Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Střecha z kolekce Fotky
Autor: Martina (Občasný) - publikováno 17.3.2002 (15:38:11)
další v kolekci>
Chrámy jsou tak pestrobarevné - až mi někdy připadaly kýčovité - většina ozdob vypadá jak vystříhaná z plechu.
Chrámy jsou tak pestrobarevné - až mi někdy připadaly kýčovité - většina ozdob vypadá jak vystříhaná z plechu.


Poznámky k tomuto příspěvku
petr kurka (Občasný) - 17.3.2002 > Jsou místa, kam já se kvůli zdraví nikdy nedostanu. Bohužel už mezi ta místa patří například Václavské náměstí...
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 17.3.2002 > Víte Petře, ani já ne, tohle bylo dávno... teď ani ten Václavák pro mne bohužel není. Právě proto se chci hlavně o tyto fotky podělit, byť jsou prostě jen obyčejné a neprofesiální... :O)
-------------
Ale stále věřím, že se to změní...´myslím, chodit bez problémů a jezdit kam jen budu chtít, zatím mi v tom trochu pomáhá moje mysl a Totem !
Děkuji Vám.
<reagovat 
toono (Stálý) - 17.3.2002 > podle mne je to dost neostry...
<reagovat 
Typhoon (Občasný) - 17.3.2002 > ... a co neni kycovite???
Body: 5
<reagovat 
danniel (Občasný) - 18.3.2002 > skoda ze sou ty barvy takovy zastreny (sken?)
<reagovat 
Martina (Občasný) - 18.3.2002 > Ano, lépe mi tahle fotka naskenovat nešla - toono, danniel - máte oba pravdu je to neostré.
I tak díky, že jste se jukli. :O)
---------
andre - pokud máš něco k fotce oukej - tenhle tvůj komentář je ale nanic - navíc v rámci textu nahoře... petr kurka a moje odpoved - je dost ubohej. :)
<reagovat 
čtenář Marián - 18.3.2002 > Barevný je to krásně, škoda, že neostrý...
Tam se člověk hnedtak nepodívá.
Body: 5
<reagovat 
Matěj (Občasný) - 18.3.2002 > Jo..detaily střech ňákejch chrámu kdesi v Asii ruleZ !
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.3.2002 > VCELKU DOBRÁ KOMPOZICE A HEZKEJ NÁMĚT, ALE TA OSTROST... JINAK TO VYPADÁ SKORO JAKO OBRAZ
Body: 3
<reagovat 
seamed face (Občasný) - 19.3.2002 > Zajímavé místo... škoda, že to není ostrý...
ANDRE: NEVER SAY NEVER aneb na každýho jednou dojde... ;-)
Body: 3
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 22.3.2002 > Ale že to tam maj hezký, co?
Šťasten ten co zdráv jest...přeju vám zázrak...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter