Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Girl in a yellow dress z kolekce Olej
Autor: juddita (Občasný) - publikováno 1.9.2007 (23:48:10)


Poznámky k tomuto příspěvku
Boža (Občasný) - 2.9.2007 > moc hezká atmosféra. vydá to na celý příběh
Body: 5
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 2.9.2007 > mně to připadá pěkný. Ale foto by mělo být lepší...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.9.2007 >
Body: 4
<reagovat 
jxr (Občasný) - 2.9.2007 > trochu mi to připomíná loutku, či dětskou panenku - ale to mi právě připadne zajímavé ( víc než kdyby to byl jen strohý realismus )
Body: 3
<reagovat 
Boža (Občasný) - 2.9.2007 > Dobrá teda budeme si vykat. Když vás to nebere je to nudné a je vám jedno jak dlouho se s tím piplala tak stačí říct- je to dobré jako ilustrace do dětské knížky a konec. Ten kdo chce něco vatvořit tak se určitě snaží to udělat jak nejlíp dovede a určitě si rád poslechne dobře míněné rady a ne brepty někoho kdo má v úminku jenom někoho naštvat. Tohle dělají tzv. energetičtí upíři kteří se nabijí v tehdy když někoho vytočí. Já jsem ale vůči takovým osobám imunní. Víte já bych ráda viděla nějaká vaše díla a pak bych možná řekla ano ten ví o čem mluví. Ale prozatím jsem viděla jen dílo vaší přítelkyně mimochodem moc hezká práce za kterou se schováváte a myslím, že ani není pravda to že ona sama by to neuveřejnila. Prostě se nemáte čím jiným pochlubit. Já o sobě netvrdím, že jsem malíř, prostě jenom maluji pro radost sobě a někdy i jiných ale snažím se a velice ráda si poslechnu dobré rady. Přesto se nikdy nepřízpůsobím tomu abych malovala co chtějí jiní.Tak jenom tak. Přeji vám dobrou chuť k obědu a přidejte vaše díla opravdu ráda se podívám.
<reagovat 
 darf (Občasný) - 2.9.2007 > Boža> Jestli se vám tohle líbí tak já vám to neberu. Mě se na tom nelbí ty záležitosti popsané v mém prvním odstavci...Nesnažte se mě zatahovat do něčeho co si nemyslím.
<reagovat 
 Čtenář - 3.9.2007 > darf> ty jsi fakt nemocný. trpíš paranoiou víš to?
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 7.9.2007 > typické problémy nejdné malby - člověk se uprtí na postranních problémech a ten hlavní uniká. tady je přeprecizovaná váza vlevo, jablka dole, vermeerovský světlo, ale:
tím totálně odešla trpělivost na hlavě, nohou a zejm. rukách, drapérka oblečení nejde po těle, jakoby to bylo strašně naškrobené . chudák holčina
Body: 4
<reagovat 
darf (Občasný) - 2.9.2007 > Kdyby se takhle blbě dívala a navíc s ještě tak divně natočenou hlavou, tak by se tím nožem mohla leda tak podřezat. I ten úchop a postup strouhání je trošku mimo. Si zkuste něco takhle ostrouhat... Nešlo by udělat náhled s větším rozlišením? Je tam prd vidět.
<reagovat 
 Boža (Občasný) - 2.9.2007 > darf> I když jsem se zařekla ,že se nebudu přidávat do tvých úplně zbytečných debat o ničem tak tady musím zareagovat.Nevím jestli máš nějaký problém, anebo komplex, ale když hodnotíš ostatní nešlo by to trochu popřemýšlet nad tím dílem a potom říct úplně normální názor a hlavně k věci.Jsem tady jenom krátce, takže nevím jestli ty jsi ten koho určili k odbornému posouzení díla.Jestli jo tak potěš pán bůh. Tobě totiž jak jsem pochopila nejde vůbec o to hodnotit, ale potřebuješ si hojit svoje mindráky. A to myslím bez urážky. Takže pokud se ti něco nelíbí prosím přidej svoji krátkou věcnou poznámku, anebo jdi o dům dál. Přesto ti přeji aby se ti dařilo. Boža
<reagovat 
 gom (Občasný) - 2.9.2007 > Boža> to se ti povedlo, dobrý koment
:)))))))))))))))

<reagovat 
 darf (Občasný) - 2.9.2007 > Boža> Tak se klidně opět zařekněte do vaší pohádkové země Ozz a spěte dál. U tohohle obázku je bohužel jen ta atmosféra ("křoví"), ale to hlavní je pokažené. Mě, až tak nebere to že se s tím piplala kdoví jak dlouho, ale to jestli ten výsledek je zajímavý. I bez té hlavy to na mě působí jako nudná omalovánka z Babiččina údolí. Do dětské knížky by to bylo určitě fajn, ale mě to nic nedává.
<reagovat 
 čtenář máslo - 2.9.2007 > darf> darf >U tohohle obázku je bohužel jen ta atmosféra ("křoví"), ale to hlavní je pokažené< tak nám prozraď co je na uměleckém díle to hlavní ty kundo z ryby
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.9.2007 > darf> Ehm... to pokažené nechejme dětem? Zvrácené...
<reagovat 
 darf (Občasný) - 10.9.2007 > g morr> tjn.. Dětska by to možná prokoukla a zahodila dřív než dospělí, ale kdo ví. Třeba by z toho byly nadšené.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.9.2007 > darf> Já se nebavím o konkrétním obrázku (mně se totiž tenhle i docela líbí). Bavím se o tvém perverzním přístupu: tohle je hnusný – leda tak pro děti.

<reagovat 
 darf (Občasný) - 10.9.2007 > g morr> Dětem se totiž může líbit ledacos a stím jak se člověk vyvíjí se mu jistým směrem vytříbí i vkus. "Perverzní".. dovolte abych se zasmál. Takovéto označení mi připadá dost hysterické a milné. Děti spíše ocení líbivý obraz než-li obraz né tak precizně provednevý, který může v sobě ukrývat symboliku dítěti neznámou... Tím chci říct že Malé dítě klidně raději sáhne po kačeru Donaldovi, než-li po Davincim či Picasu.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.9.2007 > darf> Mylí vole, neutíkej od toho, cos pověděl předtím.
<reagovat 
 darf (Občasný) - 10.9.2007 > g morr> Co vole? Myslím že jsem vám snad odpověděl dostatečně. Jestli se s někým chcete trapně tahat za slovíčka, nebo máte chuť se přít o hlouposti, tak jste na špatné adrese.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.9.2007 > darf> Ano, na špatné adrese. S vámi bych se za cecíky tahat nechtěl :))
<reagovat 
 darf (Občasný) - 10.9.2007 > g morr> Nápodobně..
<reagovat 
Mima (Občasný) - 18.9.2007 > Mně to připadá zajímavé, i přes "nasazenou" kolážovitě hlavu věkovitější umělohmotné panenky.Možná ale i díky tomu mě to zaujalo, trochu jako z horroru to vypadá.
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 8 9 10 11 13 13 14 15 16 17 18 (19)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter