Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Dvojí zkušenost
Autor: cyklista (Občasný) - publikováno 18.5.2000 (19:15:57), v časopise 24.5.2000
Letos na jaře jsem se rozhodl, že bych mohl někam vyrazit na kole, ale neměl jsem parťáka a tak jsem poprvé využil inzerátu v tomto časopise. Tehdy jsem se spojil s Janou ze Slaného, která si tenkrát podala inzerát, že také shání někoho, kdo by s ní někam vyjel, no a tak jsme se rozhodli, že vyrazíme. V té době se ještě ozval Pepa od Kolína a už jsme byli tři. Dohodnut byl termín a směr cesty a zbývalo jen vyrazit. Do startu naší cesty jsme se viděli jen já s Janou a pak ještě Jana s Pepou, já Pepu viděl poprvé až na srazu na nádraží. Vyrazili jsme tedy do Polska, cesta byla skvělá a naše parta také a všichni jsme si to perfektně užili a vzniklo z toho dobré přátelství a plány na cesty další.

Na léto jsem se rozhodl, že zase někam pojedu, tentokráte nám třem už volný čas nevycházel shodně a tak jsem se rozhodl, že opěz zkusím inzerát v Cykloturistice, když to minule tak pěkně vyšlo a měl jsem na to tak pěkné vzpomínky. Zavolal jsem tedy na inzerát nějakého Pavla od Turnova. Dohodli jsme termín, vytyčili trasu a vyjelo se. Už při přípravách jsem zpozoroval, že to takové pěkné nebude, ale chtěl jsem někam jet a tak jsem vyjel. Co se mi nezdálo? No, požadavky Pavla byly, že každý musí mít svůj stan, svůj vařič, každý si bude vařit sám a tak podobně. Já jsem byl ze všech dřívějších cest zvyklý, že dvojice vždy má vše dohromady, prostě že se "nesoukromničí", v Polsku jsme všichni tři spali v jednom stanu a vařili dohromady a bylo to OK. Pavlovým požadavkům jsem nakonec vyhověl a vyjeli jsme. Hned běhěm prvních dvou dnů mi bylo jasné, že nejedeme jako team, jako kdyby jel každý sám, ale i to jsem "překousl" a jel dál, ale netrvalo dlouho a zjistil jsem, že Pavel je nějaký fascinovaný Adolfem Hitlerem a nacisty a jelikož jsme se vyskytovali v oblasti, kde tito lidé dříve působili, tak o tom furt mluvil a byl tím unešen. I to by se dalo ale přežít, ale když už pak ještě začal měnit původní trasu, která byla dohodnuta před startem, a řekl mi, že si ji mohu jet sám, že on tam nepojede, tak to se mi již nelíbilo, ale i přesto jsem chtěl zachovat team, vzdal jsem se tedy předem dohodnuté trasy a jel dále s ním. I nadále to nefungovalo a opět byla jím trasa pozměněna, protože jemu se tam nechce, prý mohu pokračovat sám a tak. To už bylo na mě moc, ještě chvíli jsem s ním pak jel a pak se rozhodl, že dále pojedu už sám, nemělo to význam, pořád se přizpůsobovat a měnit věci dohodnuté před cestou. Rozdělili jsme se tedy u Vidně a domů jeli každý sám.

Celkově se na cestu dívám optimisticky, jelikož cykloturistický zážitek byl velký, škoda jen, že jsem nenatrefil takového parťáka jako byl Pepa či Jana v předchozí cestě. Vím, že povahy lidí jsou různé, ale takové "soukromničení", měnění předem dohodnutých věcí a nezájem být kamarád, to se z mé strany nedalo jen tak ignorovat.

A jaká je z obou cest celková zkušenost? Když nebudete mít parťáka jako jsem neměl já, určitě zkuste inzerát, jakmile se vám ale nový kolega hned při přípravách nebude zdát, zkuste raději jiný inzerát a pak jistě natrefíte na skvělé lidi jako byli v mém případě Jana s Pepou. Touto cestou bych jim chtěl oběma říci díky za pěknou cestu a snad další pěkné cesty. A vám všem, cykloturistům, přeji nalezení dobrého kolegy(ně) na vaše cesty.

Martin Stiller, Broumov





Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Vláda - 5.12.2017 > Stiller je čurin.
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 25.5.2000 >
Body: 3
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 24.5.2000 > Zajimava zkusenost... asi by me Pavel odradil uz na zacatku a mozna bych tu cestu zrusila... a myslim, ze cesta ve trech je zajimavejsi nez ve dvou, kdyz se ti lide neznaji
Body: 3
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 24.5.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 19.6.2000 > to ses peknej idiot zes tomu fasounoj nerozbil hubu :-)))
<reagovat 
Čtenář - 20.6.2000 > Hele shanim nekoho na prepisovani textu na pocitaci. Nemas zajem? je videt, ze nemas co delat, kdyz pises takovy picoviny. P.S. Tak tys chtel spat s Pavlikem pod jednou dekou?
<reagovat 
Čtenář - 28.6.2000 > Ahoj Martine, tady Jana, taky na naší cestu fakt moc ráda vzpomínám, škoda jen, že teď je toho času trochu míň. Těšim se ale až se zase někde sejdeme. Měj se a užívej si
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter