Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MÓDNÍ POECIE
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 20.11.2007 (19:50:58)

Patří poezie do šoubizu?

 

 

Tak to si pište, že patří!!!

 

Není spravedlivé, aby si bžiliony, které se v šoubizu točí, rozdělovaly modelky, zpěváčci, pornostar a fotbalisti!!! Jo – a herečky!

 

A kdo může za to, že ty miliony nemáme?

 

Sami, sami si za to, přátelé básníci a přítelkyně básnířky, můžem!!!

 

 

Že neúčastníme se rautů a nechodíme do Duplexu. Že se neumíme odít flitry, abychom ladili s jiskrou svých veršů, že ňadra si nechváváme vyklouzávat v temných parcích a ne v blescích fotoaparátů.

 

Vo tom to toiž je!! Vo tom to je, přátelé básníci a přítelkyně básnířky!!!

 

 

 

Takže takto: cesta k milionům vede přes stránky lesklých časopisů, nejhlubší stokou, nejširším bulvárem!!!

 

 

A proto jsme tady!!!

 

VAŠE

 

MÓDNÍ POECIE

 

 

 

VÝCHOVA POKUTOU!!!

                                                 ZA KRÁSNĚJŠÍ BÁSNÍŘKY!!!

                                                                                                  ZA FOTOGENIČTĚJŠÍ BÁSNÍKY!!!

 

 

 

 

První vykrákané a první pochválené, první oběti z posledního ČTENÍ TOTEMU najdete

 

ZDE ZDE ZDE ZDE ZDE(CLICK CLICKCLICK)!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

Listopad je tady a básníci vylézají ze svých nor. Čtení Totemu, Hájek & Hůlková, čtení Tvaru, literární časopisy, literární potraviny!!! Kde udeří MÓDNÍ POECIE příště??? Ladí váš klobouk s vašimi verši a nejnovějšími trendy??? Dávejte si bacha!

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

(Módní poecie průběžně shání další a další fotografy. Hlaste se mně.)



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 20.11.2007 > wow wow wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ou jééééééééééé
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 20.11.2007 > tomusíščíst!!:)
<reagovat 
kalais (Občasný) - 20.11.2007 > no ale teda budu se muset vc snažit
módní policie na mě nitku suchou nenechala
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 21.11.2007 > se asi v pondělí zkusim nějak líp voblíct.
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 21.11.2007 > esli tam teda přídeš...
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 21.11.2007 > a ještě kvestšns: nudíš se doma? jsi samo? nepotřebuješ si o tom popovídat? :-D
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.11.2007 > chň chň chň :o)))
velmi příjemné oživení, to by chtělo častěji! třá taková Lada Niola mívá krásné modely ;o) nebo ten... Šílená svině!
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 21.11.2007 > fakt?:)
<reagovat 
čtenář pedro vaňka - 21.11.2007 > položil mě Roman Zkamene, ale jinak je to vtipný celý;-)

<reagovat 
malý jakoubek (Občasný) - 21.11.2007 > kdy to totem rozjede na youtubu?
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 22.11.2007 > No to je teda síla! Ale myslím, žes to vzal za správný konec. Kontroloval jsem si dneska účet a miliony nikde... jak to?
<reagovat 
 Exot (Občasný) - 23.11.2007 > Ondrej Kern> Halt se špatně oblékáš.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 25.11.2007 > Tohle je boooomba!!!!

S politováním musím konstatovat, že tvoje zatím jediná uživatelská stránka v časopise stála v porovnání s tímhle za prd!

Nechceš se polepšit? Prosím, prosím, prosím.

Já to chciiiiiii do časopisu.
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 30.11.2007 > muhehe :)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 1.12.2007 > Quotidiana> jak říkáš. a jedeme dál. jak pro změnu říká petr janda a skupina olympič.
<reagovat 
Čtenář - 10.1.2008 > Asi nejzábavnější, co jsem zatím na T. viděla:-)
<reagovat 
čtenář VLEZVLES - 2.3.2008 > Žije to dál?Byla by škoda to nechat jako jednorázovku!
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 11.3.2008 > cheche...u zirael oceňuji, že vyměnila bobra za kočku...;)
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 25.3.2008 > nějak se to ale zaseklo...
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 26.3.2008 > no totok, jak mi tahle taškařice mohla dřívějc uniknout? vy-pe-če-né!
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 7.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter