Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zájezd do Vídně
Autor: cyklista (Občasný) - publikováno 28.5.2000 (14:00:10), v časopise 1.6.2000
Zájezd do Vídně.

Dne 21.10. jsem se zúčastnil jednodenního zájezdu do Vídně, který byl organizován katedrou jazyků VŠB.
Sraz účastníků byl ve 3:15 u hlavní budovy VŠB. Kolem 8:45 jsme dojeli do Vídně. Dorazili jsme dle plánu a hned v 9:00 začala exkurze v CK GLOBUS. Tato exkuruze byla velice zajímavá, ale bohužel ti, kteří nerozumí německy, tak z toho moc neměli, jelikož to nikdo netlumočil. Ti, co umí německy se dozvěděli, jak funguje CK, co je to vlastně za subjekt, jaká je strategie CK, jak to to vše funguje na trhu zájezdů a pod. Dobré bylo, že se každý mohl zeptat, na co chtěl, pokud tedy uměl německy.
Asi po hodině v CK jsme přejeli do centra, kde byly v plánu dvě další exkurze. První byla ve společnosti HERTZ, což je největší společnost světa, která pronajímá automobily na celém světě. Mimojiné, jejím zakladatelem byl Čech, který v roce 1920 emigroval do USA. Tato exkurze už zase nebyla tak zajímavá, ale přesto to stálo myslím za to. Výklad byl opět v němčině.
Hned naproti sídlu společnosti HERTZ je sídlo společnosti AUSTRIAN AIRLINES, kde byla naše další exkurze. Tam se bylo možno dozvědět vše, co se týká letenek, přepravy všeho možného, orientace na letištích a prostě všech věcí, které souvisí s létáním. Výklad byl opět v německém jazyce a byl velice zajímavý, hlavně pro ty, co ještě nikdy letadlem neletěli.
Pak následovaly v centru asi dvě hodiny volného času, který každý strávil po svém. Většina navštívila nejznámější památky Vídně, jako Stephansdom, Hofburg, Museum a další.
Sraz po volném čase byl ve 14:15 u lukrativního hotelu Imperial, kde zrovna náhodou byl hostem nějaký významný státník a tak kolem byly desítky policistů a bodyguardů. Autobus přijel s dvacetiminutovým opožděním a pak jsme tedy hned pokračovali na další exkurzi, tentokráte do letištních hangárů. To bylo pro většinu to nejzajímavější z celého zájezdu. Tam jsme si prohlédli dopravní letadlo Airbus pro 268 cestujících. Měli jsme možnost prohlédnout si ho i zevnitř a zavítat do kabiny pilotů, což bylo velice zajímavé a co se nestává tak často. Velice obšírný popis letadla, vysvětlení funkcí a vlastností různých přitrojů a další informace o letadle, jako hmotnost, spotřeba, cena apod., to vše bylo velice interesantní. Celá exkurze byla opět v němčině.
Pak následovala už jen prophlidka letištních hal, odbavovacích prostor a konec zajezdu se blížil.
Kolem půl šesté jsme odjížděli z Vídně a po 22. hodině jsme byli vysazeni před VŠB.
Celkový dojem ze zájezdu mám dobrý, vše proběhlo bez problému, k vidění bylo mnoho a tak určitě byl každý spokojen.
Několik věcí by se dalo ale určitě vylepšit. Pro část zájezdu byl problém, že všechny exkurze byly v němčině a bez překladu. Já bych navrhoval pro příště dvě skupiny, jedna by měla výklad německý a druhá německý s překladem, aby z toho měli všichni něco.
Také myslím, že těch exkurzí je na jeden den v plánu příliš mnoho a vše bylo zbytečně uspěchané. Nebylo by na škodu, kdyby se jedna z programu vyřadila a zbylý čas se rozdělil pro ostatní exkurze, aby byl všude dostatek času na dotazy apod.
Jinak myslím, že z organizačního hlediska to bylo poměrně slušně připravené a takovýchto zájezdů by se mělo dle mého názoru konat více.



Poznámky k tomuto příspěvku
Vsudybyl (Občasný) - 1.6.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 1.6.2000 > Ve Vidni jsem jeste nebyl, pry je dost podobna Praze, je to pravda ?
Body: 3
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 10.6.2000 > jsem rad ze pises ale zkus se na veci divat z jineho uhlu, napis sve myslenky co te pri pohledu na Viden napadaji, nesnaz se jenom popisovat
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter