Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psí konzerva vs Párek
Autor: Loner (Občasný) - publikováno 2.3.2002 (07:12:03)
PSÍ KONZERVA neni PÁREK

Už jste někdy chutnali psí konzervu? Že ne! Buďte rádi, poněvadž protáčíte-li panenky, co na tom hnusnym masu nám psům chutná – my protáčíme též. Vono nám to totiž moc nechutná, ale vysvětlete to lidem, těm našim oddaným páníčkům a služebníčkům. Dyž voni ty konzervy maj tak pěkný etikety, na ní číča, hafan, nekupte to! Aby bylo jasno, celkem beru, že my páníček kupuje drahý konzervy, nejsem nevděčnej pes, respektive fena. Myslí, že tak je to pro mě nejlepší, nejni pes, neví, jak se věci maj, naivka. Kolikrát vyplázne poslední drobný, co jich v prodřené kapse má. Ale mezi náma psama, je to všechno stejnej hnus! Zrovna tudlec, vodporně předražená konzerva, stála jak dva landšmíty, ale chutnala a smrděla jak bolavá noha. Ale co nadělá čtyřnohý přítel člověka? Nedělám obštrukce, nezkazim pánovi už tak přišmourlou náladičku, takže to do sebe nacpu a dělám spokojenou. Vrtim vocasem, votírám si hubu o čerstvě vypranej koberec, o zeď a tak podobně, jak to my psi děláme, dyž chceme dát najevo spokojenost nad baštou. Prej maso a produkty živočišnýho původu, zvěřina minimálně 4 %, vitamín E a D3, bla, bla, bla. Jo, todle nevidělo z dálky ani hraboše, natož zvěřinu! Vitamíny potěší, ale nešmakujou, ne, ne. Páreček je páreček, sekaná je sekaná. Aspoň ta Májka dyby byla. Ňáký ty vlákniny, dusíkatý látky, vápník, popel a psí bůh ví, co si to všechno na těch etiketách vymejšlej za fantasmagóryje. Páníček ten si zaplní talíř dvěma liberečákama, které právě vohřál na zánovní dvojplotýnce a já pak vypadám jak nenasyta, dyž před nim panáčkuju a slintám. Jenže pochopte, von ten párek je fajnová věc, na vegetariánství nás neužije. Sice to do sebe hážu, aniž bych kousla, což nese můj párkodárce dost nelibě, prej z toho nic nemám! Mám! To že konzervu žvejkám půl hodiny není rozhodně můj dobrej návyk pěkně rozkousat potravu, ale vono to moc rychlejc nejde, dyž chudák pes pomyslí, co v tom je.
Občas mám v misce keksy, suchou potravu, prej plnohodnotnou. Hmm. Křoupejte si tejden plnohodnotně vitasušenky, schválně, jak budete nadšený. Jen to leze do zubů a bolí vás celá sanice.To čtyřnožce přejde chuť na aktivitu, pak se jen válím na gauči, úplně znechucená. Taky můžu tuňáka, stačí nějaká levnější pikslička, jen tak pro změnu. Ale mám ho málo kdy. To je samej Friskies, Pedigree a podobný imitace masa, pak se nesměj lidi divit, že jsme z toho úplně zblbý, s dědou vlkem by nás už srovnával jen blázen, a venku volíznem každý hovno. Lidi spoustu věcí vidí jinak, jo, jo… To bude to vejškou, z který na nás koukaj a těma dvěma nohama, co to musej všecko unýst.


Poznámky k tomuto příspěvku
sirka (Občasný) - 2.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Marla Singer (Občasný) - 2.3.2002 > Chudáčku pejsku, tvůj páneček žere Liberečáky? To je vůbec nemá rád...?
<reagovat 
Loner (Občasný) - 2.3.2002 > :o))
<reagovat 
čtenář pejsek - 5.3.2002 > Dobře naštěkáno! Všechno je lepši než to suchý z nosu ("granule")...Hafgh! :))
Body: 5
<reagovat 
Loner (Občasný) - 7.3.2002 > :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter