Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Drobné fantazie z kolekce Drobné fantazie
Autor: Kapucín (Občasný) - publikováno 15.3.2002 (13:23:35), v časopise 27.3.2002
další>
Hněv.

Stav zpěněné krve a chvějících se prstů, vzdor časné hodině svírajících hrdlo láhve barvy průzračně zelené. Velký, těžký revolver, vybuchující v pěsti. Ozvěna výstřelu, dým ze spáleného střelného prachu nutí zakašlat a dráždí oči až k slzám.

Vize muže v pruhovaném pyžamu. Obličej bez očí, bez výrazu, jen jeho bledost prostupuje přítmí za dveřmi s klikou zvenčí. Když svět je daleko, daleko za oknem a mřížemi a suchým záchodem a lepidlem na pytlíky.

Představa středověké káznice. Kameny nasáklé nářkem, bláta a utrpení po kotníky. Temná místnost plná čadících loučí a železných, špičatých, ošklivých věcí, zčernalé okovy po stěnách i na stropě. Dva zbrojnoši vlečou zmítající se postavu, kat se rozmachuje a pravá paže padá k zemi za výkřiku raněného zvířete. Spravedlnost v uvozovkách a své nejkrutější podobě.

Co všechno člověka napadne, když mu ukradnou auto…


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 22.3.2002 > liceni ti fakt jde bajecne.jinak nic jak jsem tak cetl tvoje prispevky.ale liceni mas krasne.
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 2.4.2002 > Velmi dobře napsané a totálně nečekaný konec.
Body: 5
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 3.4.2002 > AlexBobrLetadlo> Děkuju. :o)
<reagovat 
Martina (Občasný) - 10.4.2002 > Musím se připojit - je to pěkně napsané .... - a co víc... už jsem v "klídku" , ale měla jsem různé pocity, když auto, které moc potřebuji, bylo před už asi cca 2 měsíci ukradeno. Ale přece jen ... odpuštění je důležité pro každého - a každý svého štěstí a svědomí strůjcem, že...? ... :O)
Body: 5
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 10.4.2002 > Martina> Díky za ohlas. Tenhle textík jsem napsala asi 15 minut poté, co jsem se o krádeži dozvěděla, a podle toho taky vypadá. Dneska už se na to taky dívám trochu jinak. Ještě jednou dík. :o)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 18.4.2002 > Tím koncem jsi tomu dala korunu, hihi! Už jsem si říkal "co to, o čem to...", ale tím koncem jsi tomu dala jiný rozměr, hihi. Pěkné! P.S. Já nemám ani řidičák, tak mi zatím auta nekradou :o)
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 15.5.2002 > To je supR!!! Ten závěr jsem nečekal, to líčení před ním je geniální. :-)))
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 18.12.2002 > tak tohle bych rozepsal a soustredil se na jedno tema aby se tomu dalo rict uvaha se vsim vsudy..a mozna by clovek dosel jeste k dalsim zajimavym souvislostem
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.12.2002 > Ten závěr jsem fakt nečekal:-)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter