Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Žraločí tlama - Enkaustika
Autor: Katka28 (Občasný) - publikováno 8.9.2008 (08:45:46)


 hloupy ivan (Občasný) - 9.9.2008 > čtenář> Tohle je samozřejmě starý problém, který tu asi (zase) nevyřešíme - totiž: jak se to má s tím, co je umění a co už ne. Budu raději mluvit za sebe (nikoliv však nějak originálně): od umění očekávám, že obsahuje nějaký prvek hledání výrazu, postupu a formy. Zároveň, slovo umění je od "umět", soudím, a zároveň má v sobě i něco z "umělého" (viz třeba "ARTificial food"). je k němu potřeba jisté dovednosti, je třeba delšího snažení a sebeutváření. Těžko stavět nějaké určité, objektivní hranice. Myslím, že tvorba taková, která v nějakém smyslu "nebolí" těžko může být uměním. To by jím pak třeba nakonec mohla být i ubrousková technika, pomalování koupeného keramického pejska, vyšívání podle vzoru, nebo kdoví co dalšího. není to umění, je to hobby - příjemná náplň volného času. Věřím také, že náhoda sama také umění nedělá - viz poznámka o tom slovu. Musím ještě dodat, že tenhle rozbor jsem si dovolil jako naprostý laik i v praxi, natož pak v teorii.
Howgh.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli hloupy ivan
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter