Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepřítomný pohled
Autor: Matěj (Občasný) - publikováno 26.2.2002 (00:05:55)
Listy se za tichého skučení větru snášely do potoka.Stejně jako husté vlasy do očí.Do hnědých očí.
A obklopen vycházel a nechával to před sebou.Křečovitě svíral papírek popsaný verši.A šel chodbou.Zelené triko a na něm rozevlátá košile.Vlasy padají do očí.Do hnědých očí.Nepřítomný pohled.Skoro jako by na denní obloze hledal hvězdy.Je shozen z útesu,kolem prší,slzy se topí a oheň se dusí.A on jde.A svírá verše.Vzpomíná na ni.

„Nezáleží na tom kde jsem nebo co dělám.Jsem pořád s tebou.Dotýkám se tě svýma myšlenkama.Miluju tě“

Ta slova ho hladí.Hladí ho po vlasech,svírá mu ruku.Tiskne se k němu.A líbá ho.

Jde vedle nich,směje se.Vidí je.Jeho duši trpí,ale on se směje.

1986.Mlha.Uprostřed letního dne přišla mlha.Porodnice.Rodí se dvojčata.A jedno z nich má hnědé oči.

Tisíce vyřčených vět zaznívají pod klenbou mrtvých duší.Svírá verše a jde chodbou.Měsíc pláče a slzy padají do moří.Rozevlátá košile a dlouhé vlasy.Už jenom čtyři dny.


Poznámky k tomuto příspěvku
jean (Občasný) - 27.2.2002 > :o)
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 28.2.2002 > No já nevím, školy nemám, ale taky vám to připomíná spíš prózu? Nejni to úplně špatný (dle mého názoru), ale co to dělá v rubrice "Básnické slovo", to by mě zajímalo. Vážně.
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 27.2.2002 > Matěji, proč tě holky nechtějí... tohle ne, máš na víc...asi...
<reagovat 
 Matěj (Občasný) - 27.2.2002 > Gavrik> Sorry,tohle jsem asi zveřejňovat neměl..je to něco,co vznikne když člověk čeká na svou holku a u toho poslouchá Pink Floyd..:o) Ne ne,je to jenom taková sranda.Vlastní charakteristika z pohledu třetí osoby.
<reagovat 
 Shadow (Občasný) - 1.3.2002 > Matěj> No je sice fakt že to do bás. slova asi nepatří,ale mě se to moc líbí.Řekla bych že se mi líbí opak co Gavrikov,ale to je vedlejší.Nějak nechápu proč je to z pohledu třetí osoby,přesto budu doufat že je to tvá práce a dávám za 1.Musel si bejt opravdu plnej citů když si to psal a asi proto se to povedlo...
Body: 5
<reagovat 
Matěj (Občasný) - 1.3.2002 > Hele,vždyť je přece úpplně jedno v jaké je to rubrice ne ? Stejně se zatmění Slunce nevyhneme :o))))
<reagovat 
čtenář Lenka - 16.3.2002 > tak tohle myslím nepochopí moc lidí...kdo tě nezná...Musím uznat,je to dobrý,hodně dobrý...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter