Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Posledni Caesar
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 15.3.2002 (21:23:32), v časopise 2.12.2002
Malba digitalnim airbrushem
Malba digitalnim airbrushem


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.3.2002 > ach jo
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 15.3.2002 > Fíííha Gino, Ty máš ale vize...
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 15.3.2002 > zpracováním mi to přijde trochu do pouťovýho kýče ... ten oheň taky moc extra nevypadá .... ale jinak čumím jak puk a jdu si zkusit obtáhnout svý prasátko jedním tahem:-))))
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 16.3.2002 > Přimaluju Cavovi chlívek :-)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.3.2002 > uchaj juchaj...pro mě škoda té ruky...jinak uchaj juchaj
Body: 5
<reagovat 
Unge (Občasný) - 16.3.2002 > Jó, výtvarníci, ti se mají. Umějí věci, nad kterými já zírám úžasem.
Body: 5
<reagovat 
Ema (Občasný) - 17.3.2002 > Teda, to je něco...
Body: 5
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 17.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 17.3.2002 > hmmmmm.......ztracení ráje, tak bych to viděl...
kdy se tu objevilo, něco spíše méně symbolického, takhle je to až zbytečně moc, nějakou jednoduchost bych hledal.. no ale já mám co mluvit.
samozřejmě technicky bezkonkurenční, úžasné že se totemu stále drží profík.
ovšem nik je mi sympatyčtější, syrovější po výtvárné stránce, sice asi méně zdatnější ale pořád se snažící.
i když dig. airbrush je asi něco jinýho než barvy v ruce. jak se s tim vlastně pracuje a co to je?
ale smajlíka nedám, byli tu hustší věci, takže jde asi hlavně o airbrush exp.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 18.3.2002 > westfood - Digitalni airbrush nema od "barev v ruce" moc daleko, je to presne jako tradicni airbrush (americka retus) pouze s tim rozdilem, ze misto na cisty papir zacnes malovat na bile pole monitoru. Udelas si skicu a pak si zacnes volit barvy a jdes do toho, napred podmalujes pak dodas detail...
<reagovat 
čtenář sierva - 18.3.2002 > no jo..už se těším, až se budeme chodit do galerie koukat na obří monitory....ach jo..kam ta doba spěje..:-((
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 19.3.2002 > Se mi zdá, že nacházím v tvých obrazech jisté zalíbení... :o)
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 19.3.2002 > ale, ale... jak to ten clovek dela???
Body: 5
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 20.3.2002 > Mně moc nesedí k vážnosti tématu taková naivní malba ... jak to jen vysvětlit? V žádném případě se nechci nikoho dotknout. ... Prostě jen by mě víc k tomu seděly předměty realističtěji zpracované. Ne že by se mi nelíbilo to zpracování, jen se mi nehodí k tomu námětu.
... Čtu si to po sobě a je mi jasné, že se mi to vůbec nepodařilo vysvětlit ...
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 23.3.2002 > Kazdy to holt vidime jinak...jak vice realisticky bys treba toho hada nebo housle videl? Nebo jsem te nepochopil pro spatnou volbu slov?
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 23.3.2002 > ...poznamka o realismu je adresovana Keporkakovi.
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 28.4.2002 > Tohle už je slabší. Tedy co se propracování týče. Líbí se mi nápad. Plamen a housle by mohly být víc propracované. Máš kvalitnější věci.
Body: 1
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 19.3.2002 > sierva - tak daleko to snad nedojde...digital art se tiskne na listy akvareloveho papiru (nebo jineho s jinym libovolnym povrchem), natiskne se limitovana edice a pak se original v pocitaci jednoduse "vymaze". Ja vim, take si nemohu zvyknout na to ze proste neni jeden original, ale casy se meni a tisku je videt stale vice. Holt to beru jako lithografii, natisknout a zbrousit kamen...
<reagovat 
 čtenář Robert - 5.7.2002 > čtenář> je hezke, ze to tak beres ...:-).. a prave, ze se casy meni a lidi jsou stale chamtivejsi, tak se ten "kamen" uz nebrousi, ale dela se edice za edici ... digitilni technologii nelze kontrolovat.
Viz "giclee prints" ... a tak to uz se pak da tezko nazyvat "fine art print" ... spis bych rekl "fine digital copy" in unlimited edition ...:-)
jinak Tvoje prace je libiva ... americky vkus se na tom prece jen podepsal ..:-)
Good luck!

<reagovat 
čtenář styf - 2.12.2002 > digitalni kyc.huste.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 2.12.2002 > !!
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 12.2.2003 >

Fííííííííííííííííha


Body: 5
<reagovat 
Tan (Občasný) - 17.6.2004 > opravdu podprumer
Body: 3
<reagovat 
Tan (Občasný) - 17.6.2004 > opravdu podprumer
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter