Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zbytky Tebe
Autor: Golden Norek (Občasný) - publikováno 2.5.2002 (10:36:06), v časopise 24.5.2002

Zbytky Tebe          

 

 

 

Upálím Ti čarodějku

má holčičko - za kopějku

 

 

Až uvidíš hranici

Prohni smíchem bránici A

nevěš hlavu k ramenům

 

 

Posmívej se plamenům  -  Polínka jsou kradený!         

 

 

A můj Anděl znavený

Vyškrábe se na hranici

 

 

Zítra ráno při o     i     i 

                        p     c

 

 

Tedy na to, co po Tobě zbylo

Co se ani - peklu nehodilo.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Gavrik (Občasný) - 2.5.2002 > o) Skvělý!!!
Body: 5
<reagovat 
langueur (Občasný) - 2.5.2002 > huáá.. jo, líbí.. lepší než zbytky od oběda :-))
<reagovat 
zirael (Občasný) - 2.5.2002 > *
Body: 5
<reagovat 
Print (Občasný) - 3.5.2002 > Mňam!!!!***!!!
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 23.5.2002 > :) Zviditelňuji v časopise.
Body: 5
<reagovat 
 čtenář goldennorek - 23.5.2002 > Olina> Poníženě děkuji. Už dlouho jsem neviděl slunce z křídové stránky papíru a mé oči jsou takřka slepé. Jen ať z Té slávy nezblbnu. No, a na to zviditelňování v časopise máš nějakou kouzelnou hůlku, kterou sem tam švihneš? Nebo licenci? Neber to prosím špatně, zviditelňuješ celkem solidní věci. Jenom doufám, že tu větu větu píšeš pokaždé znovu, že to tam nekopíruješ. Připadá mi pokaždé podezřele stejná. Golden norek.
<reagovat 
stín (Občasný) - 23.5.2002 > Licenci na zviditelňování v časopise? Nerozumím. Poraď mi, jakými slovy bych měla vyjádřit, že dotyčnou báseň považuju za natolik dobrou, abych se za ni postavila výběrem do časopisu? Dělám to nejvyšším oceněním podle zde zaběhnuté stupnice a slovy "vybírám do časopisu" nebo "zviditelňuji" - co bys navrhoval Ty?
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 30.5.2002 > Olina> Zajímá mne prostě, odkud se vzala ta moc. Byla jsi ve správný čas na správném místě? Jak se dostává sedlo v redakci? Jsou tam mazalové, nebo talentovaní jedinci? Čím obhajujete svá místa? Co to pro mne znamená, že jsem se objevil v časopise? Zviditelňuji v časopise - to je pochvala, kritika, nebo co? Pár vět jako zdůvodnění tvého hodnocení by ve mne zanechalo silnější dojem. Zajímá mne KDO JSTE, ŽE ZVIDITELŇUJETE V ČASOPISE. Nerozumíš -li nemá to cenu dál rozebírat.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 30.5.2002 >
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 30.5.2002 > Ahoj. Jestli jsme mazalové nebo talentovaní jedinci? No, to posuď sám - podívej se do rubriky Redakce Totemu - jsou tam jména redaktorů - no a pak si přečti naše příspěvky a udělej si svůj názor, kdo Tě to zařazuje či nezařazuje do časopisu - víc Ti poradit neumím. Považuju to za celkem přirozenou věc, že Tě to zajímá - já jsem taky hledala příspěvky každého člověka, co mi k mým básním něco napsal - abych věděla, nakolik je mám pro sebe brát vážně. A jak jsem se dostala do redakce? Když jsem tady pár měsíců uveřejňovala a četla si, přišlo mi hloupý, že se jen vezu, tak jsem se zeptala, jestli by Totemáci nepotřebovali s něčím pomoct (nějak důkladněji nemohu, protože se starám o syna, ale aspoň něco málo jsem chtěla). Na schůzce redakce odsouhlasili mé přijetí do rubriky poezie. Pak nadešla druhá fáze, kdy mi přišlo, že vlastně o poezii nic nevím - vyjma toho, co znám z vlastní praxe:), taky jsem neměla čas a peníze a tak různě, tak jsem zase odešla (proto teď taky mé jméno není ještě zaktualizováno v seznamu), v momentě, kdy v poezii zůstali dva lidé a prostě nestíhali pročíst všechny příspěvky a pokusit se z nich vybrat ty "nej-", vrátila jsem se. Pár vět bych Ti velmi ráda napsala - vět, které by Ti opravdu něco daly, pomohly Ti, ani nevíš, jak ráda - bohužel má sečtělost ani znalost literární teorie není taková, abych si na něco takového troufla - no a tak Ti pouze svým výběrem dávám najevo,že já, Olga Dobrovolná, považuju Tvou báseň za natolik dobrou a mně blízkou, že ji vybírám do časopisu. Víc neumím. Promiň. V redakci jsou lidé, kteří se zajímají o poezii, aktivně píší, uveřejňujeme minimum z teorie poezie - zkus se mrknout, Totem pořádá spoustu akcí - čtení, literární podvečery spojené s koncerty a divadelními představeními, vydal sborníček autorů zde uveřejňujících. Takže, jak vidíš, o moci to moc není:)
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 31.5.2002 > Olina> Nešlo mi o teorii. Jsem však spokojen s Tvým zájmem. A budu rád, když si přečteš i další moje dílo Vstávat, spát s revolucí a napíšeš k němu pár vět od srdce,od rozumu, ne z teoretické knihy
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter