Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky láska je kšeft 3 z kolekce lacrimosa
Autor: kráčajúca (Občasný) - publikováno 26.10.2007 (21:46:23)

Sedím na okne. Ja a slnko už padlo trocha nižšie. Ona je za počítačom. Rozprávam jej o ňom.

 

-          Mala som pocit, že sa poznáme už celé veky, vieš? Nikdy predtým sa mi to nestalo. Počula som o tom, ale neverila tomu. Čo vieš? Možno bol v minulom živote mojim synom.

 

-          Tvojím synom? – hádže úsmev Angie.

 

-          Jo. Nevedel prestať čumieť na moju „ auru“ – robím pri tomto slove veľké oblúky pred svojimi prsiami – a ja som mala chuť dať mu zopár na zadok.

 

-          Haha, áno. Tak syn. Logické. Ja takým vravím kokot – keď nakláňa hlavu padajú jej vlasy do čaju. Tá vlhkosť chytá posledný koniec dňa. – Nemalo to budúcnosť, sama si vravela, tak mi tu nerev – hovorí – a začni  žiť. Celý ten tvoj Svet máš iba v svojej hlave. Cez deň si zahrabaná v labáku alebo počítaš, celá tá tvoja fyzikála, alebo si s Jožkom, ktorý je rovnako prijebaný blázon. A v noci čítaš. Píšeš. Chatuješ. Si úplne odrezaná od reality žena!

 

-          Ale no. Angie. – upokojujem ju -  Nie je to až také strašné. Sem-tam chodím s Jožkom na pivo. .

 

Žartujem. Akokoľvek, pravdou ostáva, že mi robota okolo jadrovej žerie spústu času.  Niekedy v noci moje nohy kráčajú okolo mňa. Pravá z nich ma včera kopla do ucha, až ma to zobudilo. Sľubujem im dlhé túry skrz žlté lístie Liptovskej Revúcej, len nech to so mnou ešte chvíľu vydržia.

 

-          Boha! Ja to myslím vážne. Prestaň už s tými vtipmi.

 

Chvíľu som ticho a  zarazená.

 

-          Tiež teraz sedíš za kompom. – oponujem.

 

Vstáva a zamyká. Z neónov letia vzduchom čierne fľaky, pokrývajú jej tvár. Je Čiernou Madonnou. Nádherná. Jej mená chytajú z dlážky tiene.

 

-          Nikdy si sa ma nespýtala odkiaľ beriem prachy. – začína

 

Kývnem na znak súhlasu. Pokračuje.

 

-          Som študentka.

 

-          Aj to viem.

 

 

Potom ma prosí nech si sadnem k nej. Urobím to, dotýkame sa stehnami. Zapína v počítači jednu z tých temných stránok, pri ktorých som ju občas pristihla a nikdy sa nepýtala.  Celý ten čas rozpráva. Väčšinou o tom, že keď som preč, tak tam chodí, o tom, že sú to veľmi jednoduché prachy. O tom ako ju to baví. Snažím sa v tom zorientovať, je to na mňa prirýchle.

 

Je to jeden z tých sado-maso-fetiš portálov. Prihlasuje sa pod menom Gaira. O minútu príchádza kontakt. Volá sa otrok74, má webkameru. On Angie iba počuje, ak teda Angie chce a drží tlačidlo.  Vyzerá ako právnik. Vychrtlý, čierne vlasy, okuliare, tetovanie na hrudi. Je nahý. Angie mi oznamuje pravidlá. Ona je Pani. Otrok sa nesmie ozvať skôr ako ona, inak zasluhuje trest. Musí robiť všetko, čo mu prikáže. Tento je jej stály zákazník. Angie je s tými fľakmi nejak iná. Dáva rozkazy.

 

Prikazuje mu,  aby si obliekol dámske pančušky.

Prikazuje mu – vytiahni žalúzie a rozsvieť veľké svetlo.

Prikazuje mu – ostaň v okne. Vraví mu – strč si tam ruku a vyhoň ho.

 

Tesne pred mu rozkazuje Stop.

 

Nedokážem sa pozerať na jeho tvár.

 

Chlap sa trie o podlahu. Je to úbohé. Lomcujú ním kŕče.Už má pančuchu aj na hlave, ledva dýcha, ledva ju počuje.

 

Áno – kričí – áno. Si moja Pani.

  

Vraví  mu, že je zlý otrok, pretože prehovoril. Vraví, nech si vezme zatvárací špendlík. On vstáva. Má všetko vopred pripravené na stolíku, ktorý som si predtým nevšimla. Stolík sa leskne.

 

Idem opäť k oknu. Je tam vzduch, srdce mi tlčie ako vták, chce väčšmi von Po trávniku krúži stará žena v nočnej košeli a s bielou plachtou v rukách. Veje. Tá žena. Usmieva sa.. Strieborná. Možno si predstavuje, že nič nepočuje. Na okne vedľa stojí Dušan. Natáča si ju na telefón, smeje sa, kýva mi a ukazuje na ňu. To je tá jeblá – z domova – ďalej neviem, nepočujem, čo hovorí. Počujem len Angie. Cítim hnus a smútok, ťažoba. Neskôr už necítim  nič.

 

......................................................................................................................................................

 

 

Keď sa ráno zobudím, budem už trocha mŕtva. Štípu ma viečka. Keď zavriem oči môj Človek  padá do ďalšieho vnútra. Musí tam byť niekde čierna diera. Možno to neskôr nazvem duša.

 

Angie stojí v okne. Je strom. Visia z nej vlasy a ramená. Chcem jej povedať : Starnem, dýchaj prosím tichšie. Alebo, že mi kúsok ublížila. Hovorím:

 

-          Po tomto si teda tak skoro nezasexujem

 

Ona si ľahá ku mne. Hebká.

 

-          Musela som to urobiť. Musela. Tvoj Svet nie je reálny.

 

Objímam ju.

 

-          Je to v poriadku. Ľúbim ťa Angie.

 

Vietor musí robiť stromom strašné veci, keď tak kvília

 

.............................................................................................................................................................

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dunaj (Občasný) - 28.10.2007 > pekne .)
Doporučil 
<reagovat 
dunaj (Občasný) - 28.10.2007 >
<reagovat 
step (Občasný) - 28.10.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.11.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 12.2.2008 > výborné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jafa (Občasný) - 14.3.2008 > je to výborně napsané, jen trochu "přesentimantalizované", ale dá se tomu uvěřit a já se teď cítím taky dost špatně

Angie je autenticky odporná, takovým bytostem se snad se říká "nízké". nechápu sympatie té ubohé citlivé hrdinky. snad i ona je nějak závislá na cizí síle, kterou sama postrádá... bůhví ale, jestli bezcitnost je síla

a věřím, že to není autobiografický zápis!!

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 1 2 4 5 6 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter