Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zhulenej JEŽÍŠ
Autor: nohome (Občasný) - publikováno 4.5.2002 (16:10:26)
undefined


Poznámky k tomuto příspěvku
Mari (Občasný) - 5.5.2002 > Docela ubohý...
<reagovat 
kafka (Občasný) - 6.5.2002 > proč ten název?
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 6.5.2002 > kafka> Prostě si tak zhulenýho ježíše představuju ...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.5.2002 > tady zase někdo vochcal vkládání:)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 6.5.2002 > Lucie> Nevím jak bych ochcal vkládání. Už takhle je to pro mne dost složitý proces vložit do TOTEMu obrázek ...
<reagovat 
Shadow (Občasný) - 7.5.2002 > Já nevim když se tak zamysli složitý je úplně všechno-pokud se zamyslíš....A teď k tomu názvu:Každej má svůj názor ,jestli si ho takhle představuješ není to trestný.Jenomže to pohoršuje(a ty ani nevíš jak moc!) věřící.Ničíš tím představu o bohu jako o bohu.Pro ně je Ježíš jen to nejlepší a bez chyb.Mohlo se to menovat jinak ale neva mě se to líbí ale musím si odmyslet ten název...
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 20.5.2002 > Shadow> Mas pravdu Shadow - ten nazev jsem pouzil trochu z provokace. Narozdil od Tebe jsem na verici mel smulu. Vsechno (az na maminku) to byli pokrytci, nafukove a VELMI zlí lidé, kteri se jen schovavali za viru. Myslim, ze se dali k vire, protoze maji jednodusi zivot - predem jim to nekdo nalajnoval a kdyz neco podelaji, tak jdou ke zpovedi, ktera je zdarma a po par rikankach jim je odpusteno. A mohou jet nanovo. Obzvlaste mam VELMI neprijemne zkusenosti s CHARITOU Litomerice a lidmi okolo ni. Navic si myslim, ze JEZIS byl "jen" osviceny clovek, ktery nazory vyrazne predbehl dobu a proto to odnesl. Az zase lide z toho udelali bajku...... Nechtel jsem te urazit. Chtel jsem jen poukazat na to, ze to byl taky clovek, kterej mel taky svy slabosti.
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 23.5.2002 > Shadow> Mas pravdu. Nemyslel, jen nakreslil ....
<reagovat 
 Shadow (Občasný) - 21.5.2002 > nohome> V žádným případě si mě neurazil.Mě jen tak došlo že ti věřící,ať je to kdo chce tak je to asi nějak pohorší nebo nevim.já osobně sem takovej neutrál na co si nechytnu to nevim a ne že nevěřim.Ale máš pravdu:ve zpovědnici jim možná odpustěj ale tady de o to co odpustěj a proč.Odpouštět by měli ti lidi,kterým ti věřící něco způsobili.Ale myslím že je to celkem jedno.Věřící a nevěřící si asi budou dost těžko rozumnět tak nebuď smutnej nebo dokonce naštvanej....Chtěli věřit,tak ať věřej.Jestli to bude chyba budem doufat(nebo budu doufat)ať jim to dojde včas.Né že by víra byla chyba,ale spolíhat se na někoho kterej už je vlastně mrtvej je o proti zdravímu rozumu,ale ať.Voni ti věřící to asi chápou úplně jinak,no....Podle mě za to samotnej Ježíš nemůže,byl takovej jakej byl a choval se tak jak se sám chovat chtěl.to lidi z něj udělali BOHA,takže ZHULENEJ JEŽÍŠ to je takový ukřivdění mrtvýmu.ale vím žes to tak nemyslel(doufám)...
<reagovat 
gio (Občasný) - 30.6.2002 > Ta podoba !! Poznávám Ho !
Body: 5
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 2.7.2002 > gio> Jo, jo Gio - Jezise videti, do smrti zmrmlanej mozek miti...To je nas udel... :)))
<reagovat 
xxxxxxx (Občasný) - 6.8.2002 >

... a kdo muze dokazat, ze zhulenej jezis takhle nevypadal???


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter