Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: jawka (Občasný) - publikováno 10.2.2008 (20:05:46)

















Poznámky k tomuto příspěvku
jindra* (Občasný) - 10.2.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 10.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář čočkováPavlína - 10.2.2008 > to vypadá na rakovinu prsu
<reagovat 
Pidi (Občasný) - 10.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
vierita (Občasný) - 10.2.2008 > to je obet III.?
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 10.2.2008 >

je to moc smutný.....moc........tvoje obrázky já  nebudu bodovat, ani doporučovat.....to nejde..... ty témata nejsou na body..fakt ne....

/ačkoliv jsou to díla kvalitní, a silná....to si myslím já/


<reagovat 
 Magid (Občasný) - 10.2.2008 > wandalka> mám stejnej názor...
<reagovat 
Hedviga Bavorova (Občasný) - 10.2.2008 > oblicej je peknej, skoda zohyzdeni tela
Body: 5
<reagovat 
sojka (Občasný) - 10.2.2008 > Mám před sebou knížku Oty Krause Továrna na smrt, vydání z roku 1946, tam je fotka téhle zohyzděné ženy, jen obličej má zakrytý bílým obdélníčkem. Můj názor je, žes to obšlehla:-) Nic proti, ale ta dramatičnost, která je na té fotce, v tom tvém obrázku není. Je to vidět právě na té tvé tváři, zatímco z tváře (částečné) té ženy na fotografii v knížce lze vyčíst jakési smíření, v tváři té, cos namalovala není nic. A to smíření už vůbec ne, je to jak hodná nenápadná sousedka odvedle. O které si eventuelně člověk může myslet, že měla těžký osud, ale jistý si tím být nemůže.
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 10.2.2008 > sojka> takto ok viem o akej fotke hovoriš ale mne nešlo o autenticitu v tomto pripade tou fotkou som sa inšpirovala ale podala som ju svojsky s mojim sukromným názorom s mojim vlastným vnímanim osudu žien nie jednej ale mnohých tato je pre mňa len ikonou ale ok beriem len ma prosim vas nezačnite zase obviňovať z toho že sa idem na niečo vyhovarať
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 11.2.2008 > nevim, konkrétně tohle dílko mi moc nesedne, i když rozhodně oceňuju odvahu zpracovávat takhle těžký téma


<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 11.2.2008 > možná by se ti mohla líbit malba této autorky

http://koenp.exto.nl
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 11.2.2008 > jinak se mi zdá že v tomto případě se bije exprese těla s výrazem resp. stylizací tváře která je pro mně příliš "klidná" ..skoro ilustrativní
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 11.2.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 11.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 11.2.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sojka (Občasný) - 10.2.2008 > napsala jsem, že proti tomu nic nemám:-) a jen jsem popsala pocit, že to, co by tam mělo být, tam podle mého názoru není. ale to je zřejmě vždycky ošemetné, když ti někde svítí "předloha". možná by bylo bývalo lepší pojmout to po svém, bez té ikony. ale jistá si tím nejsem. a možná je hloupost stavět se k tomu po padesáti a něco letech jako k "posvátné hrůze", v dobrém slova smyslu. myslím, že, když člověk chce nějakým způsobem ztvárnit tyhle věci, které v žádném případě nezažil (naštěstí) a chce se vyhnout konfrontaci, musí dojít k nějakému posvěcení shůry, aby to nepůsobilo tristně.

ale je to jen můj názor.
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 11.2.2008 > sojka> "že to, co by tam mělo být, tam podle mého názoru není"

jak víš, tak jistě, co tam mělo být? by mě zajímalo
<reagovat 
 sojka (Občasný) - 11.2.2008 > wandalka> viz má první poznámka:-)
<reagovat 
 sojka (Občasný) - 11.2.2008 > wandalka> a aby má odpověď nebyla příliš strohá, skutečně se v té své první poznámce odvolávám na knížku Továrna na smrt, kde je fotografie té ženy, z níž čerpala inspiraci jawka. ráda bych to sem dala pro srovnání, ale skutečně knížku do scanneru nenarvu. možná by se to dalo někde dohledat na netu, ta fotografie je celkem známá.

a jinak, ty mé poznámky nejsou útok, jen názor.
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 11.2.2008 > sojka> ale ty jsi příliš zaujatá tou fotografií....a tady se bavíme o tom, co namalovala jawka......
<reagovat 
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 11.2.2008 > No vida Jawko! Pro mne je to Oběť č. 3 jako vyšitá, fotografická předloha Oběť č. 6 (koho dneska proboha zajímá předloha?), já č. 4 a Jawka č. 5. Tak. A od posledně se to jenom komplikuje o tu fotku.
Ještě pozor na tu vystupující podmalbu, to asi nebude jen přetřený Pollock, ale záměr a myslím povedený.
Body: 5
<reagovat 
sojka (Občasný) - 11.2.2008 > nelíbí se mi to, výrazem, jak už jsem psala, je nepřesvědčivý, plus jsou mizerně namalované ruce. argumentem sice může být to, že jsou zřejmě také "znetvořené", ale myslím, že v tomto případě rozhodně ne, spíš to na mě působí odfláknutě. říká se, že dobrý malíř vystihne ruce... ať už krásné, nebo znetvořené nemocí, či něčím jiným. asi tak.
<reagovat 
 Čtenář - 11.2.2008 > sojka> sojko, jsi zlá.
neumíš být motivující, stimulující, konstruktivní..
přemýšlej nad tím.

<reagovat 
 Coca-Cola PopStar (Občasný) - 11.2.2008 > sojka> Milá Sojko, připomínáš mi v argumentaci samu sebe o "jednu Oběť" dříve, ale nějak se mi teď nechce s tebou (sebou?) souhlasit. "Dobrý malíř" je (bohužel?!) dávno mrtev, jde jen (?!) o strategie, komunikaci a co já vím. Slova jako "odfláklé", "znetvořené" už nemají žádný význam, resp. mají, ale neodkazují k něčemu, co lze zobecnit. Smysl má snad mluvit o detailech, jednom detailu, osobní asociaci, střípku z kontextu. Napsat "holka, holka, ty si mazal", nevím kam vede... vlastně to víme dobře.
<reagovat 
 sojka (Občasný) - 12.2.2008 > Mažu se ráda> no tak jo, vám se to zdá dobrý, mně ne. to je všechno:-)


jinak si myslím, že jsem u tohohle příspěvku strávila víc času, než je zdrávo.
<reagovat 
káda (Občasný) - 12.2.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 15.2.2008 > moc dobrý, i ta podmalba tam zafungovala a umocnila zpracování tématu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
VonBerg (Občasný) - 5.4.2008 > škoda že má ten nezučastněnej obličej
Body: 5
<reagovat 
veronik (Občasný) - 30.5.2008 > no - jak zde bylo - škoda že má nezúčastněnej obličej - figura opět mimo - a spracování jo to by šlo
Body: 2
<reagovat 
veronik (Občasný) - 30.5.2008 > kreslíš? třeba tužkou nebo uhlem figury?
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 1.6.2008 > veronik> hej kreslim zrejme na počudovanie mnohých ktorí priam zatracujú to čo robím kvôli chybám v anatomii ktorú prezentujem,lež len toľko nie všetci máme možnosti ako na akademii kresliť niekoľko hodín model ktorý vybaví škola, toto nie je výhovorka len je obrovský rozdiel kresliť anatomiu podľa obrázkou alebo sa ju učiť na živom modele
ďalšia vec ktorá možno niektorých šokne je že študujem výtvarnu je to však pedagogický smer a model ktorý horko ťažko zoženieme a zaplatíme je u nás skôr raritou než bežnou súčasťou vyučovacieho procesu
je mi jasne že toto bude pre mnohých výhovorka ( zase), ale popravde mi je to jedno ja viem o nedostatkoch ktoré mám v štúdiu anatomie, ale odsudiť moju prácu v maľbe kvôli nedokonalej anatomii mi pride trochu prvoplánove ( netvrdím že všetko čo som urobila je správne tak ako to je, ale zatracovať to tiež nemá zmysel) stále sa učím a ešte dlho budem!!!Prečo však nikto neskritizoval anatomiu v mojom prispevku Muzikanti mi nie je vôbec jasné pričom jedna z postávam ma očividne väčšiu nohu než je normálne - je to zaujimavé že práca ktorá sa snaží dodržiavať anatomiu a ide skôr a reálny výjav nie ja za anatomické nedostatký kritizovaná zato maľby v ktorým mi ide predovšetkým o pocit dojem som kritizovaná za to že neovládam anatomiu ...
<reagovat 
 veronik (Občasný) - 1.6.2008 > jawka> dobře ...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.9.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter