Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kříž
Autor: vierita (Občasný) - publikováno 23.4.2007 (21:34:26)

 

 

undefined

 

 

Kříž  40x60

Uhel



Poznámky k tomuto příspěvku
bejby (Občasný) - 24.4.2007 > nikoli marné, leč výrazně mi to připomíná ilustrace různých pejprbeků z trafiky
Body: 4
<reagovat 
RD (Občasný) - 24.4.2007 > Todlenc smrdi
<reagovat 
trilian (Občasný) - 24.4.2007 > Líbí moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zmata (Občasný) - 24.4.2007 > Super ukladam
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 24.4.2007 >

Citlivý způsob kresby,líbí se mi závěrečné čáry přes,zvýrazní  prostor a dotvoří atmosféru.Téma neřeším.


Body: 5
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 24.4.2007 > Mima> souhlas..jakkoliv to může být zprofanovaný motiv..je to vynikající kresba..asi nejlepší co jsem od Tebe zatím viděl :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 24.4.2007 > caesarborgia> Proč zprofanovaný motiv?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 25.4.2007 > veratovarkova> no to já bych ti musel přednášet celé Dějiny filosofie abysme to trochu pochopily (navíc sem je celý nečet) :)) ..ale jen sem reagoval na to co tu řekli ostatní o tématu..je pravda že oko dnešního pozorovatele bude brát to co by ve středověku bylo primární "jen" jako kompoziční prvek ..pro mne může být tento obraz třeba uplně abstraktní..vidím výborné rozlišení plánů (dobře vnímáš kontrasty) k tomu odvážnou a hravou linku+vytáhlý místa..výbornou kompozici ..no jen tak dál ;)
<reagovat 
Elfman (Občasný) - 3.5.2007 > Drát je v prostorovém vyjádření špatnej.. jinak líbí ...
Body: 4
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 4.5.2007 > Elfman> hmm kde je špatnej? rada to upravím. děkuju za názor:-)
<reagovat 
 Elfman (Občasný) - 7.5.2007 > veratovarkova> Teď jsem si i všiml, že pravá strana kříže končí v místě kde začíná hora. To taky maličko ruší.
A (asi) klacek na levém rameni kříže, by nevydržel ve skutečnosti takto ležet.
Ten drát (horní) prostě není vidět, že by šel dál od oka. Zkus si to někdy sama "nalíčit" naostro. Třeba jen s obyč drátem...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter