Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Islamabád - děti ze slumu z kolekce Pákistán
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 20.5.2008 (09:49:54), v časopise 21.5.2008
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaké je asi dětství ve slumu? Nedostavěné chýše, neodbytné bahno, nesmrtelný smrad ... . Celou tu dobu jsem se snažil o sblížení s obyvateli a zároveň se modlil, abych omylem nesjel nohou do všudepřítomných stok, lemující všechny příbytky, odnášející ostatky lichých dnů ...

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Petr Měrka (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 20.5.2008 >
<reagovat 
wommann (Občasný) - 20.5.2008 >
Smutný,ale takovej je život

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 20.5.2008 > na třetí mě mrzí pár věcí
ale jako celek beru
Doporučil 
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Děkuji za hodnocení :o)

árte ... pofidej, co se Ti nelíbí, sem s tim :o)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 20.5.2008 > mám s celou kolekcí jeden problém... obrázky spokojených, dobře živených a ošacených dětiček jaksi nekorespondují s popiskem pod nima... myslím že to chtělo zobrazit víc z prostředí... takhle může chudinka divák dospět k závěru, že vlastně o nic nejde, pohoda, jazz...
a ještě drzá otázka: je skutečně nutné odjet do pákistánu... abys tam fotografoval totéž co můžeš fotografovat doma před barákem? :-) vem si o kolik zajímavější je tvoje fotka s mešitou a dětma...
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 20.5.2008 > ta první je silná emocionálně..tedy  pro mě
Doporučil 
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > vim, že je přepálená ta poslední ... ale ... věř mi, že je cranda dycky vykompenzovat snědé obličeje místních obyvatel s pozadím :o) a mnohdy se to dá korigovat fakt jedině maskama ve fotoshopu ...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 20.5.2008 > Petr> jj, jde o to
ale je mi zároveň jasný, že to není sranda, tak jsem do toho nechtěl moc rejpat oni ti indiáni jsou v podstatě černoši, když na to přijde :-D, a digitály tyhle rozdíly nemají rady, to je známá věc (osobně podobný problémy řeším lokálním ztmavováním přímo nad rawem, ale nevím, jestli to umí tvůj SW, ty masky to taky řeší, ale zase je s ím drbačka, no :))

(nejlegračněji vypadá ind sedící ve tmě u počítače, mimochodem)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 20.5.2008 >

Jsou to fotky ze svatby, proto jsou nastrojený

A do Pakoše jsme jeli pracovat, ne fotit.

Jinak mně se tyhle líbí moc.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
bída (Občasný) - 20.5.2008 > viz periskop-na tom něco bude ale ty fotky jsou fakt krásné:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dikes (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Lian ... i Ty Brute? děkuji :o)

Periskop ... no ... tohle bylo pořízený na křesťasnký svatbě (která se mimochodem moc neliší od české křesťanské), proto je ta radost asi umocněna a stejně tak na některých vidíš i poněkud lepší oblečení ... navíc ty děcka byly "hotový" i z návštěvy bělocha v jejich čtvrti :o) občas jsem byl obklopenej tak, že jsem se bál, aby mě to těch (citlivý čtenář promine) sraček nenatlačily :o) ... co se týče mého odjezdu za těmito fotkami :o) je to trochu jinak :o) pracuji tu ... a tyhle fotky fotografuji (v uvozovkách) tady "před barákem" :o) rozhodně jsem do pakoše nejel proto udělat tyhle fotky a šupem zpátky :o) nicméně díky za připomínku, že by bylo lepší dát tam i širší prostředí :o)

Mbonita ... děkuji :o) nicméně tady to o emocích opravdu je ... byl jsem tu na svatbě i na pohřbu ... a jejich radost a smutek se opravdu z pohledu evropana v některých okamžicích přelévá v hysterii :o)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 20.5.2008 > Petr> Petr i Lian: mně je jasné, že tam nejste od fotografování... ale právě proto a proto, že oba umíte udělat zajímavou fotku a proto, že jste amatéři a nejste tlačení žádnou objednávkou... mi přijde škoda když to zůstane v úrovni osobního paměťového záznamu který je pro mě bez vysvětlení matoucí a prakticky nedešifrovatelný... ta svatba mění situaci... ale tím spíš je ten popisek nevhodný a tím spíš mi tam chybí fotografie ze svatby samotné... ale to je fuk, aspoň že tu jsou nějaké fotografie na které se dá koukat aniž by člověku způsobily žaludeční neurózu... :-)
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 20.5.2008 > mě moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 20.5.2008 > On je asi problém v tom, že nejsme turisti a žijem tu už 3 roky, takže to prostředí tady nám přijde už vlastně  normální a nemáme potřebu ho fotit, zajímavý nám v týhle fázi přijdou asi už jen ty lidi a jejich xichty proto se na ně zaměřujeme. Ale můžeme se v budoucnu pokusit o širší pohled na věc
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mashine (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 20.5.2008 > kouzelný děcka...souhlas s periskopovou poslední poznámkou, hlavně tou poslední částí :)
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 20.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
majkusa (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Děkuji za hodnocení :o)

Periskop ... no ... tu svatbu mam sice celou nafocenou, ale neliší se moc od té české, resp. byla to křesťanská svatba ... bílé šaty, kostel, a dokonce i házení kytkou a krájení dortu :o) snad budu mít to štěstí (i když už doufám odjíždím) a zúčastním se i muslimské ... ani ne proto, že by mi byli blíž, ale spíš ze zvědavosti :o)
<reagovat 
nonoyokoono (Občasný) - 20.5.2008 > dvojka se mi libi nejvic. text moc nekoresponduje, mozna trochu u posledni
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.5.2008 >

mnš se líbí první a druhá, u první je asi velká škoda uříznutí hlavy...

 

PS: Budou někdy fotky v barvě? Já bych chtěl vidět (kdyby to šlo:-))), jak je to tam barvené... lidi, zdi, hlína, plachty, auta ap.


<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 20.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 20.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 20.5.2008 >

Petr:

o těch emocích mi povídej...pár zemí jsem projela a viděla emoce něky v opravdu surové formě...


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 20.5.2008 > Včera jsem byla na nádražní výstavě ve vagónech plných slovenského holokaustu, pozorovala jsem s husí stěnu plnou fotek dětí "žily jsme tu s vámi", které zahynuly ve sběrných a vyhlazovacích táborech nejen na území Slovenska, ale i Německa, Polska, Holandska...slumy, uprchlické tábory, ghetta, je mi z podobného dost zle-zejména jde-li o děti...druhá fotka je překrásná, škoda té uřízlé hlavy...Nedávno jsem si prohlížela knihu fotek od Štreita "Tak blízko, tak daleko"-Čečna, Ingušsko...působivé dokumentární fotografie...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Děkuji za hodnocení :o)

drfaust ... ta hlava je schválně ořízlá, nějak mi to tam nevadilo :o) ... co se týče barvy ... no ... snad sem i něco barevnýho s Lian dáme :o)

Mbonita ... povidej ... jaký máš zkušenosti :o) já zažil místnost plnou truchlících plaček na pohřbu, jednou jsem rozplakal i o dvě hlavy vyššího šéfa ochranky :o))) (ale to proto, že jsem ho seřval, jak malýho kluka, páč podváděl), nemluvě o některých rituálech, kde se shromažďují haldy mužů a připomínají si značně emocionálně (až přehrávaně) utrpení jejich posvátných model :o) (detajly z bezpečnostních důvodů vynechám, nebo napíšu do osobní pošty :o) )
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 20.5.2008 > zažila jsem spousty emočně vypjatých chvilek..šlo spíš o strach ano i lítost..např,v Jižní Americe..ve Venezuele,pak v JAR v okrajových čtvrtích Johanesburgu,v Brazílii....to by bylo na dlouho...
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Janele ... v tom slumu žil můj kamarád a párkrát jsem tam u něj byl. Později jsem mu byl bohužel na pohřbu - uchlastal se k smrti. Je fakt šílený v jakejch podmínkách žijou, kolega tam se mnou kdysi zašel a vydržel tam max dvě hodiny :o) pak se odporoučel :o) Jednou z cest, jak zapomenout na vlastní utrpení, ve kterém místní žijou, je právě zpít se každej večer do němoty. Sám se mi zmínil, že pro něj za ta léta není problém vypít litr vodky během několika hodin (bohužel jsem toho sám byl svědkem na svatbě jeho dcery). Nicméně návštěva u něj doma v jeho příbytku mě paradoxně dycky vzpružila a nadchla neuvěřitelnou rodinnou atmosférou a sounáležitostí příbuzných. Upřímně jsem po několika letech v této zemi utahanej jak pes, ale návštěva u něj doma mi vždy dala nový pohled na tuto zemi.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Mbonita ... fí ha ... to zní zajímavě :o)

pro mě byl nejemociálnějí okamžik, když tu bylo hned zkraje po našem příjezdu v roce 2005 nejhorší zemětřesení v dějinách Pákistánu ... fakt to byl nátěr a dodneška mi stačí malý impuls, abych v posteli nadskočil a zdrhal ke dveřím ... nedávno jsem takhle usnul v podvečer při bouřce a probudilo mě silný zahřmění, klepaly se i okenní tabulky, tak jsem rozespalej letěl na balkon v obavě před zemětřesenim, zakopl jsem o konferenční stolek a rozflákal si koleno na kamenný podlaze :o)) teď se tomu už fakt jen směju ... ale ... ten šok z makovice asi jen tak nevygumuju :o)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 20.5.2008 > přelidněné díry, bez pitné vody, kanalizace, toalet...zápach, prašnost...brr...Petře, kdepak jste nyní?Vodka je čistá, pálí, hlava po ní nebolí jako po vínu, sladkých destilátech, horší až se v moči objeví krev, jde to pak rychle s játry, slinivkou...

Já jsem svědkem chudých/velice skromných poměrů zdejších Vietnamců, chodím učit dvě vietnamské děti česky...
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 20.5.2008 >

Petr:

no máš spoustu zážitků...by jsi mohl někdy na čtení něco prezentovat..

taky jsem udělala kolegům povídání...


<reagovat 
anae (Občasný) - 21.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 21.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 21.5.2008 > Díval jsem se na děti čisté a jako ze škatulek a pak pod tím ten popis. Ale pak jsem četl další příspěvky a pochopil jsem.

Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 21.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
--------- (Občasný) - 21.5.2008 > naprosto jasný fake... fotil to v Ostravě v Mariánkách, nebo na Žižkově.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.5.2008 > díky :o)

fis ... jj ... ve skutečnosti bydlim pod nuselákem a fotim to z okna :o))), resp. nebydlim přímo pod nuselákem, ale když pojedeš z Nuslí směrem do Vršovic ... a odbočíš za nádražim doprava, tak asi ještě dalších 6000km a jsi u mě "doma" :o)))
<reagovat 
Nei (Občasný) - 21.5.2008 > ten první chlapeček, nebo klučík je nádhernej. ostatní děti, ani ty zbývající fotky se mi nelíbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.5.2008 > Dagie ... díky za názor :o)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 21.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 23.5.2008 > Ja tuto umelu exotiku nemam rad.. nic extra na fotkach nevidim. zaujimavejsie je pre mna navstivit romsku osadu ako sa ohanat slovami:
Islamabad,
kolekce pakistan
deti ze slumu...
Jo je to dojimave... Fotky su vsak len trosku lepsi priemer...
Body: 3
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 23.5.2008 > danuwaanalihi ... i tak Ti děkuji za názor :o)
<reagovat 
huwik (Občasný) - 23.5.2008 > ta první je nej
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 6 (7) 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter