Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Únik před emocí
Autor: wenusians (Občasný) - publikováno 6.4.2007 (14:14:43)


 wenusians (Občasný) - 10.4.2007 > Mima> Ja dekuji za nazor a hadat se nechci,ale co mam delat kdyz do me porad nekdo ryje...jen proto ze se mi nelibilo ze prokleti,nekouka na nazev a misto nakresleneho osudu rekl slunicko...take nevi co kreslim co tim myslim,ale bohuzel vsici jsou si jisti ze se jen vymlouvam....atd.....uz to vzdavam ....namam sanci na nazory jelikoz tu nikoho neznam abych mi treba nekdo rek ano tento clovet tomu rozum,ma za sebo umeleckou skolu tomu mohu verit,ani nevi clovek kolik komu je coz tu take chyby a je dulezite......a kdyz reknu nazor uz si o sobe myslim a urazi me......no a co se tyka konzultace,kreslim si pro sebe a bohuzel namam penize na konzultace,mam rodinu ,bydlime v malem byte i ten skener mame ten nejlevnejsi co vazne skenuje spatne ale bohuzel nikdo mi to neuveri.....no a je tu plno lidi co studuji umeni a bohuzel oni se pak povisuji ....a vadi mi jejich nekdy spatny humor....no uz radej bez komentaru ...jelikoz jedna ku 3...nemam sanci a uz mi to je jedno a hlavne nestoji mi za rozcilovani.Dekuju.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli wenusians
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter