Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Střípky křídel z kolekce Střípky křídel
Autor: saphra (Občasný) - publikováno 28.3.2007 (10:44:06)


Quotidiana (Občasný) - 29.3.2007 >

no však já se nehádám... prostě říkám, že v povídkách bych ráda viděla něco delšího než 1,5 A4 (nebo alespoň něco pořádnýho z čeho je vidět, že se autor při psaní alespoň zamyslel nebo si dal na psaní záležet...) což bohužel není tento případ. (prostě myslím, že při psaní tohohle příběhu mohl autor popsat víc papíru...)

 

autory nepronásleduju (i když to tak může vypadat) ale to fakt nemám zapotřebí, body jsem dala 2, protože si myslím, že je to podprůměr (ne proto, jak je to dlouhý!) a opravdu nehodlám dávat 5 bodů všem dobrým věcem a 4 těm ostatním.... 5 bodů je pro ty co napíšou něco OPRAVDU velmi dobrýho, skvělýho, novýho nebo toho, co se mi fakt hodně líbí....

 

... to že mám za jménem redaktor neznamená, že tu prezentuju nějaký oficiální a univerzální pravdy platné pro všechny... Je to jen můj názor, protože co se týká umění nic nemůže být jiné než subjektivní, žádný oficiální měřítko pro to, co je dobré a co ne neexistuje ... 

 

howg

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Quotidiana
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter