Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
NO DOUBT : Rock Steady (2001)
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 23.2.2002 (00:34:36), v časopise 3.3.2002

NO DOUBT Rock Steady 2001 Interscope

Kočka Gwen Stefani, na blond, v čele téhle americké party, vzniknuvší v roce 1987, je nepřehlédnutelná a naštěstí i nepřeslechnutelná. Byl jsem sám zvědav, co se jim podaří vykoumat na novém albu. Všichni jistě pamatujete hity Just A Girl či Don´t Speak z již 7 let starého alba Magic Kingdom, které se probouralo snad do všech radií i TV, komerčních i jiných. V kulatém roce 2000 vyšla deska Return of Saturn, Gwen hostovala na nahrávkách Mobyho či Eve, ale důstojný nástupce Magic Kingdom se objevil až právě nyní! Produkce se ujali velká jména, počínaje Nelee Hooperem (např. Bjork) a konče Princem (jeho skladbu Waiting Room poznáte ihned – zní 100% jako Prince, ostatně pan "Symbol" si v ní i zapěl!), postprodukce se chopil Mark Stent (např. Depeche Mode). Od Intro až po po závěřečné Rock Steady album tiká jak hodinky, má krystalicky čistý zvuk (!), rapeři rapují, Gwen hlas je sexy, muzika šlape, je to trochu hip hop, funky, raggae, rock-pop a bůh ví, jak se všechny ty nesmyslné škatulky zovou, každopádně to celé pěkně drží pohromadě a zní proklatě americky v tom nejlepším slova smyslu. CD obsahuje i povedenou datovou stopu s klipem k singlu Hey Baby, šetřičem obrazovky a jakýmsi dokumentkem ze studia z natáčení alba.Opět se tedy „nezavděčím“ DeadKennedysovi zápornou recenzí, protože No Doubt nezklamali, ba naopak mám pocit, že vyrostli a albem Rock Steady si setsakramentsky koledují o přízeň vašich ušisek!

Rock Steady:
1. Intro - 0:27
2. Hella Good (Hugo/Kanal/Stefani/Williams) - 4:03
3. Hey Baby (Dumont/Kanal/Price/Stefani) - 3:27
4. Making Out (Dumont/Kanal/Stefani) - 4:15
5. Underneath It All (Stefani/Stewart) - 5:02
6. Detective (Dumont/Kanal/Stefani) - 2:54
7. Don't Let Me Down (Dumont/Kanal/Stefani) - 4:08
8. Start the Fire (Dumont/Kanal/Stefani) - 4:12
9. Running (Kanal/Stefani) - 4:02
10. In My Head (Dumont/Kanal/Stefani) - 3:25
11. Platinum Blonde Life (Dumont/Kanal/Stefani) - 3:28
12. Waiting Room ("Prince"/Dumont/Kanal/Stefani) - 4:27
13. Rock Steady (Kanal/Stefani) - 5:24



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář I49ona - 23.2.2002 > Bobku, napsal jsi to krásně... :o))).
Body: 5
<reagovat 
Sóky (Občasný) - 24.2.2002 > Moc pěkně napsané, ale No doubt zrovna nemusím. To ovšem nemění nic na mém hodnocení.
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 24.2.2002 > Dík, já mám přesně opačný dojem - napsané dost hrozně, ale deska No Doubt je dobrá, hihi...
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 24.2.2002 > Napsal si to přímo suprově, vtipný, stylový, skvělý!!!!!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter