Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROSTOROVÉ VIZE - 1 z kolekce STEREOGRAFIE
Autor: Stepholl (Občasný) - publikováno 28.5.2002 (15:45:15)
další v kolekci>

Jak vidět obrázek prostorově:

 

1. Vyberte si ze tří nabízených velikostí obrázku tu, která Vám vyhovuje

    ( vejde se celý obrázek na šířku).

2. Zadívejte se na něj tak ze vzdálenosti asi 40-70 cm od monitoru.

3. Vyberte dva stejné objekty ( dvě pyramidy).

4. Tyto dva objekty se snažte dát na sebe (šilhejte :-).

5. Pokud je dáte na sebe ( takže budou tři pyramidy :-), zkuste udržet

    tyto dva objekty na sobě alespoň 5 vteřin.

6. Pokud zaostříte trochu na okolní objekty, měli byste je vidět prostorově.

 

Ten, kdo zná stereogramy, jistě ví, o co jde :-)

 

Pokud bude zájem o tyto prostorové obrázky, připravím další.

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
čmelák (Občasný) - 28.5.2002 > Super nápad ;) Jasně, připrav další. Každej bude šilhat na svuj monitor, to bude conecting people :)
Body: 5
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 29.5.2002 > Napad peknej a jako pokusny zpracovani, taky hezky. Doufam, ze v pristi verzi uz bude i myslenka a barevnost :o)
<reagovat 
čtenář Blade - 29.5.2002 > chtelo by to nejakou pekne prsatou 3d kocku. princip magickeho oka, akorat je mozno koukat jen pred monitor.
<reagovat 
Stepholl (Občasný) - 29.5.2002 > Tak co ? Viděli Jste prostor? :-) Když tak nechávejte správu, jestli jo, nebo ne.
<reagovat 
Stepholl (Občasný) - 29.5.2002 > Tohle byl jen základ, aby jste si natrénovali oči :-)) Přiště už bude nějaký motiv.
<reagovat 
čtenář Blade - 29.5.2002 > chtelo by to nejakou pekne prsatou 3d kocku. princip magickeho oka, akorat je mozno koukat jen pred monitor.
Body: 5
<reagovat 
 Stepholl (Občasný) - 29.5.2002 > čtenář> Pokud tam chceš nějakou tu prsatici, není problém, ale musíš nějakou sehnat, nejlépe ve formátu *.obj nebo *.dxf :-)
<reagovat 
čtenář ajron - 29.5.2002 > hezky, kludne daj dalsie
Body: 3
<reagovat 
čtenář Olda - 16.7.2005 > jj, je to cool
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter