Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vánoční kapříci
Autor: Exot (Občasný) - publikováno 23.12.2007 (21:06:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
ivanos (Občasný) - 23.12.2007 > ty vole tohle je nejlepší věc na totemu!! :DDDD
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 23.12.2007 > :))) !!
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 23.12.2007 > předběhl....ja to mam ve foťáku....smutně koukaj, ale nemam vercajk na stažení do kompu, ach jo...zase druhá ale je vidět, že kapři oslovujou
Body: 5
<reagovat 
Exot (Občasný) - 24.12.2007 > No a letos byli hodní kapříci. Ani se moc nemrskali, když jsem je zabíjel...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 24.12.2007 > neměla jsem sem klikat...Budu zvracet...Těšila jsem se na ploutvičky v páru ustájený...
Body: 1
<reagovat 
krzka (Občasný) - 24.12.2007 > nechutne.....
<reagovat 
point (Občasný) - 24.12.2007 > exot- ty chlape věříš, že jsem nad tím taky přemýšlel,jen s daleko, daleko menší surovostí. Chudáci vegetariáni a milovníci zvířátek(např.já)jestli klikly na tvou fotku tak mají po náladě. fakt díky!!
<reagovat 
ivanos (Občasný) - 24.12.2007 > děte doprdele tu ohrnujete nos a stejně to všichni žerete
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 25.12.2007 > AndRaaz> přesně tak, máš pravdu....obalenej ve strouhance je to úplně stejnej mrtvej kapr....
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 31.12.2007 >
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 31.12.2007 >

som zabijala kapra naposledy

minuleho roku prvy krat, tento posledny, taky bol aktivny, sup mu po hlave, on dycha, polovicka hlavy ufaklena, on dycha, cele telo oddelene, on dycha, telo ocistene, on dycha, naposledy som toto robila

a este k tomu suseda, ze vraj co som nepovedala, ze jej muz by mi ho zabil...


<reagovat 
 Exot (Občasný) - 31.12.2007 > maxima gali> Takový kapr sebou prý někdy mrská ještě na pánvičce, ale údajně od okamžiku omráčení je mrtvý a jsou to pouze reflexy nervů. Nevím. Ale je to dost pracné než z té rybičky jsou řízečky na talíři - oškrabat šupiny, vykuchat a tak. Asi začnu kupovat zmražené polotovary...
<reagovat 
Exot (Občasný) - 24.12.2007 >

Přesně tak. A pro ty, kterým jsem způsobil psychickou újmu přikládám s přáním hezkých vánoc kapříky v, řekl bych, stravitelnější podobě...

 


<reagovat 
 Ymy.po (Občasný) - 6.1.2008 > Exot> 

to je paráda.... každej tolik řízků.... my dostanem každej jeden....a lžící salátu.....

jen výtku jednu mám...prej musí bejt sudej počet..... (nemyslim řízků)


<reagovat 
 Exot (Občasný) - 6.1.2008 > Ymy.po> Dík. No ten sudý počet se nějak nevede. Loni nás bylo 5 a letos přijel děda na vánoce a moje milá usedla ke stolu. Tak nás bylo 7. Uvidíme jak za rok.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.2.2008 >

Myslím že se sem ta fotka fakt nehodí, reputaci nenapravuje ani dodatečné foto...


<reagovat 
 Exot (Občasný) - 12.2.2008 > Věza> Víš tak to je jen taková momentka z vánoc. Protože jsem se spíše v tom čase věnoval rodině, nebyl čas si s tím nějak hrát. Takže jak jsem to cvakl, tak to tu je. Co mě osobně na tomto celém zaujalo je škála emocí, jakou to tu vyvolalo. Od nadšení, přes úsměv až po znechucení. U mě to taky nevyvolává žádné emoce, jen jsem si to chtěl zdokumentovat, sám pro sebe, protože příští rok už asi opravdu to takhle u nás nebude. Pa!
<reagovat 
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > Jako experiment zajímavé, fotka samotná je fádní, nicméně reakce okolí jedinečné :-) A někdy není důležité dílo, ale emoce, jaké vyvolá.. :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter