Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÝZNAMNÁ UDÁLOST
Autor: MARYLA (Občasný) - publikováno 22.6.2002 (15:34:57)

VÝZNAMNÁ UDÁLOST

V některých částech světa způsobila tato událost různé nepokoje a zajisté vejde do historie (i když samozřejmě ne kvůli těmto nepokojům). Ale, objektivně vzato, na běh světa přílišný vliv mít nebude. Ale i při nejobjektivnějším pohledu na věc: byla to událost opravdu celosvětového významu.

A on se toho účastnil! Co víc, on byl ze všech účastníků ten nejdůležitější!

A přesto: pokud se někdo o něm zmínil, tak jen tak mimochodem, jako by jeho přítomnost zde byla samozřejmostí.

Jeho přítomnost zde však skutečně byla samozřejmosti, na rozdíl od jiných účastníků, kteří museli být někým vybráni. Ale ti jiní účastníci byli slavní, někteří dokonce velmi slavní a on neměl žádné obdivovatele, žádné rozhysteryzované davy fanoušků... Ale... Ale, a to byla dobrá strana téhle “bezejmennosti”, neměl ani žádné kritiky, nikdo o něm nemohl tvrdit, že něco měl rozehrát tak nebo onak.

Byl jediným nestranným účastníkem této události, nereprezentoval nikoho, ani sebe sama. Byli zde sice tací co také měli za povinnost být nestranní a objektivní, ovšem stávalo se, že o nestrannosti některého z nich měl občas někdo nějaké pochybnosti.

Opravdu, všichni považovali jeho účast zde za tak samozřejmou, že je ani nenapadlo, že by mohl chybět. A taky že nemohl! Bez něho by se nic nekonalo! Skutečně, přes veškerou skromnost, on byl nejdůležitější!!

Protože čím by byli ti všichni slavní fotbalisté a čím by bylo celé mistrovství světa kdyby ne fotbalový míč?! Nikým a ničím!!



Poznámky k tomuto příspěvku
tijaden (Občasný) - 24.6.2002 > celkom pekné, škoda, že nešlo o niečo iné...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter