Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky láska je kšeft 2 z kolekce lacrimosa
Autor: kráčajúca (Občasný) - publikováno 9.7.2007 (21:31:52)
další>

-          Kávu a horúcu čokoládu – objednala mechanicky aj za mňa – a boh ťa zavaruj, ak mi to dáš do malej šálky.

 

Veľmi jemne som sa na čašníka, ktorému by sa krvi nedorezal a ktorý ostal čumieť na ženskú s anjelskou tvárou sediacu oproti  mne usmiala.

 

-          Pre mňa zelený čaj miesto tej kávy. A ju neberte vážne. Viete, ona mala ťažké detstvo...

-           

Ešte stále čumel, ale zapísal si  a odkráčal. Pozrela som na Angie. Upierala tie svoje divoké zelenohnedé okále priamo na môj krk. Napadlo mi, že keby žila pred dvoma storočiami, tak skončí priviazaná o kôl. A bolo by nás viac takto medzi nami.

 

-          Ťažké detstvo?

-          Hahaha.. To vieš. Nemôžem  stále  vravieť, že ideš mať krami.

 

Pokrčila o trocha väčší nos ako sa momentálne nosí. Toto sa jej stáva, keď sa podvedome veľmi teší a nechce si to priznať.

 

-          Ale  ja ozaj idem mať krami

 

A hodila mi do tváre poloúsmev. Ešte chvíľu som si ju len tak vychutnávala. A potom začalo pršať, a tak som  pozerala von. Doniesli tekutiny. Zapálila si.  Hrozne dlho som ju nevidela. A ona sa teda vôbec nezmenila, len akoby viac oťažela. Zlatom.  No áno, Angie sa  nepredáva pod cenu. 

 

-          Počuj žena, nevieš ty náhodou čo stojí taká ťava?

 

Zatvárila sa, že rozmýšľa.

 

-          Neviem, na jej mieste by som si sadla.

-          To bolo veľmi vtipné...

 

 

Vyfúkla tenký pás bieleho plynu a naklonila hlavu doľava.

 

-          Za koľko ťa chcú?

-          No, otec dostane 250 ak ma ukecá a ja každý mesiac po svadbe po 30. Samo, že bonusy za slušné správanie.

-          Love za láv ? Haha, tak došlo aj na teba. Vždy si mi žena vravela, že láska je kšeft.

 

Za  toto si zaslúžila trpký úsmev.

 

-          Viem.

 

Odpila som si, kým bol ešte horúci. Mám rada zelený čaj. Zanecháva čosi v ústach. Dlho. Takú trpko-jemnú príchuť. Ako  Angie. Nosím z nej rozpustené vlasy a kruhy pod očami. Na verejnosti mi bozkáva dlane. Na ulici môžete v týchto dňoch stretnúť človeka s dlaňami plnými  Chanelu značky Burgundská červeň.

 

-          Pred tým, než som začala robiť to čo robím  a bola mladá a pekná a chvalabohu mi to ostalo – vytrhol ma jej chrapľák z rozmýšľania - som mala frajera. A ja mu stále, že: ľúbim ťa. A on nič. Potom som dala kolienka do ďaleka a prehla sa v páse.. a možno troška viac. Prisáham, že to bolo prvýkrát, čo ten „chlap“ do mňa aspoň trochu videl.  Povedal mi Láska.  Odvtedy ..čo ti budem ... mám lásku v piči  žena.

 

Myslela to doslovne. Každý sa ale niečím musí živiť. Ešte raz si  potiahla. Tak pomaly, že pri vedľajšom stole nastalo bezvetrie...

 

-          Inak .. celkom to vynáša...

 

Natiahla sa ako mačka a zahasila. Bolo v tom čosi nemilosrdné.  Z očí do očí. Byť chlap,  chytím sa za rozkrok.

 

-          Vážne? Koľko?

 

Neprestávala ma pozorovať a oblizla si hornú peru.

 

-          No, kľudne by som si ťa mohla dovoliť Cica.

 

Tiež som si ju oblizla.

 

-          A aj dve mňa?

 

-          Haha, teba nikdy nie je dosť žena, teba nikdy nie je dosť...

 

Takto , bez tej masky ju dosť môžem.  Objednávam varené víno. Kecáme.  O Dušanovi, ktorý sa  pre mňa z nepochopiteľných dôvodov nerozišiel. Vraj to pochopím, keď budem dlho sama. Vravím, že neverím. Jediné v čo verím je Angie. Lebo je skutočná, kým po ulici chodia tí druhí na vzdialenosť laktí.  A stále príliš ďaleko. Ukazujem jej bordové dlane a usmievam sa. Po dlhom čase mám a nielen lásku v piči. Skoro by sa to dalo nazvať šťastie.



Poznámky k tomuto příspěvku
mephisto (Občasný) - 10.7.2007 > klasický pohlad samíc,ktoré si myslia že sú dosť pekné aby sa našiel nejaký sponzor......a ten príde a chytí si ich na blyskáč :-)a potom ich rozmení alebo vymení :-)))O tom to nie je holčička
<reagovat 
 kráčajúca (Občasný) - 11.7.2007 > mephisto> ď za radu :)) , nabudúce poprosim viac sustredit na poviedku ako autora, to, ze viem, co znamena zakazene uvolnenie este neznamena, ze som Hossa :)))
<reagovat 
mephisto (Občasný) - 11.7.2007 > to by bolo špatné keby si hrala za NHL......:-),neber to osobne,vobec sa nesústredím na autora kt.nepoznám.....skor ma pobavil pohlad na svet a sponzorov okolo

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 1 (2) 4 5 6 8
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter