Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozhodnutí - 1.pokus
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 30.4.2002 (00:44:16)



 

1. zkušební verze

konečná bude v lepší kvalitě a velikosti :-)



Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 30.4.2002 > neřikals něco o mym portrétu?
<reagovat 
čtenář adammo - 30.4.2002 > vzdyt tam je, ne lucko ???
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 30.4.2002 > NEE FUJ TO JE HUDSONŮV KSICHT, NE MŮJ!!!
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 30.4.2002 > luc : to sem teda neříkal
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.5.2002 > Podle mne máš na Lucku Tome moc krátký vlasy,leda, že bysme jí trochu přistřihli perka:-)))) Tos dal hlavu do scaneru?:-))))
<reagovat 
Mari (Občasný) - 3.6.2002 > Mi se to docela líbí
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 18.6.2002 > A vo čem to bude? Jinak mi to stylem písem spíš vyvolává dojem reklamy na film než na divadlo, ty bývají spíš usedlejší. Co myslíš?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 18.6.2002 > No bude to o rozhodnutí...hra neexistuje...je to jen plakát a název se volil díky těm dvou dveřím, kterým se dá dát.
Písmo je rozlítanější, ale plánoval bych to jako takovu hru pro mladší, ve které bude trošku víc energie. Je to první verze a teď v ní vidím chyby...snad se dostanu k úpravě, aby vznikla verze druhá.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter