Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jakub zápasí s andělem z kolekce Jakub zápasí s andělem
Autor: ondřej (Občasný) - publikováno 29.5.2007 (09:50:20)

 

 

 

 

Jsou sliby, co mlčí,
ať přijdeš

 

na to, co je v nás lidech
nejčistší -

 

jako ústa, otřená
o jiná ústa,

 

čistá,
když o slíbaném nemluví.

 

27.-28. 5. 2007


 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Claw (Občasný) - 30.5.2007 >

Za tu červenou ti pěkně děkuji.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 30.5.2007 >
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 30.5.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 30.5.2007 >
Body: 3
<reagovat 
damika (Občasný) - 29.5.2007 > Zvláštně křehká. A ještě něco vnímám...pokoru?
Doporučil 
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 30.5.2007 > Damika> 

Rum:-)

Vážně - průzračná, estetika průsečníku v prostoru vystřiženém ke hrátkám.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 damika (Občasný) - 30.5.2007 > Raimund> Rum je můj doom. No fakt, taky nekecám! ;))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 30.5.2007 > Damika> Jó, bejvávalo..
<reagovat 
 damika (Občasný) - 30.5.2007 > Raimund> Skoro to vypadá na příběh se šťastným koncem. ;) Btw - kecala jsem. :))
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 31.5.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 31.5.2007 > moc jsem nepochopil tu dardu do očí, ale textik je to pěknej. bejt mi patnáct a bejt holka, tak mě to skoro i dojme.
Body: 5
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 31.5.2007 > stanislav> bylo to psaný pro jednoho kluka...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.5.2007 > ariel> no jo, jsi mě přistih zas při takovým hloupým stereotypu, jakože ženy jsou citlivější, a ono to nemusí bejt vůbec pravda, no.
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 30.5.2007 > Sliby-slíbané - zvláštní posun. Přemýšlím, jestli pak celý ten text neslouží této hře?
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 30.5.2007 > Natasha_> 

chceš o tom mluvit, nebo to necháme být?


<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 30.5.2007 > ariel> Jestli se Ti rýpání neprotiví - ptala jsem se ze zájmu.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 30.5.2007 > Natasha_> 

jestli ti pomůže, že je to text za nímž si momentálně stojím, i se všemi pro a proti.

"proti" ale vidím někde jinde než v poukazu na  "hru", ve smyslu samoúčelnosti. tedy ne že by teď záleželo na tom v čem. spíš jsem chtěl říct, v čem ne.


<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 31.5.2007 > ariel> Hra nemusí být samoúčelná... Ale pokud tam vlastně není (nebo by to aspoň nemělo čtenáře k ní jako hlavní vést), tak se na ten text zkusím podívat jinak.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 31.5.2007 > Natasha_> 

no, je ale pravda, že mi stačí uvažovat na "sliby" a "slíbaným", abych pochopil, co si pod tím vztahem představuju. v tomhle ohledu je zbytek spíš jen pomůcka. proto jsem se taky ohradil ke hře, ale ne k tomu, že zbytek by mohl tvořit (jen) pozadí.

když uvážíme, že slovo je užito jako "prototyp", nepovažujeme jej nejspíše za výtvor hry a právě tak ho můžeme poměrně snadno vytrhnout z jeho kontextu. kontext je v tomto případě hra.

no, a já používám slova v určitém smyslu jako "prototypy". někdy jako "paraprototypy", proto mám taky rád to, čemu se říká "falešná etymologizace", nebo tak nějak.

můj způsob myšlení je natolik analytický, že rád užívám analýzu i způsobem, který ji vlastně paroduje.

 

 


<reagovat 
born to be child (Občasný) - 3.6.2007 >

zápas s andělem

neumím být soudný ke křehkosti..


<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 5.6.2007 > nevidím to jako výrazně povedené
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.6.2007 >

úžasná barevná kombinace...vskutku!

 

ovšem jinak...


Doporučil 
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 4.6.2007 > šedé> 

ty máš velice suchý smysl pro humor.


<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 5.6.2007 > ariel> To se mi nezdá. Občas se smíchy poprskám...a někdy i počůrám.
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 10.6.2007 > Přes určitý pochybnosti (jestli ono to neni nějaký moc sladký?) se mi to vlastně líbí. Mám dojem, že chápu i divžene magnetickou přitažlivost takového textu pro samotného autora.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 10.6.2007 > Ondrej Kern> snad je pochopitelný říct, že mě baví s takovouhle sladkostí experimentovat. komu se kdy nelíbilo něco sladkýho, líbivýho , třeba písnička, že se to styděl říct :o)
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 10.6.2007 > :) tak tak, moudře pravíš.
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 14.6.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 4.10.2013 > Posílám pár bodů do minulosti
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter