googlu by se takový malý banýrek totemku docela vyjímal... .-))  jsem zastáncem varianty, že autor má odkaz na totemu na sebe a u sebe odkaz na totem - považuju to za oboustranně výhodnější řešení .-))


<reagovat 
 Rimmer (Občasný) - 22.3.2007 > Quotidiana> Quotidiana: AdSense inzerci jsem na Chladnou hlavu šoupl teprve tento týden a přiznávám, že to mírně mění situaci. Sice se moje almužna pohybuje v řádu centů (a s největší pravděpodobností ani nebude nikdy vyplacena), přesto už nemůžu říct, že jsem stoprocentně nekomerční. Takže beru na vědomí a příspěvky na Totem přestanu bannerem opatřovat.
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 23.3.2007 > Rimmer> 

ok

pro mě není problém, že je tam banner, ale nemáš odkaz u sebe na nás...


<reagovat 
 Rimmer (Občasný) - 23.3.2007 > Quotidiana> Já vím. Ovšem já ho tam nechci.
Odsud ke mně přišlo naprosté minimum lidí. Nestojí mi to za to.
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 27.6.2007 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter