Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chvála hodnocení.
Autor: petr kurka (Občasný) - publikováno 21.2.2002 (18:44:05)
Chvála hodnocení.

Nejprve jsem se hluboce zamyslel nad tím, proč je mně název tohoto příspěvku povědomý ? Protože Miroslav Horníček kdysi napsal nebo namluvil anebo nazpíval příspěvek zvaný Chvála pohybu. Snad ve svých slavných Hovorech H, co já vím ?
Tím jsem se jakž-takž vyrovnal se svou [skl]erotickou pamětí a mohu směle přistoupit ke svému dílu (zkázy). Pokaždé, když se přihlásím na TOTÉM, tak si zvědavě čtu, co nového nám přibylo v rubrice Vaše slovo. Řekl bych, že tohle (tedy prohlížení novinek) provádí většina účastníků TOTÉM-u. Jenže těch novinek může být víc, než stačíme (nebo než máme sílu) za daný časový úsek pročíst či prohlédnout - jedná-li se o grafiku, čili koláže. Z toho důvodu bych očekával, že každý účastník TOTÉM-u si po jistém čase vybere určitý rejstřík svých „oblíbených“ autorů, načež svou pozornost i své body (úsměvky či úšklebky) bude rozdávat právě jim, ostatní autory ignorujíce. Je v tom pochopitelně též jistá pohodlnost, vlastnost vlastně samému lidstvu vlastní, která nám zabraňuje podívat se také tam, kde publikují autoři, nám zatím neznámí. Z toho pak vznikají autorské skupinky - pokud to přeženu, tak tedy autorské LOBBY. Ono je jaksi dost obtížné s porozuměním ohodnotit (nebo vůbec přečíst) více než 5 příspěvků při jednom připojení k Internetu. Ke spěchu nás, bohužel, také nutí internetové telefonní sazby P.T.Českého Telecomu, čert aby ho vzal ! Z toho plyne, že hodnocení cizích příspěvků je na TOTÉM-u jaksi popelkou. Ono to při ceně Internetového připojení asi ani jinak být nemůže. Zatím. Musíme doufat (nebo měli bychom doufat) v lepší příští aspoň ve smyslu tom, že Internet v Čechách přestane být výsadou těch majetnějších - zatím ani počítače nejsou právě levné, i když se nás jejich výrobci a dýleři snažejí přesvědčit, že právě JEJICH počítač je tou nejlepší možnou volbou.

Měl bych zakončit nějakým nabádáním - nebojme se podívat se i na příspěvky méně známých autorů a věnovat jim - podle kvality jejich díla - buď úsměvek nebo aspoň tichou vzpomínku. Nakonec, když se autorovi některý příspěvek ne-právě-podaří, nemusí to platit pro další příspěvky téhož autora.



Poznámky k tomuto příspěvku
Shadow (Občasný) - 21.2.2002 > Peťo(můžu tě doufám takhle oslovit:)),zaujalo mě ta (skl)erotická pamět.Zajímalo by mě která z těch dvou je pravda,ale asi oboje,že?Teď k obsahu.Máš pravdu,i já toho moc nestihnu.Příkladem je to,že tohle dopíšu a už abych se odhlasila z netu.Tak teda - dávám usměv i tichou vzpomínku pro všechny autory,ať už je jejich dílo jakkoli dobré...

Body: 5
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 21.2.2002 > Shadow - ó, Stíne, nestiň si sama sobě. Díky.
<reagovat 
Jana nová (Občasný) - 21.2.2002 > Na sklerozu bych Ti něco poradila, ale zrovna si nemohu vzpomenout..
Jana nová
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 21.2.2002 > s pročítáním to dělám jednoduše: čtu především prózu, úvahy, filosofie a snažím se přečíst vše, co se z těchto rubrik na Totemu vyskytne a většina také ohodnotím, pouze když nemám co říci, nechám dílo bez komentáře
poezie nečtu
fotky si prohlížím, ale v jejich hodnocení se chovám jako naprostý laik, tudíž mého hnodcení si u fotek asi nikdo neváží, ostatní grafiku také občas prohlédnu
Co se oblíbených autorů týče, mám jich pár, ne více než 5, ale že bych s nimi nějak spolupracoval, to se říci nedá. Ostatně pochybuji, že by o tom ti autoři (mí oblíbení) věděli, že mají u mne tu čest...
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 22.2.2002 > každý má možnost stát se hodnotitelovým oblíbeným autorem...stačí nějak na sebe upoutat.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter