Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Filmový test č.2 - Skladatelé filmové hudby
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 29.5.2002 (14:12:10), v časopise 3.7.2002

  Zdravím vás u dalšího testu. Tentokrát půjde o filmovou hudbu. Zaráží mě totiž, jak mnoho lidí zná nějakou filmovou melodii, případně konstatuje, že “hudba u toho filmu byla opravdu úžasná”, ale o tom, kdo byl skladatelem, nemá ani ponětí. Připravila jsem vám tedy test, spočívající v přiřazování skladatelů k filmům. Snažila jsem se vybrat buď případy, kdy určitý skladatel spolupracuje dlouhodobě s konkrétním režisérem, nebo melodie, které jsou jsou vnímány jako známé. A pokud budete mít chuť, zkuste si vybavit, jestli od zmiňovaného skladatele znáte ještě něco dalšího. Přeji příjemné lámání hlavy.

 

1. Angelo Badalamenti

2. John Barry

3. James Horner

4. Ennio Morricone

5. Howard Shore

6. Nino Rota

7. John Williams

8. Rachel Portmanová

9. Danny Elfman

10. Zbigniew Preisner

 

a. Čokoláda

b. Zběsilost v srdci

c. E.T.mimozemšťan

d. Tenkrát na západě

e. Kmotr

f. Titanic

g. Tanec s vlky

h. Krátký film o lásce

i. Ospalá díra

j. Sedm

 

 

 

 

 

 

Správné odpovědi:

1.b, 2.g, 3.f, 4.d, 5.j, 6.e, 7.c, 8.a, 9.i, 10.h



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář farářskej - 29.5.2002 > Kurňa, tož to je otrava... fakt jsi musela dávat ty správný odpovědi hned pod to? Ách jo...
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 29.5.2002 > Hm, tři z deseti... to fakt neni slavný, co? :o/
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 29.5.2002 > Já měl osm z deseti, heč :) a to jen proto, že "Krátký film o lásce" jsem neviděl a že dělala Portmanová Čokoládu, to jsem netušil (i když jsem ten film jedním okem sledoval); tu paní si naprosto jednoznačně spojuju s "Piánem", kde byla teda eňoňo... toho Shorea jsem taky nevěděl, ale logicky z nabídky vyplynul - popravdě si neuvědomuju, že v "Sedmičce" nějaká muzika vůbec byla (kromě toho úžasnýho Bacha), tak boží biják to byl!
Pro příští test doporučuju uvádět míň profláklý filmy od stejnejch autorů - kdo si třeba spojí Williamse s úžasným filmem "1941"?
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 29.5.2002 > Každej, kdo ví, komu Williams už od druhýho filmu dělá výhradně hudbu...(Byť jsem ten film neviděla a podle článků patří ve Spielbergově díle k těm slabším.)Jak vidíš, Farářskej, tak pro někoho ty filmy nejsou zas až tak profláklý...I když je pravda, že jsem se snažila, aby byly známý...A pokud se Ti zdá, že odpovědi jsou moc blízko otázkám, tak je posunu níže...Tedy jestli je to to, co jsi tím chtěl říci...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 29.5.2002 > Oplatko, podle článků se neřiď - "jednačtyřicítka" je jedna z největších srand, jaký jsem kdy viděl a dodneška nemůžu vidět ruský kolo, abych se potutelně neusmíval :) Jo, posunout níž, to by bylo lepší, když už bys to nechtěla rozdělit do dvou příspěvků a vkládat je tak tři dny až tejden po sobě...
<reagovat 
Buick (Občasný) - 29.5.2002 > Člověče hudbu k Piánu dělal Michael Nyman nebo to mám popletený já?
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 29.5.2002 > Jsem na tom stejně jako Kapucínek - 3 z 10, takže asi nic moc :o) Nejlepší je stejně Glass a Armstrong :o)
<reagovat 
čtenář farářskej - 29.5.2002 > Ježišmarjá... farářskej je blbec :( Jasně, že Piáno dělal Nyman! Teď by mě akorát zajímalo, kde ten zkrat nastal a s čím mám tu Portmanovou tak spojenou, když jsem si teď rychlou kontrolou na imdb.com zjistil, že mi ty další filmy, co dělala, nic moc neříkají - v každým případě se omlouvám všem, který jsem svým pitvorným frajeřením uvedl v omyl. Dík, brácho...
<reagovat 
čtenář geoffy - 1.9.2002 > Pokus dobrej, ale trochu chabej. Nic jednoduššího by vymyslet nešlo. A co takový Francis lai? Že neznáte? Ale určitě jo. napovím jen: love story nebo Muž a žena.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 3.9.2002 > Milý čtenáři, myslím, že jsi na mne trochu moc přísný. Francise Laie samozřejmě znám. A soudě podle toho, jaké problémy dělalo zodpovědět otázky ostatním čtenářům, se nedomnívám, že by to bylo tak jednoduché (přestože jsem se úmyslně snažila dát tam od každého skladatele ty nejslavnější filmy.)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter