Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noc ve vile
Autor: Kostka (Občasný) - publikováno 1.6.2007 (16:33:44)
Skizza pro rozměrnou nástěnnou malbu tak zhruba dva krát čtyři metry. Malovat začnu ve chvíli, kdy mi zájemce vyplatí zálohu ve výši poloviny smluvené ceny. V případě většího požadovaného rozměru plátna (které by neslo větší nároky na detail, takže např. kameramanovi by z kapsy mohla čouhat členská legitimace AČK a podobně) by bylo třeba najmout si k ruce několik dělníků, s čímž pochopitelně poroustou náklady. Malířský styl je možné si představit na základě obrazu Ve vlaku, který je zde pod mým nickem vystaven níž. (Pozn. pod čarou: AČK - Asociace českých kameramanů.)


Poznámky k tomuto příspěvku
Estel (Občasný) - 1.6.2007 > myslím, že nikoho moc nežere kdy ti zájemce cálne ;)
<reagovat 
povzbuzovač (Občasný) - 1.6.2007 > hezký přání ke dni dětí
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 2.6.2007 > tohle nějak nechápu
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Já říkám děvenko všem, se kterejma to myslím dobře. Většině děvenek se to nelíbí, ale ještě se mi nestalo, že by se vohrazoval nějakej vobejda, co de zrovna kolem.
A co se týče Tvé druhé výhrady: ohrazovat se vůči ní by teprve znamenalo zabít vtip. Respektive tu kopu vtipů, v níž se tu vnímatel může přehrabovat.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.6.2007 > Kostka> kopa vtipů... panebóže, ty jsi tak vtipnej... nechceš být prezident? nebo prezidentka? nebo radši prezidentče? ;o)))
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2007 > Kostka> nevim jestli jsem kolemjdoucí vobejda nebo co mi sdělíš až tě pošlu s tou kopou vtipů doprdele ..samozřejmě si to zasloužíš hned dvakrát i za to že nabízíš práci kterou nemůžeš zaplatit a předpokládám že ani nikdy nebudeš mít tu možnost ..protože nevím který blb by za toto zaplatil..jestli to je návrh a ještě k tomu na nevim jakou to velikost tu vytahuješ tak se zamysli jak gby to vypadalo synku :/ ..nehledě k tomu že přes to tvý chování by se málokterý potenciální investor asi těžko přenes..nejvtipnější na tom celým je že se obracíš pravě na ty členy totemu kteří ví že takto se rozhodně neprezentuje člověk který je profesionál > pro tebe by nešel makat nikdo ani zadax to mi věř ;)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.6.2007 > caesarborgia> nevím, jestli pro kostku, nevím, jestli kolemjdoucí, ale vobejda jseš každopádně ;o))))))))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 2.6.2007 > na obrázku se mi líbí ten sedmiprstý. Připomíná mi to styl jednoho kreslíře, jehož jméno časem dohledám.
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Prokletí: no vida, kolik těch fórů tu nakonec máme.
Ztratila: děkovat za pochopení se v tomto případě snad ani nesluší, tak se jen zeptám: jakej sedmiprstý, můjtybože, že bych byl tak špatnej počtář/kreslíř?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 2.6.2007 > Ve vile druhý ležící člověk má zadní pacičky vedle sebe a podle mě má na nic 11 prstů, sedm na jednéa  čtyři na druhé noze...
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > ztratila: ježišikriste, ty myslíš faldy té skrčené deky?? Opravdový prsty (pouze jedné viditelné nohy) má přece pod ní... :-)
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Jo a jinak, Jano, na emailu! :-))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 2.6.2007 >

Tvoje vtipy jsou poněkud těžkopádné, myslivče...:)


<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.6.2007 > ztratila> Aspoň umím kliknout na "reagovat", karkulko... anobrž pozor, v lese se zlý vlk nese ;o)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 2.6.2007 >

tak vypadá to, jako by měl takový zajímavý nožičky, ale jinak jáson, Františku:))


<reagovat 
Kostka (Občasný) - 1.6.2007 > S výjimkou případného zájemce, děvenko. Toto je závazná výzva všem zde na Totemu, kteří nevědí, co s penězi. Nemám důvod nepředpokládat, že je tu takových mnoho.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.6.2007 > Kostka> 

zabít pěkný vtip na obraze tak debilníma kecama v dodatku a odezvách by mělo bejt trestný - uděluju ti černý puntík, nech´t je tvé meno hanebně označeno prasečí nožkou na táborové nástěnce

a neříkej Estel děvenko, to možu enem já (a teď od ní dostanu po čuni, mecht)


<reagovat 
 Estel (Občasný) - 2.6.2007 > Prokletí> jooooooo abys věděl.... :P
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.6.2007 > Estel> dáme bitku, fešáku?
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 2.6.2007 > Prokletí> si docela troufáš hochu... *mrk mrk*
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.6.2007 > Estel> jsem teď ozbrojenej, bububu
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 2.6.2007 >

Mělo by tu asi zaznít, že Kostka už několik let prezidentem je.

Caesarborgia by měl zkusit battlovat, podle mě by mu to hodně šlo.

Ostatně je zajímavý, že výtky, které se pozastavují nad Kostkovým tónem, jsou laděny úplně stejně, pomineme-li ovšem nadsázku a  nadhled, atributy u Kostky zřejmé. Asi bych se v případě Prokletí a Caesarborgii cítila trošinku jako blbec.  


<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.6.2007 > ztratila> jsi taky plnochytrá... dělat soudy dle fóru z fóru parodujícího fór... dej si radši rokfór
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.6.2007 > ztratila> hh mám se cítit jako blbec že nejsem prezident co neumí kreslit? :)..nebo proto že to nevím? ..nebo proto že se nedorozumívám bílou holí ale jazykem který mám bohužel společný jako toto podivný kostka..a ty taky ?..budeš se teda chtěnechtě muset cítit podobně jako já když už ses do toho namotala ;)
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 3.6.2007 > ostatně jsem přesvědčenej že u podobných hovadin jako je tadle vznikaj jen zbytečný flejmy..pokud se nekdo tváří jak Mikelnadželo a předvede neco takovýhodle a ještě prezentovaný tímto způsobem na který už vážně nemá ani praskunst (?) ..potom tu je každý koment zbytečný ..neměl bys tam zatrhnout že o stojíš kritiku ale dat si inzerát na pracák - malířů natěračů je dost
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Členy Totemu jsem samozřejmě podcenil, ti dokážou oddělit zrno od plev. Jen se jim občas stane, že své příspěvky píšou příliš zbrkle, z čehož pak může vzniknout řetěz zcela zbytečných diskusí.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.6.2007 > Kostka> aaano mluví k vám předseda představenstva a ředitel Totemu :D
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.6.2007 >

Ták, musím se omluvit Prokletímu, odpověděl alespoň nějak vesele. Tys zareagoval jako někdo pobouřený něčím, co vůbec nepochopil. Necítím se kompetentní k tomu radit ti nebo dokonce poroučet, jak se máš cítit, na druhou stranu - opavdu mám pocit, že se vůbec nechytáš.

Kostkův artefakt ve mě vyvolal především pocit, že by mohl vytvířet zábavné te****ck* sc*n*ř*.

Jinak bez legrace, on je prezident. Faktickej opravdickej.

Naopak tobě toho prezindenta moc nevěřím, protože jan Dušan, tak všichni členové správní rady Lorety a taky pravděpodobně stále šéfredaktorka Naty jsou lidé úzkostlivě korektní a ve vystupování smířliví.


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.6.2007 > ztratila> ano máš pravdu vubec se nechytám.. můžeš mi říct o čem to tu ještě mluvíš? nechceš sem natahat třeba ještě bulvár nebo dělat reklamu nejakýmu primitivnímu pořadu že ne?..jinak vubec nechápu jakýho mě nevěříš prezidenta ..:D ..a naopak mně zdá že vedeš nejakej vnitřní monolog a je opravdu naprosto zbytečný se tebou zabývat

<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.6.2007 >

Ano. Nerozumíme si a rozdíl mezi námi je možná jen v tom, že já nemám potřebu tě napadat. Jen jsem prostě poznamenala, že mám pocit, že mluvíš o něčem, co jsi nepochopil. Další rozebírat nebudu. Snad jen, když ti nestojím za reakci, proč pořád reaguješ?:)


<reagovat 
Kostka (Občasný) - 3.6.2007 > caesarborgia: Dobře, teď tedy vážně. Myslím, že v tomto případě jsem kolonku "hlubší kritiky" nezatrhl, ale když už jsme u toho, klidně bych věcnou kritiku té kresby ocenil, totiž namísto urážek z voleje, jejichž tónu - vzhledem k tomu, že se osobně vůbec neznáme - popravdě vůbec nerozumím. Věc s Michelangelem sis přimyslel, anebo příliš doslovně chápeš narážku na najímání dělníků.
Vůbec jsem nechtěl, aby pod tímto - zrovna pod tímto - příspěvkem vznikla takováhle motanice. Kritiku samozřejmě přijímám, ale přece jen takovou, která vychází ze základního obsahového zhodnocení celku, včetně komentáře pod tím, tomu, jak se váže ke kresbě, jak komentuje její vlastní obsahy, k čemu odkazuje a podobně.
Podobné kritiky jsem se např. v případě dost příbuzné kresby, upomínající určitý svěrákovský mechanismus, od několika lidí dočkal.
Nynější věc se českého filmu také velice, téměř existenciálně týká, ale její výklad bych už považoval za zbytečnou pornografii, ostatně nemusí být vůbec jednosměrný.
Co se týká formátu: představa jeho nástěnnosti vzhledem k náplni obrazu mi připadá určitým způsobem humorná. Není nic na tom, že ses nezasmál. Ale pokud chceš nadále takhle jančit, poprosil bych Tě, ať se radši reakce zdržíš, je to k ničemu.
Co se týče vlastní kresby, mohl bych říct, že přinejmenším s perspektivou jsem si jistou práci dal - i když pro profíka je něco takového jistě brnkačka.
A co se týče invektivy stran "jazyka, který mám bohužel společný jako toto podivný Kostka". Nesnažím se o nic jiného, než užívat ho důstojně a pokud možno v zájmu pozorumění s druhým. Myslím, že tomu nějaký ten "špílec" nebrání. V Tvém případě, zdá se mi, už špílce přerůstají v něco nezdravého.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.6.2007 > Kostka> ha zdá se že familierní oslovení jako děvenko ti ovšem problémy nedělá ..pokud jsem dobře četl dokonce si na tom zakládáš..nevim jestli je moudré kázat vodu a pít víno .. to platí i pro tu pipku co tě tu oprašuje a taky jí nedělá problém poradit nekomu že je blbec ...nicméně kdyby ses pod obrázkem rozepsal o tom o čem teď možná by podobná motanice nebyla nutná a komentů k věci by ses dočkal spíš než zbytečných "komplimentů" potažmo nezdravých špilců ..ačkoli nevím co přesně si pod tímto označením představit
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.6.2007 >

:)


<reagovat 
Kostka (Občasný) - 3.6.2007 > caesarborgia: nebudeme se tu už přít o tom, jak dobře kdo čte.
Nevím, proč bych měl pod dílem rovnou vysvětlovat, jak se k němu stavět, naopak jsem velmi nerad, že jsem to vůbec musel udělat.
Chápu, že se snažíš neztratit glanc, ale udržovat či zesilovat průtok svých urážek není ta správná cesta, dokonce bych řekl, že naopak.
A je příznačné, že jakékoli věcné kritiky ses zdržel.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.6.2007 > Kostka> ano je to pro mně příznačné :)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.6.2007 > 4-5
<reagovat 
kalais (Občasný) - 16.7.2007 > :)
nevim co s penezi:)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter