Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cica2
Autor: lidunka (Občasný) - publikováno 28.7.2008 (09:32:57)


davidhuge (Občasný) - 28.7.2008 > neco v tobe je,klidne takhle kresli,ale musis si davat pozor aby to nevypadalo umele.Realisticke kresleni (a hlavne zvirat) svadi k urcite plosnosti,protoze se snazis zachytit veskere detaily a nedavas si pozor na celek.Vzdy se musis divat na kresbu jako celek.Musis tomu dat hloubku,ktera ti kresbu obzivne.Musis spojit detail se stinem.To znamena ze na ukor detailu das svetlo nebo stin.Napr. tady u teto kresby melo byt vice stinu kolem oka a na krku.A vice svetla na vzadnich partiich hlavy ,aby byl patrny ustup smerem dozadu.Proste si to chce vice hrat se svetlem a stiny.Detaily typu ,,chlupy rozmistene po celem tele stejne" nefungujou.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli davidhuge
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter