Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dobrý a špatný horoskop a „duchovní úroveň“ z hlediska astrologie, astrologie z hlediska channelingu z kolekce Astro by Franta Š.
Autor: eMBlue (Občasný) - publikováno 10.12.2007 (17:23:47)

Dobrý a špatný horoskop a „duchovní úroveň“ z hlediska astrologie,

astrologie z hlediska channelingu

 

Témata dobrého horoskopu a i špatného horoskopu je z hlediska prožití našeho osudu určitě klíčovou otázkou astrologie. Komu by nebyly lhostejné např. majetkové, zdravotní či partnerské předpoklady a z toho plynoucí události v životě?I když se zabývám spíše karmickou a tedy „duchovní“ astrologií, tak nemohu přehlížet provázanost materiálního a duchovního života. Dokonce nemohu přehlížet ani to, že lidé si musí do určité míry vyřešit materiální otázky aby pokročily k těm duchovním. Pokud se však zabýváme podstatou astrologie a ne jejím pouhým využitím pro hledání drbů, či pro ryze komerční účely, tak dospějeme k zajímavým závěrům. Ale napřed si musíme položit několik otázek. Například co je vlastně horoskop?

   Z mých meditací a částečně i ze studií duchovnějších bytostí, než je moje maličkost, vyplívá, že je to model naší  psychiky, jenž s námi sestavují duchovní mistři před naším narozením. S duší, jenž

se pak vtělit proberou její předchozí inkarnace a pak spolu určí čas, místo narození a rodiče. Jelikož inkarnace je výukovým procesem tak duše si spoluurčuje mnohé faktory(např. pohlaví) sama.

Jinde se naopak využívá zkušenosti Mistrů. Jde hlavně o časový faktor, neboť zde se využívá pulsace universa neboli , , Božský dech‘‘. Jde zhruba o to, že vše ve vesmíru vibruje a tyto vibrace se navzájem ovlivňují. Vše souvisí se vším a planety v horoskopu jsou ve skutečnosti symboly těchto vibrací. Jejich aspekty ukazují jak se tyto vibrace ovlivňují a v jakém jsou spolu vztahu. Mistři tyto vztahy a vazby chápou zcela intuitivně, ale jelikož většina lidských bytostí tohoto není schopna, tak nám ukázali, jak je možno sestavit odpovídající mapu lidské psychiky podle hmotných symbolů-hvězd. Dříve, když jsem se naučil udělat dobrý horoskop, jsem si myslel, že něco , , umím‘‘. V poslední době si však čím dál tím více uvědomuji, že jen využívám práci a úsilí mnoha géniů a z mnoha generací přede mnou a cítím stále více úcty k tomuto starobylému vědění, jímž astrologie je.

Ale položme si další otázku. Pokud je horoskop tedy naším osudem, o němž jsme si sami spolurozhodovali, je možné se mu vyhnout či tento osud nenaplnit?A k čemu by to vlastně bylo?

     Pro zjednodušení odpovědi si tedy rozdělme horoskopy na dobré, kde převládají dobré aspekty a dobré postavení planet, jenž zajišťují zrozenci šťastný a pohodlný život a špatné, jenž přinášejí strádání. A dále pak špatné, s kvadraturami a poškozenými planetami, jenž přinášejí pohnutý život. V praxi to tak většinou nebývá, dobré či špatné pouze v určitých oblastech převládá, ale jen pro naše účely vyjděme z těchto dvou extrémů.

V případě dobrého horoskopu si musíme položit otázku, proč by někdo vlastně měl utíkat před pohodlným životem, když duše je tu vlastně za odměnu jako jakýsi turista, jenž si užije slastí života a pak v dalších životech platí za aroganci k duším, jenž  neměly tolik možností, jak si vytvořit , , dobrý‘‘ horoskop.

A naopak duše, jenž je tu za , , trest‘‘ může mít tolik energie a síly, aby špatnému osudu unikla?

   Myslím, že historie nám dává dva krásné příklady . V prvém je to indický princ, jenž odešel z pohodlí paláce, aby se stal Budhou, neboť Jeho touha po pochopení podstaty života byla silnější než pohodlí a v druhém případě Kristus, jenž tu nebyl určitě za trest, ale naplněním , , špatného‘‘osudu povznesl celé lidstvo a naučil ho odpouštět.

Jak je to vlastně možné a co z toho vyplívá pro nás, obyčejné lidi?

Předně si musíme uvědomit, že náš osud vyplívá do jisté míry z přírodního zákona karmy, jenž stejnou platnost jako jiné přírodní zákony. Platí to však pro naše tělo a rozum, jenž můžeme pro zjednodušení a pochopení nazvat duší, ale ne pro Ducha, jenž je božský, nijak zřetelněji neprojevený, ale přesto naší součástí. To ON, Bůh v nás, vytváří vše čisté, jenž nám klade čisté ideje, které nás vytrhávají ze spárů osudu. Napřed je tu svědomí, pak zájem o duchovno a pak třeba horoskop, neboť jen vědění nám ve skutečnosti pomáhá vyrovnat se a pak třeba upravit či naplnit osud. A pak, když porozumíme, dokážeme se odevzdat Božskému. Jedině tak dokážeme i smysluplně naplnit náš osud na cestě zpět k Bohu. Vhodnou cestu k porozumění této cestě dává karmický horoskop, ale duchovní astrologie se pak běžné vymyká, i ona svým naplněním ztrácí svou platnost.

A jak vlastně vše funguje? Horoskop je jakousi podvědomou mapou či programem našeho života(když byl před naším zrozením vytvořen) a je ukryt v našem podvědomí. V okamžiku, kdy

nám astrolog horoskop vypracuje, tak se přenáší do našeho vědomí a my máme možnost se teď a tady zamyslet nad naší životní cestou, bilancovat a dle této mapy osud naplnit nebo mu dát nový směr. Často asi horoskop skončí na dně nějakého šuplíku, ale ten okamžik zamyšlení je důležitý.

My sami svůj horoskop známe, ale tím, že se s námi dívá někdo jiný, jenž zná totéž, máme možnost vidět svůj osud a své vlastnosti z jiného úhlu pohledu.

Ale vraťme se k dobrému a špatnému. Říká se, že špatný horoskop nás nutí pracovat, že špatné aspekty dynamizují horoskop a četné životní kotrmelce nás vedou k jakémusi útěku k duchovnu  a ke snaze se tímto způsobem vyrovnat se s osudem. Ale právě Buddha ukazuje že i pohodlný život může být nudný a skutečně duchovní člověk si uprostřed zahálky bude klást hlubší otázky o podstatě života. A Mistři říkají, že život je divadlo, v němž každá duše   napsaný svůj scénář- horoskop. A každý národ a každý živý tvor, i každá věc svůj horoskop. Zvěrokruh je tedy jakýmsi fraktálem, skrze který se učíme chápat podstatu světa a života. A pokud se rozhodneme o Zvěrokruhu meditovat, tak ho přirozeně roztočíme, neboť rotace je jedním z principů tvoření. A pak horoskop získá i třetí rozměr a stane spirálou otáčející se do stále jemnějších dimenzí bytí.

To je ve skutečnosti způsob, jak se vyrovnat s naším horoskopem-naučit se chápat svoji povahu a svůj osud ze stále vyšších a vyšších rovin bytí náš osud přestane být podstatný, neboť splyneme s Nejvyšším.

Pokud se naučíme vnímat energie a pak se staneme astrology , pak se s pomocí meditací na jednotlivé planety a znamení se naučíme tyto energie třídit . Pak s nimi můžeme lépe pracovat, případně nás tolik nerozhodí, protože prostě víme o co jde.

Mne přesvědčily meditace na jednotlivé planety, že se za nimi se ve skutečnosti ukrývají Mistři, tj. vesmírné inteligence řídící příslušné oblasti bytí. Nepřejí si však být uctíváni, neboť toto dle nich přísluší pouze Nejvyššímu, jemuž jsou nablízku. Je sice pravdou, že v dávných dobách byly planety uctíváni jako bozi(např. antická doba), ale v současnosti nás evoluce vynesla k monoteismu a tím i ke sjednocení s Nejvyšším. A tomu i tyto inteligence slouží, takže ani nebudou staré náboženské praktiky od nás vyžadovat. Přesto bychom při práci s horoskopem měli mít k těmto věcem úctu a dodržovat etické zásady, neboť bez pomocí intuice nemůžeme nikdy dobře utřídit to obrovské množství informací, jenž v každém horoskopu je. A od koho asi ona intuice pochází?

Tolik channellingová meditace o astrologii, pro mnohé příliš málo odborná (byla mi tak nějak nadiktována mými Mistry), ale pro o to více se zabývající prapočátkem toho, čemu my lidé říkáme astrologie.

Poznámky k tomuto příspěvku
damika (Občasný) - 10.12.2007 > Nemůžeš to vložit znovu? Text je nalevo nějak ořízlý, nedá se číst. 
<reagovat 
 eMBlue (Občasný) - 11.12.2007 > Damika> Tak jsem s tím zápolil, upravená verze se né a né zobrazit. A stejně tam není můj dovětek... Tak se omluvám za nezvládlé formátování Word 2003 si s Totemem moc nerozumí a já se s tím už nechci mořit po 5té.-)
<reagovat 
 damika (Občasný) - 11.12.2007 > eMBlue> Dík, přečtu odpoledne, teď tu jen lehce poletuji. ;)
<reagovat 
damika (Občasný) - 11.12.2007 > Ještě jsem chtěla dodat, že příspěvky kopíruji přímo z wordu do pole ve formuláři pro vkládání příspěvku.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 12.12.2007 > Ty taky píšeš za Frantu? Já myslím, že za něho už vkládal Miloš, nebo si tu už pletu. /Jestli je Franta ten koho myslím, tak to je hodně zajímavý člověk. .-)/
Docela zajímavé.
No já podle svých zkušeností, osud a mnoho se dá změnit. Můžeš přetrhat i karmu a nemusíš si i odžívat a nebo i jo. Myslím, že to záleží na každém individuálně.
Ovšem - spíše bych řekla, že více sedí numerologická mřízka. Srovnávala jsem sebe a přátele co znám. Ovšem, je to to, co je Ti dáno narozením, takže podle mě se pak už nerobrazuje to, kam se člověk během života dostane. :-)

<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 11.12.2007 >

 Můj dovětek: Po dalším přečtení musím říci, že tak nesouhlasím, je to na příliš spekulativní, nikdo dnes neví jaký vlastně byl Ježíšův a Buddhův horoskop a co v něm bylo předznamenáno a co nikoliv?, navíc zpětně lze vždy nějaké aspekty najít v Radixu pro to co se stalo, doložit to tranzity je náročnější, to už nezvládne každý.  Ovšem přesto publikuji, jelikož Franta se k netu moc nedostane, a jeho pojetí astrologie je avantgardní, zatím u nás celkem ojedinělé. A nesouhlasím především s tím, že za silou planet jsou b. mistři, spíše bych řekl, že božské archetypy které jsou i za fyzikálními zákony, neb vnější je odrazem vnitřního a naopak, tedy dvě strany jedné mince. Na jedné jsou pocity a jejich kvalita vyjádřena archetypy (viz. C. G. Jung), a na druhé kvantita a formy. Leč Duše, Bůh/Bohové, Principy-Zákonitosti jsou jen Jedny pro celek, který je filozoficky i materialisticky nedělitelný jak v rovině psychické tak hmotné. Vše to jen struktury ve strukturách a ve všech směrech.


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.12.2007 > eMBlue> Jen pro upřesnění, kdyžtak je dobrá uvádět, že tohle psal Franta...
ono já si to pamatuju, ale málokdo to tady asi odtuší... to jen na okraj :-)
<reagovat 
 eMBlue (Občasný) - 12.12.2007 > sibyla> Franta je v názvu kolekce pod názvem, a jak jsem měl problém s tím překlopením, tak na konci článku holt Franta uveden není.-( Děkuji za pochopení. Jsem eM jako Miloš...-) 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.12.2007 > eMBlue> Aha, tak Ty jsi změnil Nick?
To je takový pak zmatený.
<reagovat 
damika (Občasný) - 11.12.2007 > Asi nemám co říct. Jen by mě zajímalo, kdo je Franta.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.12.2007 > Damika> Jak jsem pochopila už dříve, Franta nemá počítač a tak jeho příspěvky tu publikovat už myslím Miloš.
<reagovat 
 eMBlue (Občasný) - 12.12.2007 > Damika> Kdysi ti o něm byla řeč se Sybilou. Virtuální ID měl, ale moc ho nepoužíval a navíc nějak to zlobilo a tak žádné nemá a teď ani nechce. Astologickou školu má nevím u koho?, ale krom toho se dlouhou věnuje józe, kabale a tak asi 5 let channelingu. A vše tak nějak integruje po svém. Na Tarot, Taj-či, thajské masáže a malování jsem zapomněl.-) A zatím je milé slečny a dámy zadaný.-( Což už myslím někde taky padlo, jestli né dokonce přímo od něho. A snad smím na něho prozradit že je to štír (netají se tím) v mřížce s čtyřmi jedničkami - sousto pro nadané numerološky. Já mám jen 3 a taky jsem štíř a bohatě mi to stačí.-) Hlavně s tou citlivostí až přecitlivělostí je to náročné. Ale o tom až jindy jinde.
<reagovat 
 damika (Občasný) - 12.12.2007 > sibyla> 

Tak kromě Franty nevím, kdo je Miloš.


<reagovat 
 damika (Občasný) - 12.12.2007 > eMBlue> Taky dík. :)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.12.2007 > eMBlue> Já si na Frantu pamatuju. No já mám doma taky štíra, takže ... hi hi
Někdy dost náročné. To, že Franta je zadaný vím. :-) /4 jedničky tak to je fakt síla./
<reagovat 
 damika (Občasný) - 15.12.2007 > eMBlue> To jsi dodatečně dopsal, že jo???  Od věty, že je zadaný - nechápu sice souvislost s mojí otázkou, ale oki, patří mu to, hih. ;))).....štíři s jedničkami v mřížce...hmm. :)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.12.2007 > Damika> No Miloš je asi eMBlue -... :-)
Změnil nick. Já si nick neměním, je to pak matoucí.
<reagovat 
 eMBlue (Občasný) - 15.12.2007 > Damika> 

Ano, v podstatě hned po vložení.... Radši jsem to zopakoval, protože před rokem to byl nejzajímavější bod programu.-ú) Kdo je Franta a zda je zadaný, nad tématem se zdaleka tolik nediskutovalo... A co znamená, smím-li to vědět, tvé hmmm?


<reagovat 
 damika (Občasný) - 12.12.2007 > sibyla> Konečně v tom mám aspoň napůl pořádek. Dík. :))
<reagovat 
 eMBlue (Občasný) - 12.12.2007 > sibyla> Změnil jsem ho, protože jsem chtěl sdílet některá foto, bez srovnávání s mými obrazy, kterým se stejně nakonec to mé forcení po letech blíží, ale takových tu moc není... A starým nickem tu již prakticky nežiju. Ukázek z meditací jsem sem poskytnul dost, ale celkem pro mne bez efektu. Pod eMBlu jsem přihodil jednu zvukovou - kratičkou, ale reakce doposud žádná. Tak nevím jak to na koho působilo?
<reagovat 
 damika (Občasný) - 15.12.2007 > eMBlue> ..protože jsem taky štírka :)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.12.2007 > eMBlue> Aha, tak to jo.
Na tu zvukovou jsem asi nenarazila. Pokud odhalím, tak napíšu.
Já osobně si dělám pouze kratší meditace o samotě. :-)
<reagovat 
 eMBlue (Občasný) - 17.12.2007 > Damika> Aha. Já si říkal, proč máš tak "dráždivou" ikonku. Ono všechny štírky co jsem měl kdy s nimi tu čest, ve mě vybuzovaly nějak silněji kladný, či záporný pocit...Vyjímečně podobojí.-) Ta rudá působí vyzývavě, šedá tísnivě (možná i skrytě útočně), a ta maska na mne hladně. Mno nic, všichni štíři ví jací sami jsou...I nejen to.  A máš taky tu zkušenost, že mezi sebou se velmi rychle "přečtou", prakticky na první setkání?? Asi i proto už spolu nikdy nemohou žít, protože chybí to tajemství, po kterém štíři byť třeba jen v skrytu duše baží..-) A na s. se málo který vztah udrží.
<reagovat 
 eMBlue (Občasný) - 13.12.2007 > sibyla> Je to jen jako odkaz pod min. článkem, protože jsem se nedopátral jak vložit již nahraný zvuk jako soubor a byl jsem líný se dotazovat admina, ...což je v channelingu základní chyba.-) Ale na druhou stranu se s tím zatím nechci stavět před široké publikum, tak jsem nakonec rád, že to tajemné je vlastně skryté. Ač třeba na společnosti mě to někdy žere, ale když lidé jsou min. z  90% popoví, je jasné, že kultura také tak. Pak z 5ti procent sílnená a chaoticky experimentální a zbylých 5 dle mého stojí už za to. Ale chce to hledat a hledat, stejně jako pravdu či hlubší poznání.... Dnes už se za to alespoň systémově netrestá.-ú) Miloš...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 17.12.2007 > eMBlue> 

"Dráždivou" ikonu mám, protože jsem předtím měla čb fotku, takže šedivou, pak jsem objevila jakýsi program na úpravu fotek a malování a blbla si v něm.Tato ikona je jen přechodný stav, takový krycí manévr ;)...ale vlastně je mi jedno, co tam mám nebo budu mít. Jo, útočná hladná maska, jooo? :))))))))

Ne, nemám tu zkušenost, ani se mi nechce moc lidi číst, není to pro mě důležité. Pocity z lidí jsou jen pocity, do jejich hlav nevidím, vždy jde jen o moje domněnky, které se buď potvrdí, nebo ne. :) A štírů mám kolem sebe celé hejno, každý je jaksi jiný. :)

To s. bude asi sexu, že? No, je to možný. :)


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 17.12.2007 > eMBlue> Jestli budu mít chvilku, zkusím se na to podívat. :-)
<reagovat 
 eMBlue (Občasný) - 18.12.2007 > Damika> 

...Ano.

Jasně, nic není jisté, ani realita ne, stále jsme uzavření ve svém subjektivním světě pocitů, emocí a myšlenek...A krom senzitivců celkem platí, podle sebe soudím tebe.-) Ovšem jedno jsem zjistil, že myšlení uchopuje více informací a složitější vzorce než-li emoce, a intuice je asi jako myšlení na druhou, či na třetí?.-) A z praxe, jediné znamení které jsem vždy bezpečně poznal, jsou právě štíři. Ale na druhou stranu lidé s měsícem či asc. ve štíru se projevují hmohdy podobně, jen to jaksi nemá tu sílu... Ale když by někdo měl tak alespoň tři osobní planety, nebo Pluto ve štíru, tak už by si se solárním štírem patrně moc nezadal.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter