Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...(dlouho do siesty)
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 8.1.2008 (08:05:08)


 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 8.1.2008 > stanislav> Vpořádku, Stanislave, vidíš to po svém, já taky. Poezie je úžasná v tom, že něco, co někoho zbije, jiného mine a naopak. Asi se těžko pohádáme nad skutečností, že travnaté fotbalové hřiště je zelené. Ale když mi budeš nutit lehkost tam, kde já vidím křeč, tak je to hnedle veselejší. Asi se oba shodneme na tom, že květnaté sousloví o lihových pavoucích v chvatu oplétajících balóny brzdami je metafora pro nějakou skutečnost - ale jak se snažím, tak se snažím, nic jednoznačného mi z ní nevylézá (možná je to mou neschopností pochopit souvislosti), samozřejmě předpokládám, že Tobě po jejím přečtení automaticky vytane na mysli jasný obraz - mně ovšem ne, vjem se jaksi nedostavil (ano, balon s brzdami je zajímavý nápad, jak souvisí s lihovými pavouky se mi ovšem dohledat nepodařilo). Na mě prostě celý ten obrat působí dojmem "přepálenosti, přehuštěnosti" - buď říká víc než unese anebo se tváří, že nese víc, než ve skutečnosti říká. Třeba je chyba ve mně, třeba v autorovi, který zakódoval sdělení do obratu tak složitého, že jej, bez znalosti kontextu, nedokážu správně rozklíčovat. I tak se mi třeba může líbit svým jazykem, což se v případě této první strofy taknějak nestalo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter