Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Velehrad 4-5.VI/08
Autor: Periskop (Občasný) - publikováno 6.7.2008 (23:04:38)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 7.7.2008 > přiznám se, že mně se líbí přeostřené fotky, takže technicky spíš ne. ale pěkný lidičkové to jsou, i když katolickou církev nenávidím. jsou to lháři a pokrytci.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 7.7.2008 > katolíci můžou být všelijací .. ale milosrdné sestry na Velehradě dělají, co mohou .. to vím!!
hezky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 7.7.2008 > je to takové štreitézní (streitvoll)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Hedviga Bavorova (Občasný) - 7.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 7.7.2008 > za detail rukou a opuštěného starce v kostelní lavici
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 7.7.2008 >
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 7.7.2008 >
<reagovat 
touha (Občasný) - 7.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
butch (Občasný) - 7.7.2008 > poctivá sérka.
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 7.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.7.2008 > ta z náhledu nej...
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 7.7.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 7.7.2008 > tak nějak jako kdybych to všechno už někde viděla...fotky jsou to dobré, obzvlášť mně zaujaly ty v barvě....akorát mí tam něco nesedne.....fotky postižených....v kostelních lavicích....proč? zavání to trošku senzací......možná trošku víc...

<reagovat 
 čtenář periskop - 7.7.2008 > wandalka> blbost, použij gůgl...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 7.7.2008 >

líbí se mi to jako reportáž, některé i samostatně

 

to zrno, to je tak naschvál, jo? myslel jsem, že v době supercitlivých superchipů... :-)


Doporučil 
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 7.7.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 7.7.2008 > Atmosféra
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 7.7.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 7.7.2008 >
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 7.7.2008 > nevim ,ale chtelo tomu trosicku ubrat jasu,nejsem fotograf a nerozumim tomu takze nevim jestli to je vec clony nebo expozice,ale prijde mi ,ze to je veschno nejak ,,prepaleny''
<reagovat 
majkusa (Občasný) - 7.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 7.7.2008 > Druhá barevná má světlo, že jsem skoro uslintnul. U třetí barevné by se možná hodil odbarvit šum (ne odšumět, jen odbarvit, však víš), zároveň ale při té příležitosti jsem si uvědomil, že jsem rád, že nepropadáš šumové hysteri a moc se s tím v tomhle směru nesereš :) (kór čb fotkám to dodává život, moc nerozumím tomu, že lidi baví zkoumat šum "per pixel" a že je baví ta nešumíci syntetika bez žvota, asi jsou nemocní nebo tak něco).
Jinak nemá moc smysl psát, že je to povedená série...
Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.7.2008 > žádnej velkej árt> teď jsem o tom šumu psal lukášovi... je to píkovina... k čemu je hon za nízkým šumem... když vede ke ztrátě kresby a mizernému dynamickému rozsahu? nevím jak fotí novej dmark či jak se tomu říká, nebo novej nikon... ale vzhledem k tomu, že to jsou všechno aparáty dobré tak nanejvejš jako reklama na "hele já sem fotograf"... je mi to celkem jedno... kdyby raděj místo vývoje novej a nesmyslnejch digitálních pičičand vymyslel někdo kvalitní filmovej skenr za nějakejch pět tisíc... to bych se už na celý digitálení vysmrk definitivně...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 7.7.2008 > Periskop> No, ten FXkovej pič od Nikóna má dynamickej rozsah právěže dost slušnej - na digitál (mimojiné díky tomu, že tam nenasrali 20MPix, ale "jen" 12), ale jinak je to jak říkáš, no... o mým foťáku se "pravověrní" zrcadýlkáři vyjadřujou jako o šumáku... spíš mě to rozesmívá než cokoliv jinýho :). Raději bych přivítal něco jako SuperCCD od Fuji nebo dořešenýho Foveona, ty přináší něco, co digitálům opravdu chybí, (ne)šum je dobrej pro techno-onanisty...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.7.2008 > žádnej velkej árt> ono jaksi celé digitální fotografování je dobrý tak nejvejš pro... no nic... :-)
třeba se za nějakých padesát, šedesát let dočkáme, že i ty digitály budou k něčemu... ajo, to už tu vlastně nebudu... tak o5 nic... :-))
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 7.7.2008 > Periskop> (: No, já osobně digitální foťáky kromě dokumentační fotokrafie filtruju - jak komu, ale mně je digifotografie sakra vzdálená a vím, že její užívání by mi ani trochu neprospělo. Přílišné lpění na technických vlastnostech snímku, tím více na vybavení, považuju za projev slabých myslí (což nepíšu proto, abych snad někoho přímo urazil) - zkrátka, technická dokonalost přinejmenším nemá vliv na to, jestli mne snímek osloví. Hledám v nich spíš "obraz". Tvé fotky jsou skvělé a šum na to nemá vliv ani v nejmenším. Tu fotku s rukama, co je v náhledu považuju za nejslabší ze série - chápu ji spíš jako efektní upoutávku. Soubor je úžasnej, skoro každý jeden ze snímků by u mne vyvolal nadšení. Až je skoro škoda, že jsou všechny naráz :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 7.7.2008 > jo a ta předposlední je pro mne takřka k neuvěření .)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 7.7.2008 >

ť,ž,+š,ú+čú,+á,+í


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 7.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 7.7.2008 > jen trojka mi přijde zmatená...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.7.2008 > Karel M. a Skold> trojka patří k té "světské" části pouti... jako první, druhá a čtvrtá od konce... asi je tahle část opravdu nedostatečně akcentovaná... tudíž nesrozumitelná... ale já sem fakt nemůžu narvat padesát obrázků... ale tuhle sem tu mít musel, za a se mi líběj ty satelitní antény, světský maj svoje, svatej svojí... a navíc tyhle světský byli fajn... :-)
<reagovat 
 skold (Občasný) - 7.7.2008 > Periskop> Jasně, tak nějak jsem to pochopil. Jen by to možná chtělo větší formát u tý trojky, ale jinak se mi taky líbí. Čtu právě Citadelu od Exupéryho a dost se zamýšlím na vírou a podobně, takže mě tahle serie fakt zaujala.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.7.2008 > Karel M. a Skold> s tou velikostí je to problém... dáš to sem větší a ejhle, za půl roku čirou náhodou zjistíš, že to někdo někde vesele a bez dovolení používá... takže na větší rozměr už raděj nepůjdu, za vola už jsem byl... :-/
<reagovat 
Lian (Občasný) - 8.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
igin (Občasný) - 8.7.2008 > Krasno na Morave
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.7.2008 > Nečítam komenty, fotky učarili, niektoré až zamrazili. Klobúk dole.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Augustin_Šípek (Občasný) - 9.7.2008 > hodně, hodně dobrý...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moře (Občasný) - 10.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 10.7.2008 > ta zubatá jeptiška je supr dupr...
<reagovat 
Dani (Občasný) - 10.7.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 11.7.2008 > je na co se dívat, u tebe si vždycky vyberu a ne jednu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fajt-r (Občasný) - 12.7.2008 > 5,11,19
Body: 5
<reagovat 
kráčajúca (Občasný) - 12.7.2008 > paci sa mi polovicny kriz na knazovi a este sa mi pacia tri plus jeden vozickari, ktorych tlacia pred kostolom, niekde v strede, nechce sa mi pocitat, ale ta sa mi velmi... velmi.. je v nej cosi divne.. cumela som na nu asi tri minuty .D krasna
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 13.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ref (Občasný) - 13.7.2008 > Líbilo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 13.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
odhlavykpate (Občasný) - 14.7.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář hermit - 14.7.2008 > vynikající série.... vyřadil bych asi poslední foto a tu davovovou, ty ničím téma nerozvádí, myslím. no ale máte to porádní, pane...
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.7.2008 > Tak tady bych vyčerpala všechna svá D  , příště můžeš vystavovat se Štreitem! Nádherná fota...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter