Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hra doopravdy (1. část)
Autor: berenyka (Občasný) - publikováno 29.5.2002 (12:41:50)

Hra doopravdy

 

Každá jí teď mohla závidět. Ležela vedle toho nejhezčího a nejúžasnějšího kluka, který na téhle planetě vůbec kdy existoval. Tolik holek po něm toužilo, kdejaká kvůli němu byla schopna obětovat cokoli-své panenství, pravou lásku, dobré vztahy s přáteli a rodiči… A ona dostala teď jeho. Tvrdil, že pro něj jsou holky jen zábavou a do žádné se nemůže nikdy zamilovat, protože jsou to hloupé husy, které může chlap využít jen na to jediné. Jak se mýlil, chudáček…

Možná jí ho bylo skutečně líto. Ona teď byla taková, jako on. Chladná, zlá…svá. Proč tu s ním vůbec je? Chtěla ho jen pokořit? Ukázat mu tu bolest, kterou on způsoboval denně tolika bezbranným dívkám? A byly opravdu bezbranné? Třeba měl pravdu on a ty holky, co mu lezly do postele, byly hloupé husy. A on je využíval; když se nechaly, nemohl mu to nikdo vytýkat. Teď mu to vrátila. Za všechny ty holky. Moc si přála mu ublížit. V noci jí vyznal lásku. Při třetím setkání. Jak směšné. Jenže…s jinými dívkami se neopakoval. Tvrdil, že každá stačí v posteli jen jednou, přece se nebude kvůli nějaké pipině opakovat. Tak proč teď ta změna? A proč s ní?

Zvedla se tiše z široké postele, protáhla své pružné kočičí tělo a podívala se na něj. Sladce spal zamotán do modré, saténové přikrývky, vypadal při tom tak něžně. Chtělo se jí ho náhle pohladit po jeho tmavých rozcuchaných vlasech, které volně splývaly podél jeho jemně řezaného obličeje na zmačkaný polštář, políbit na lehce pootevřená ústa, která se zachvívala pravidelným oddechováním. Jeho plné, rudé rty přímo sváděly k polibku…

-Blbneš, holka! Snad ses do něj nezabouchla?! Mysli!!!

Radši se otočila a proklouzla za slabého vrznutí dveří do koupelny. Vstoupila do sprchového koutu a nechala své tělo bičovat prudkými proudy horké vody. S vodou z ní do odpadu odtékaly i její problémy a všechny chmurné představy. Náhle ji kolem štíhlého pasu pevně objaly silné paže a na svém krku ucítila jeho dech a něžný polibek. Ani ho neslyšela vstoupit do koupelny, nevnímala, že by odhrnul závěs sprchového koutu. Zato teď plně vnímala jeho přítomnost. Objímal ji, zasypával něžnými polibky její obličej, štíhlý krk i vzrušením ztuhlá prsa. Brzy byli oba nažhaveni a tak do ní vnikl a milovali se přímo ve sprše. Proudy vody tlumily její sténání a hlasitý křik. Co to dělá. Sakra. Tahle hra se začíná trochu zvrhávat špatným směrem. Nebo dobrým?

Chtěla mu ublížit, přála si ho, pokořit a potrestat za všechny ty dívky. Místo toho mu sama nabídla své tělo, aby se zařadila mezi ty houfy jeho obětí. Byla jen další z řady? Nebo k ní opravdu něco cítil? Tvrdil to, dokonce to tak i vypadalo, ale nebyly to jen promyšlené řeči, aby ji dostal do postele? Měla ho plnou hlavu. Nemohla se plně soustředit na své těžké myšlenky, jeho dotyky ji přiváděly do extáze. Jak tohle jen dopadne?



Poznámky k tomuto příspěvku
Aka (Občasný) - 29.5.2002 > Hmm.....jak asi? :-))
Body: 5
<reagovat 
čtenář L8M - 30.5.2002 > Zajímalo by mě, jetli je to náhoda nebo to má něco společného s Weinerem
<reagovat 
 berenyka (Občasný) - 31.5.2002 > čtenář> Proč zrovna s Weinerem? V čem tam nacházíš onu shodu? Od Weinera si nyní vybavuji pouze povídku Prázdná židle, a tak mi to spolu nějak nesedí...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter